Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Τσίπρα,εκτός απο την δουλειά μου, πήρες καί την μπουκιά μου (βίντεο)


Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά

Πώς κατάντησες την Ελλάδα ρε Αλέξη Τσίπρα;
Αυτή την Ελλάδα ονειρευόσουν να Πρωθυπουργεύεις;

Ζούμε με σένα και τον Καμμένο μία τραγωδία οι Έλληνες.

Θα μας φάνε ολόκληρους οι λάθρο καί οι πρόσφυγες.
Καί το εννοώ….

Σήμερα στις 7 το απόγευμα,μου συνέβη ένα απίστευτο κι όμως αληθινό περιστατικό.Ένα περιστατικό από εκείνα, που αν το έβλεπες σε επιθεώρηση με τον Σεφερλή, θα είχες λυθεί στα γέλια.

Τελευταία καί από τότε ιδιαίτερα που έγινες Πρωθυπουργός ΑλέξηΤσίπρα, μου έχουν συμβεί πολλά.Τυχαία;Ίσως ναί,ίσως όχι!

Θυμίζω ότι, πριν τις τελευταίες εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015, ο Συριζαίος Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού Ιούλιος Συναδινός μετά του Νομικού του Συμβούλου Γιώργου Καλούδη με κάλεσαν στην Γ.ΓΑθλητισμού,δήθεν από ενδιαφέρον, για να με βοηθήσουν στο «πρόβλημα» το υπηρεσιακό μου,πού δεξιοί καί ΠΑΣΟΚΟΙ από κοινού δημιούργησαν, με μια κακοστημένη σκευωρία εναντίον μου,από εκδίκηση γιά τις καταγγελίες μου καί τις μηνύσεις, αλλά οι εμπνευστές της πιάστηκαν κοιμόμενοι….

Οι δύο κύριοι λοιπόν, είχαν το θράσος να μου δείξουν περιγελώντας με καί τα γραφεία που θα με τοποθετούσαν κοντά τους για ασφάλεια,όπως μού είπαν,αλλά με αριστοτεχνικό καί μαφιόζικο τρόπο και αφού τούς χορήγησα σοβαρότατα έγγραφα των καταγγελιών μου καί αφού ο Γ.Γ.Αθλητισμού μού απέστειλε καί μήνυμα στο κινητό μου ότι καί ο Υπουργός έχει ενημερωθεί καί συμφωνεί να βρεθεί λύση στο υπηρεσιακό μου πρόβλημα,αντί λύσης καί εν μέσω ένοχης εξαφάνισης Γ.Γ.Αθλητισμού καί νομικού συμβούλου,μου έστειλαν προεκλογικά μία δυνητική αργία,χωρίς να προηγηθεί απολογία μου.

Τί νομίζατε; Μόνο τον στρατιωτικό πατέρα μου θα κατακρεουργούσαν;Διψούσαν καί για την κόρη…..

Να φανταστείτε ότι, σε δυνητική αργία οι δημόσιες υπηρεσίες βγάζουν τους υπαλλήλους με βαρειές κατηγορίες,όπως πλαστογραφίες,παιδεραστίες,υπεξαιρέσεις,πλαστά πτυχία.Ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας μαζί με αυτούς,στην ίδια μοίρα, τοποθετεί καί τους αδικαιολογήτως απόντες καί απούσες καί σωστά κάνει, αλλά στην περίπτωσή μου η σκευωρία τους με δημιούργησε αδικαιολογήτως απούσα ,ακριβώς γιατί τους βόλευε για να με εκδικηθούν καί να με ξεφορτωθούν με την χειρότερη τιμωρία ,πανηγυρίζοντας ότι κάτι κάνουν.
Τόσο απλά,ανέντιμα καί ύπουλα.

Έλα όμως πού ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη,αλλά αγαπάει καί τον νοικοκύρη,καί πιάστηκαν στην φάκα μου από λάθη τους, οι υπεύθυνοι πολιτικοί πού συνεργάστηκαν με συγκεκριμένους υπηρεσιακούς παράγοντες γιά το στήσιμο της σκευωρίας εναντίον μου.

Καί αν το πειθαρχικό της Γ.Γ.Αθλητισμού κωφεύει σε όλα αυτά,η δικαιοσύνη περιμένει….

Γιατί τον λόγο πλέον τον έχει η ανεξάρτητη αστυνομία και η ανεξάρτητη δικαιοσύνη για όλους αυτούς καί για τις πράξεις τους.

Δεν πειράζει όμως,οι αγωγές πλέον για ηθική βλάβη καί μείωση της προσωπικότητάς μου, ετοιμάζονται γιά όλους.Θα πάρω καί τα παντελόνια που φοράνε στούς άνανδρους,γιατί δεν τούς χρειάζονται….

Όταν την αδικία την κάνουν νόμο,θα υποστούν τις συνέπειες,να είστε σίγουροι,οι «κύριοι» καί οι»κυρίες»εμπλεκόμενοι.

Μετά από αυτό, αρχές Οκτωβρίου 2015 απειλούμαι ευθέως από άγνωστη γυναίκα, ότι » σίγουρα θα με σκοτώσουν» όπως ακριβώς μου είπε.Στις 26 του ιδίου μήνα ,δηλαδή Οκτωβρίου, δέχομαι εξύβριση καί επίθεση από άλλη άγνωστη καί πολύ άγρια γυναίκα,την οποία μήνυσα.

Κι ερχόμαστε στο σημερινό κωμικοτραγικό συμβάν,που δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με τα δύο προηγούμενα,αλλά όπως θα έχετε καταλάβει όταν έχεις τον μαλακομαγνήτη δεν γλυτώνεις από κανέναν ή καμμία τού είδους.

Έτσι σήμερα Πέμπτη 28 Ιανουαρίου στις 7 το απόγευμα μπήκα στην pizza hut Γλυφάδας να φάω μία pizza.

Ήμουν το πρώτο άτομο που έμπαινε εκείνη την ώρα στην συγκεκριμένη pizza καί έδωσα την παραγγελία μου.

Κάθησα σε ένα τραπέζι με την πλάτη γυρισμένη στην πόρτα εισόδου- εξόδου.Μετά από εμένα ,γέμισαν άλλα τρία τραπέζια.

Η υπεύθυνη του καταστήματος μου έφερε την pizza καί πήρα το πρώτο κομμάτι να φάω….Οπότε βλέπω μπροστά μου μία ψηλή άγρια μελαμψή να μου ζητάει χρήματα.Της είπα «δεν έχω».
Μου ξαναλέει άγρια,»θέλω χρήματα» ,της ξαναλέω «δεν έχω» καί εκείνη αρπάζει την pizza, η οποία ήταν ζεστή καί τα κομμάτια κωλυμμένα,τα βάζει στο στόμα της όπως τα σκυλιά, κι έφυγε.Όταν έφθασε στην πόρτα και ενώ όλοι είχαν μείνει κάγκελο ,γυρνάει καί μου λέει:» να πάρεις άλλη»!Συνοδευόταν και από άλλη μία,γυναίκα,ίδια σαν αυτήν….

Όλοι είχαν πάθει σοκ….

Εγώ πολύ ψύχραιμα,αφού έχω εξοικειωθεί με το σπορ πιά, πήρα το αστυνομικό τμήμα Γλυφάδας να το καταγγείλω επωνύμως καί εδώ είναι όλα τα λεφτά,γιατί ο αξιωματικός υπηρεσίας μου έδωσε μία απάντηση που έγραψε καί με έστειλε σε άλλο γαλαξία…

» Είναι ένα κοινωνικό πρόβλημα»μού είπε πολύ απλά.
Είναι κοινωνικό πρόβλημα να τρώς σε ένα μαγαζί και να μπουκάρουν να σου παίρνουν το φαγητό στην κυριολεξία από το στόμα.

Κι όταν του ζήτησα καί το όνομά του μου είπε δεν χρειάζεται,είμαι ο αξιωματικός υπηρεσίας.
Πάρτε Ελλάδα του Τσίπρα,πάρτε ασφάλεια Ελλήνων πολιτών,Πάρτε τα ΟΛΑ…..ΦΡΙΚΗ….

Αρχηγέ της αστυνομίας ακούς;

Είσαι περήφανος γιά την απάνθρωπη απάντηση του αξιωματικοϋ σου;
Η αστυνομία είστε μόνο για κλήσεις;;
Καί να φανταστείτε ότι υποτίθεται ότι είμαι προστατευόμενο άτομο….

Υπάρχεις στην Ελλάδα αρχηγέ της αστυνομίας;

Κι αν ναί,τί κάνεις;

Στα ιδιαίτερα της Κατεχάκη καί τού Υπουργείου Προστασίας τού Πολίτη, αυτά ακούγονται μάλλον σαν » παραμύθια»!

Όπως καί στο Μαξίμου,στον Τσίπρα, πού δεν έφτανε πού τα σαΐνια του με έδιωξαν άνανδρα από την δουλειά μου,θα μου παίρνουν καί την μπουκιά από το στόμα τώρα οι Λάθρο,ή οι πρόσφυγες καί δεν έγινε καί τίποτα για την αστυνομία…Είναι κοινωνικό πρόβλημα,λέει….

Όταν θα μπαίνουν στα σπίτια μας για ληστείες ,θα είναι οικονομικό πρόβλημα κι όταν θα καβαλάνε καί τα κρεββάτια μας θα είναι σεξουαλικό πρόβλημα Έλληνες,μην ανησυχείτε.

Ας είναι καλά η ΕΛ.ΑΣ με τις ατάκες της…

Έχετε ξεφύγει όλοι…
Εμ,βέβαια δεν το έπαθες εσύ αξιωματικέ μου καί πετάς δυό κουβέντες στον αέρα ό,τι νάναι καί μας ξεφορτώνεσαι….

Γέμισε η Γλυφάδα Λάθρο καί πρόσφυγες, γιατί η πείνα σπρώχνει τον λύκο έξω από το δάσος καί η αστυνομία κόβει απλά βόλτες….Όλα τα μαγαζιά διαμαρτύρονται.

Ναί ρε Συριζαίοι,ναί ρε Τσίπρα καί Καμμένε, υπάρχει πρόβλημα…κουνηθείτε, αν μπορείτε, έτσι θρεφτάρια πού έχετε γίνει και οι δύο ,Αλέξης καί Πάνος είναι κομματάκι δύσκολο…

Τελικά εσείς με έναν λαό χιλιοταλαιπωρημένο,χρεωκοπημένο,πεινασμένο,οργισμένο, ασχολείστε συνέχεια με τους ξένους που βούλιαξαν την Ελλάδα από άκρη σε άκρη;

Τον λαό σας εσείς θα τον νοιαστείτε ποτέ, ρε αριστεροί της πλάκας;

Ο πεινασμένος άνθρωπος είναι ένας θυμωμένος άνθρωπος,είτε Έλληνας,είτε Λάθρο,είτε πρόσφυγας.

Πού το πάτε τελικά;

Να μας δείτε με τα ρόπαλα στούς δρόμους;

Έχετε καταλάβει ότι θα μας καταπιούν αμάσητους όλους, γιατί πεινάνε αυτοί,αλλά πεινάει καί υποφέρει κι ο Ελληνικός λαός σας, Συριζο-Καμμένοι;

Άχρηστοι τελείως, εν τέλει, όλοι γιά την πάρτη σας,αλλά εμείς «θα φάμε εσάς», στο τέλος.

Αντί να κάνετε την ζωή των Ελλήνων πιό εύκολη,κάνατε μόνο την δική σας καί των δικών σας.

Σας βαραίνει τέτοια μεγάλη αποτυχία, προδοσία καί κατάντια πού θα έπρεπε να είχατε εξαφανιστεί από προσώπου Ελλάδας καί γής.

Με εσάς με φοβίζει πάρα πολύ το μέλλον της Ελλάδας.Ευτυχώς πού εσείς δεν έχετε μέλλον στην Ελλάδα,γιατί… πέφτετε….

Έχετε διαβρωθεί όλοι τόσο πολύ.

Δεν μπορείτε να διοικείτε άλλο την χώρα, γιατί αντί να διοικείτε,τιμωρείτε τους Έλληνες.

Με εσάς η Δημοκρατία έχασε το νόημά της.

Να σας θυμίσω ότι, η δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου η εξουσία πηγάζει από τον λαό,ασκείται από τον λαό καί υπηρετεί τα συμφέροντα τού λαού.

Συνεχίστε Συριζο- ΑΝΕΛ τις ξεφτίλες σας καί θα φάτε κι εσείς μιά χαρά τις….πίτσες σας!

Γιατί «όταν ο λαός δεν θα’ χει τίποτα πιά να φάει,θα φάει τούς πλούσιους» όπως έχει πεί ο Γαλλοελβετός φιλόσοφος Ζαν- Ζακ Ρουσσώ

Είναι καλύτερα να είμαστε θυμωμένοι Έλληνες,παρά λυπημένοι,γιατί με τον θυμό μπορούμε να αλλάξουμε πολλά πράγματα.

Μην ξεχνάτε ποτέ ότι, οι αληθινοί Έλληνες δεν φοβούνται ΤΙΠΟΤΑ καί ΚΑΝΕΝΑΝ.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ.
«Συγγνώμη Ελλάδα μου»
Αφιερωμένο σε όλους τους Έλληνες πού αγωνίζονται γιά μία ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ,με ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ.

Υποκλίνομαι στον γολγοθά σου Ελλάδα μου!
Υπομονή Έλληνες καί Ελπίδα!


http://www.triklopodia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom