Τετάρτη 21 Αυγούστου 2019

Φωτιά στην Εύβοια: Αρνείται τα πάντα ο 33χρονος ύποπτος - Ποια είναι η δική του εκδοχή (βίντεο)


Συνεχίζονται οι έρευνες των αρχών για την φωτιά στην Εύβοια με τον 33χρονο βασικό ύποπτο να αρνείται κατηγορηματικά πως έβαλε εκείνος την φωτιάς.

Ο 33χρονος άνδρας μίλησε στον ΣΚΑΙ και τόνισε πως δεν έχει καμία σχέση με τη φωτιά στην Εύβοια και πως είδε τους καπνούς μαζί με συγγενείς του από το χωριό Κατούνια, που είναι 25 χιλιόμετρα μακριά από τον Σταυρό.

“Με πήγαν στο Τμήμα κάτω για να εξηγήσω που ήμουν και αυτά… Τι ώρες και τέτοια…Έγινε την Τρίτη αυτό και ήρθαν επειγόντως να μου μιλήσουν…Τους είπα ότι ήμουν στα Κατούνια με τον θείο και τη θεία μου. Μαζί πηγαίναμε, μαζί γυρίζαμε. Κατεβαίναμε από τον Άγιο Ιερεμία και βλέπαμε τους καπνούς. Μου λέει: Ξέρεις τίποτα; Του λέω: Όχι, πρώτη φορά το βλέπω”, ανέφερε ο 33χρονος μιλώντας στον ΣΚΑΪ για την φωτιά που ξέσπασε στην Εύβοια.


Ακόμη υποστηρίζει πως το όνομά του έχει εμπλακεί λόγω της καταδίκης του το 2018 για εμπρησμό στην ίδια περιοχή, ενώ για τους υπόλοιπους οκτώ εμπρησμού που τον κατηγορούν, δήλωσε πως ομολόγησε ύστερα από πίεση.

Πάντως το άλλοθι του άνδρα δεν είναι και τόσο ισχυρό καθώς το στίγμα από το κινητό του τηλέφωνο δείχνει πως βρισκόταν στο χωριό του την ώρα που εκδηλώθηκε η πυρκαγιά στην Εύβοια.
https://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom