Πέμπτη 30 Μαΐου 2024

Θεσ/κη: Αυτοκίνητο παρέσυρε μητέρα και το 14 μηνών μωράκι της - «Ήταν λάθος μου», λέει ο οδηγός (βίντεο ντοκουμέντο )


Βίντεο ντοκουμέντο από την στιγμή που ένα αυτοκίνητο παρασύρει μια μητέρα και το 14 μηνών μωράκι της σε διάβαση στη Θεσσαλονίκη.

Όπως φαίνεται και στο βίντεο ντοκουμέντο που εξασφάλισε το newsit.gr η μητέρα προσπαθεί να περάσει με το καρότσι, στο οποίο βρίσκεται το 14 μηνών μωράκι της, από τη διάβαση στη Λεωφόρο Γεωργίου Παπανικολάου, στη Θεσσαλονίκη και προσέχει να μην περάσει κάποιο αυτοκίνητο. 

Μάλιστα κοιτάει από την αριστερή πλευρά ώστε να μην έρχεται κάποιο αυτοκίνητο και μόλις βεβαιώνεται πως δεν περνά κανένα όχημα, τότε επιχειρεί να περάσει τη διάβαση.

Ένα αυτοκίνητο που έρχεται με ταχύτητα δεν βλέπει την γυναίκα με το καρότσι με το μωράκι, με αποτέλεσμα να τα παρασύρει. Μητέρα και βρέφος οδηγήθηκαν στο νοσοκομείο και υποβλήθηκαν σε εξετάσεις και όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του newsit.gr, είναι ευτυχώς και οι δύο καλά στην υγεία τους.


«Ήταν λάθος μου» λέει ο οδηγός στο newsit.gr

Από την πλευρά του, ο οδηγός που παρέσυρε μαμά και παιδί, μιλώντας στο newsit.gr, δηλώνει πως «ήταν λάθος του».

«Ήμουν στον δρόμο με το αυτοκίνητο και δυστυχώς δεν υπάρχει καλή σήμανση. Ξαφνικά πετάχτηκε η γυναίκα με το παιδί στο καροτσάκι και ίσα ίσα την ακούμπησα. Έπεσε το καροτσάκι με το βρέφος κάτω στον δρόμο. Δόξα το Θεό μαθαίνω ότι είναι καλά το παιδί, δεν έπαθε κάτι», επισημαίνει.

Και προσθέτει: «Εγώ σταμάτησα αμέσως, ήταν λάθος μου και δεν αποποιούμαι τις ευθύνες μου. Γνωρίζω την περιοχή και ξέρω ότι δεν πρέπει να τρέχουμε».
Την ίδια ώρα, ο πατέρας του βρέφους περιγράφει το σκηνικό της παράσυρσης στο newsit.gr, καθώς όπως λέει, ήταν παρών.

«Ήμουν μπροστά στο περιστατικό, ήμουν ακριβώς απέναντι στο αυτοκίνητο και περίμενα τη γυναίκα μου να περάσει γιατί γνωρίζω πως είναι επικίνδυνος ο δρόμος. Δεν σταματάνε στις διαβάσεις οι οδηγοί γενικώς.

Η γυναίκα μου περνούσε τη διάβαση, ο οδηγός δεν έτρεχε υπερβολικά και την είδε περίπου στα 30-40 μέτρα πριν. Μάλιστα η γυναίκα μου προχωρούσε πρώτα αυτή και είχε το καρότσι από την πίσω μεριά για ασφάλεια. Ο κύριος ούτε είδε τίποτα. Χτύπησε τη γυναίκα, χτύπησε το καρότσι, ήρθε ασθενοφόρο και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο», δηλώνει.

Και καταλήγει: «Ήμουν πολύ σίγουρος ότι κάποια στιγμή μπορεί να γινόταν γιατί δεν σταματάει κανένας και δεν προσέχει κανένας. Το μωρό θα μείνει στο νοσοκομείο για να υποβληθεί σε εξετάσεις. Φαίνεται αρχικά ότι δεν έπαθε τίποτα και είναι καλά, άλλα θα πρέπει να γίνουν όλες οι εξετάσεις για να είμαστε σίγουροι».

https://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom