Θλίψη για τα θύματα - Οργή για τους φονιάδες και τους προστάτες τους!
Το τραγικό χθεσινό συμβάν στις Καμάρες Αιγίου με θύμα ένα βρέφος και τη γιαγιά του που βρίσκονταν πάνω στο πεζοδρόμιο, σε κατοικημένη περιοχή, όταν 28χρονος οδηγός ΙΧ,αξιωματικός του Π. Ναυτικού, επέδραμε εναντίον
τους (σύμφωνα με όλες τις μαρτυρίες έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου το οποίο οδηγούσε με υπερβολική ταχύτητα) και αφού τους τραυμάτισε θανάσιμα τους εγκατέλειψε ξαναθέτει επιτακτικά το ζήτημα της ριζικής αναμόρφωσης του Κ.Ο.Κ., αν πραγματικά θέλουμε να περιορίσουμε τις τροχαίες συγκρούσεις.
Το τραγικό χθεσινό συμβάν στις Καμάρες Αιγίου με θύμα ένα βρέφος και τη γιαγιά του που βρίσκονταν πάνω στο πεζοδρόμιο, σε κατοικημένη περιοχή, όταν 28χρονος οδηγός ΙΧ,αξιωματικός του Π. Ναυτικού, επέδραμε εναντίον
τους (σύμφωνα με όλες τις μαρτυρίες έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου το οποίο οδηγούσε με υπερβολική ταχύτητα) και αφού τους τραυμάτισε θανάσιμα τους εγκατέλειψε ξαναθέτει επιτακτικά το ζήτημα της ριζικής αναμόρφωσης του Κ.Ο.Κ., αν πραγματικά θέλουμε να περιορίσουμε τις τροχαίες συγκρούσεις.
- Με τον νόμο 4530/2018 η ταχύτητα εξαιρέθηκε από τις ιδιαίτερα επικίνδυνες παραβάσεις με αποτέλεσμα για την παραβίαση των ορίων ταχύτητας σε κατοικημένες και μη περιοχές να επιβάλλονται χαμηλότερα πρόστιμα και να μην συνοδεύονται από τις μεγαλύτερες βαρύτητας κυρώσεις που αφορούν άλλες παραβάσεις. Παρά το γεγονός πως η παραβίαση των ορίων ταχύτητας (που στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα υψηλά) είναι η συχνότερη και η πιο επικίνδυνη παράβαση για την πρόκληση θανατηφόρου τροχαίου.
- Με το άρθρο 43 του Κ.Ο.Κ. έχει χαρακτηριστεί ως πλημμέλημα η εγκατάλειψη θύματος τροχαίου από τους δράστες οδηγούς, σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους ανθρώπους οι οποίοι αν εγκαταλείψουν κάποιον που τραυμάτισαν (όχι οδηγώντας) διώκονται για κακούργημα.
Είναι προφανές ότι οι παραλήψεις και οι ευνοικές ρυθμίσεις αυτές ενθαρρύνουν την εγκληματική συμπεριφορά στο οδικό δίκτυο και εκπέμπουν ένα πρωτοφανές μήνυμα ανηθικότητας, επιβράβευσης της ιδιοτέλειας και του φιλοτομαρισμού.
Είναι ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ να τελειώνουμε και με τα δύο αυτά ζητήματα.
Το Υπουργείο Μεταφορών, στην πρώτη του νομοθετική παρέμβαση, απέναντι σε δεκάδες υπάρχουσες ανθρωποκτόνες ρυθμίσεις , θεώρησε ως προτεραιότητα το θέμα της άδειας οδήγησης των 74χρονων, και εισάγει κατεπείγον νομοσχέδιο γι αυτό στη Βουλή.
Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του.
Ζητάμε με το σχετικό νομοσχέδιο:
– να ψηφιστεί αμέσως η ένταξη της παραβίασης των ορίων ταχύτητας στις ιδιαίτερα επικίνδυνες παραβάσεις με όλες τις σχετικές συνέπειες.
-να ψηφιστεί η άμεση κατάργηση του άρθρου 43 του ΚΟΚ και οι εγκληματίες οδηγοί που εγκαταλείπουν τα θύματα τους να δικάζονται όπως οι κοινοί θνητοί με βάση τον Ποινικό Κώδικα.
Επειδή αυτές τις ημέρες συζητείται επίσης νομοσχέδιο σε σχέση με τα περίφημα προσωπικά δεδομένα και επειδή καμιά εταιρία κινητής τηλεφωνίας δεν δίνει ούτε με εισαγγελική εντολή τα στοιχεία που αφορούν στο εάν τα τηλέφωνα των εμπλεκομένων σε σύγκρουση βρίσκονταν σε λειτουργία εκείνη τη στιγμή, αλλά απαιτεί απόφαση Δικαστικού Συμβουλίου, ζητάμε:
-να ψηφιστεί άμεσα διάταξη που να ορίζει πως τα στοιχεία λειτουργίας ή όχι των κινητών όλων των εμπλεκομένων σε σύγκρουση να κατατίθενται αμέσως και να συμπεριλαμβάνονται στη δικογραφία όπως ακριβώς συμβαίνει με τα στοιχεία για χρήση ή όχι αλκοόλ και ουσιών.
26 Αυγούστου 2019
ΥΓ. Αξίζει ένα μπράβο στην κα εισαγγελέα του Ναυτοδικείου Πειραιά που έδωσε ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ εντολή να αφεθεί ελεύθερος ο δράστης. Τιμά την παράδοση μια και τα ίδια ακριβώς είχαν κάνει και στο τροχαίο με βαρύτατους τραυματισμούς και εγκατάλειψη των δυο επτάχρονων διδύμων και της μητέρας τους στο κέντρο της Αθήνας το 2012 πάλι από στέλεχος του Π.Ν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου