Πρέπει να είναι η χιλιοστή φορά που εξαγγέλλεται το συγκεκριμένο έργο από το 1990 και μετά!
«Ξαναξαναξεκινά» λοιπόν η γραμμή 4 του Μετρό (Άλσος Βεΐκου - Γουδή) και μάλιστα αυτή τη φορά με τον... ορθόδοξο τρόπο,όπως μας πληροφορεί η Εφημερίδα των Συντακτών και με έναν επιπλέον σταθμό!
Διαβάστε το άρθρο και στο τέλος δείτε τις προηγούμενες εξαγγελίες από την εποχή του Χρυσοχοϊδη μέχρι και τον Τσίπρα
Συντάκτης: Χαρά Τζαναβάρα
Για πρώτη φορά από το 1990, τα έργα του μετρό θα ξεκινήσουν με τον... ορθόδοξο τρόπο: στη νέα γραμμή «Αλσος Βεΐκου - Γουδή» θα προηγηθούν οι πρόδρομες εργασίες ώστε να ακολουθήσει το κυρίως έργο χωρίς τα συνήθη... απρόβλεπτα που φέρνουν καθυστερήσεις και κυρίως αυξήσεις στον προϋπολογισμό.
Με απόφαση της κρατικής εταιρείας «Αττικό Μετρό» δημοπρατούνται στις 23 Ιουλίου οι μετατοπίσεις των υποδομών κοινής ωφέλειας (δίκτυα παροχής ενέργειας, ύδρευσης, αποχέτευσης, οπτικές ίνες κ.λπ.) και κυρίως οι διερευνητικές αρχαιολογικές ανασκαφές σε όλο το μήκος της νέας γραμμής των 12,8 χλμ., που θα συνοδεύονται από κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και παρεμβάσεις αντιπλημμυρικής προστασίας.
Οι εργασίες, με προϋπολογισμό που θα ξεπεράσει τα 48 εκατ. μαζί με τον ΦΠΑ, θα ολοκληρωθούν σε 30 μήνες.
«Είναι ο μόνος δρόμος για να μη χρειαστεί να γίνουν αλλαγές στην πορεία των έργων», εξήγησε στην «Εφ.Συν.» τεχνικό στέλεχος της εταιρείας και θύμισε ότι στο βασικό έργο υπήρχαν μεγάλες καθυστερήσεις με αρχαιότητες που βρέθηκαν στη φάση της κατασκευής, ενώ χρειάστηκε να γίνει μετατόπιση των σηράγγων σε δύο περιπτώσεις.
Η πρώτη αφορά το τμήμα Σύνταγμα-Μοναστηράκι, όπου η σήραγγα μετακινήθηκε από τη Μητροπόλεως στην Ερμού, λόγω των αντιδράσεων της Εκκλησίας, και η δεύτερη, τη σωστή αλλά καθυστερημένη αλλαγή στα όρια του αρχαιολογικού χώρου του Κεραμεικού, όπου είχε ήδη κατασκευαστεί η «τρύπα» του μελλοντικού σταθμού στη διασταύρωση της Πειραιώς με την Ιερά Οδό.
Μέσα στον Ιούλιο αναμένεται να ξεκινήσει η δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την κατασκευή της νέας γραμμής, με την υποβολή των δεσμευτικών προσφορών από τις τρεις κοινοπραξίες που έχουν γίνει δεκτές.
Στην πρώτη μετέχουν η ελληνική ΤΕΡΝΑ, με τη γαλλική Vinci και τη γερμανική Siemens, στη δεύτερη ο «Ακτωρ», με την ιταλική Ansalto και τη Hitachi, ενώ στην τρίτη η ελληνο-κυπριακή J&P-Αβαξ, με τη γαλλική Alstom και την Ghella. Η επιλογή του αναδόχου εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί την ερχόμενη άνοιξη.
Ο προϋπολογισμός των έργων ανέρχεται σε 1,4 δισ. ευρώ, από τα οποία το 75% αποτελεί τη συμβολή της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ) και τα υπόλοιπα έχουν εξασφαλιστεί από το ΕΣΠΑ.
Η κατασκευή θα διαρκέσει οκτώ χρόνια και η νέα γραμμή υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί πάνω από 310 χιλιάδες επιβάτες την ημέρα.
Θα συνδέεται σε δύο σταθμούς, Πανεπιστήμιο και Ευαγγελισμός, με τις ήδη λειτουργούσες γραμμές του μετρό, που θα διαθέτει τότε ένα δίκτυο με 79 σταθμούς.
Με τον νέο σχεδιασμό, η νέα γραμμή θα διαθέτει 15 σταθμούς, έναν περισσότερο από τους προβλεπόμενους, αφού έγινε δεκτό το αίτημα των κατοίκων της Ανω Κυψέλης («Εφ.Συν.» 24/1/2017).
Ο νέος σταθμός Ελικώνος, που θα κατασκευαστεί στη διασταύρωση των οδών Αγίας Γλυκερίας και Πάρνηθας, θα καλύψει τη μεγάλη απόσταση των 1.400 μέτρων που χωρίζει τον σταθμό «Γαλάτσι» από αυτόν στην πλατεία της Κυψέλης και θα εξυπηρετήσει μια ιδιαίτερα πυκνοδομημένη περιοχή της πρωτεύουσας.
https://www.efsyn.gr/
«Ξαναξαναξεκινά» λοιπόν η γραμμή 4 του Μετρό (Άλσος Βεΐκου - Γουδή) και μάλιστα αυτή τη φορά με τον... ορθόδοξο τρόπο,όπως μας πληροφορεί η Εφημερίδα των Συντακτών και με έναν επιπλέον σταθμό!
Διαβάστε το άρθρο και στο τέλος δείτε τις προηγούμενες εξαγγελίες από την εποχή του Χρυσοχοϊδη μέχρι και τον Τσίπρα
Συντάκτης: Χαρά Τζαναβάρα
Για πρώτη φορά από το 1990, τα έργα του μετρό θα ξεκινήσουν με τον... ορθόδοξο τρόπο: στη νέα γραμμή «Αλσος Βεΐκου - Γουδή» θα προηγηθούν οι πρόδρομες εργασίες ώστε να ακολουθήσει το κυρίως έργο χωρίς τα συνήθη... απρόβλεπτα που φέρνουν καθυστερήσεις και κυρίως αυξήσεις στον προϋπολογισμό.
Με απόφαση της κρατικής εταιρείας «Αττικό Μετρό» δημοπρατούνται στις 23 Ιουλίου οι μετατοπίσεις των υποδομών κοινής ωφέλειας (δίκτυα παροχής ενέργειας, ύδρευσης, αποχέτευσης, οπτικές ίνες κ.λπ.) και κυρίως οι διερευνητικές αρχαιολογικές ανασκαφές σε όλο το μήκος της νέας γραμμής των 12,8 χλμ., που θα συνοδεύονται από κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και παρεμβάσεις αντιπλημμυρικής προστασίας.
Οι εργασίες, με προϋπολογισμό που θα ξεπεράσει τα 48 εκατ. μαζί με τον ΦΠΑ, θα ολοκληρωθούν σε 30 μήνες.
«Είναι ο μόνος δρόμος για να μη χρειαστεί να γίνουν αλλαγές στην πορεία των έργων», εξήγησε στην «Εφ.Συν.» τεχνικό στέλεχος της εταιρείας και θύμισε ότι στο βασικό έργο υπήρχαν μεγάλες καθυστερήσεις με αρχαιότητες που βρέθηκαν στη φάση της κατασκευής, ενώ χρειάστηκε να γίνει μετατόπιση των σηράγγων σε δύο περιπτώσεις.
Η πρώτη αφορά το τμήμα Σύνταγμα-Μοναστηράκι, όπου η σήραγγα μετακινήθηκε από τη Μητροπόλεως στην Ερμού, λόγω των αντιδράσεων της Εκκλησίας, και η δεύτερη, τη σωστή αλλά καθυστερημένη αλλαγή στα όρια του αρχαιολογικού χώρου του Κεραμεικού, όπου είχε ήδη κατασκευαστεί η «τρύπα» του μελλοντικού σταθμού στη διασταύρωση της Πειραιώς με την Ιερά Οδό.
Μέσα στον Ιούλιο αναμένεται να ξεκινήσει η δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την κατασκευή της νέας γραμμής, με την υποβολή των δεσμευτικών προσφορών από τις τρεις κοινοπραξίες που έχουν γίνει δεκτές.
Στην πρώτη μετέχουν η ελληνική ΤΕΡΝΑ, με τη γαλλική Vinci και τη γερμανική Siemens, στη δεύτερη ο «Ακτωρ», με την ιταλική Ansalto και τη Hitachi, ενώ στην τρίτη η ελληνο-κυπριακή J&P-Αβαξ, με τη γαλλική Alstom και την Ghella. Η επιλογή του αναδόχου εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί την ερχόμενη άνοιξη.
Ο προϋπολογισμός των έργων ανέρχεται σε 1,4 δισ. ευρώ, από τα οποία το 75% αποτελεί τη συμβολή της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ) και τα υπόλοιπα έχουν εξασφαλιστεί από το ΕΣΠΑ.
Η κατασκευή θα διαρκέσει οκτώ χρόνια και η νέα γραμμή υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί πάνω από 310 χιλιάδες επιβάτες την ημέρα.
Θα συνδέεται σε δύο σταθμούς, Πανεπιστήμιο και Ευαγγελισμός, με τις ήδη λειτουργούσες γραμμές του μετρό, που θα διαθέτει τότε ένα δίκτυο με 79 σταθμούς.
Με τον νέο σχεδιασμό, η νέα γραμμή θα διαθέτει 15 σταθμούς, έναν περισσότερο από τους προβλεπόμενους, αφού έγινε δεκτό το αίτημα των κατοίκων της Ανω Κυψέλης («Εφ.Συν.» 24/1/2017).
Ο νέος σταθμός Ελικώνος, που θα κατασκευαστεί στη διασταύρωση των οδών Αγίας Γλυκερίας και Πάρνηθας, θα καλύψει τη μεγάλη απόσταση των 1.400 μέτρων που χωρίζει τον σταθμό «Γαλάτσι» από αυτόν στην πλατεία της Κυψέλης και θα εξυπηρετήσει μια ιδιαίτερα πυκνοδομημένη περιοχή της πρωτεύουσας.
https://www.efsyn.gr/
Διαβάστε σχετικά:
Φέρνει και ο Τσίπρας το Μετρό στου Ζωγράφου! - Μας το είχε φέρει και ο Χρυσοχοϊδης το 2014
Ξαναθυμήθηκαν τη Γραμμή 4 του Μετρό! Θα... δημοπρατηθεί το 2017,θα... ξεκινήσει το 2018,θα... γίνει το 2025!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου