Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Το ηθικό πλεονέκτημα του αγγουριού


-Μαρίκα, γιατί η σαλάτα είναι μειωμένη σήμερα;

-Δεν ξέρω Θανάση μου, τόση μου πούλησε ο μανάβης. Με ρώτησε πρώτα αν είναι για σαλάτα, του είπα ναι και μου αφαίρεσε ντομάτες.  Η σαλάτα μου είπε, είναι επικουρική, δεν είναι το κυρίως φαγητό στο τραπέζι.

-Ποιος μανάβης;... Αυτός στη γωνία, ο Συριζαίος;

-Ναι, αλλά που θες να ξέρω Θανάση μου, τα πολιτικά του φρονήματα;

-Καλέ αυτός από τότε που βγήκε ο Σύριζα, βάζει ταμπελάκια με συνθήματα στα ράφια . 

-Δηλαδή;

-Ε να, στις σαλάτες για παράδειγμα, έχει βάλει ταμπέλα : 
«το ηθικό πλεονέκτημα του αγγουριού»... 
Στα χόρτα έχει ταμπέλα που γράφει: «πρώτη φορά αριστερά με βλήτα».

-Εγώ πάντως, δεν ψωνίζω με πολιτικά κριτήρια.

-Ε καλά, ούτε και αυτό που κάνεις είναι σωστό. Δεν πρέπει να αδιαφορούμε για την πολιτική.

-Και τι λες τώρα βρε Θανάση;  να διαλέξω ντομάτες  της κεντροαριστεράς, η του ποταμιού που ψηφίζεις εσύ;

-Όχι, να διαλέξεις ντομάτες Λεβέντη, που πήγες και ψήφισες την τελευταία φορά! Να τις φάμε και να μας κάτσουν στο στομάχι. Άσε που θα μας ζητάνε και οικουμενική και θα μας γυρίζουν τα άντερα...

-Καλά, τότε την επόμενη φορά πριν πάω στο μανάβικο, θα μελετήσω τις εξαγγελίες των κομμάτων για τα οπωροκηπευτικά και θα αποφασίσω τι θα ψωνίσω.

-Το γελάς; .. πρέπει να ξέρουμε τι μας πουλάνε, γιατί το τρώμε και μετά δεν μπορούμε να το χωνέψουμε!  

Πάρε για παράδειγμα τον Τσίπρα.

Τι φρούτο είναι αυτό ρε παιδάκι μου!!!

Θ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom