Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα. Δεν τρομοκρατούμαστε!

Αγαπητοί Bloggers με αυτό το μήνυμα θα ήθελα να καταγγείλω τη βία την οποία υπέστην από το αυταρχικό σύστημα καταστολής εκτελώντας το δημοσιογραφικό μου καθήκον, το απόγευμα της Τετάρτης 5/10/2011 στην πλατεία Συντάγματος. Συγκεκριμένα, ενώ ευρισκόμουν στη συμβολή των οδών Φιλελλήνων και Όθωνος, προσπαθώντας να καταγράψω με τη φωτογραφική μου μηχανή τα τεκταινόμενα, από τη διμοιρία των ΜΑΤ εκσφενδόνισθηκε εναντίον μου ένα κομμάτι μαρμάρο το οποίο και προσέκρουσε στο κεφάλι μου. Το πρόσωπό μου γέμισε αίμα και έχασα τις αισθήσεις μου.
Ο συνεργάτης μου και παρουσιαστής της εκπομπής «Επανάσταση» του Κόντρα Channel μαζί με τον οποίο πραγματοποιούσαμε το ρεπορτάζ με μετέφερε άμεσα στους ιατρούς της πλατείας Συντάγματος από όπου έλαβα τις πρώτες βοήθειες. Στη συνέχεια, διακομίστηκα στον Ερυθρό Σταυρό όπου μου έκαναν ράμματα και σειρά εξετάσεων. Τη στιγμή αυτή που γράφω τούτες τις γραμμές, είμαι καλά. Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου κατά σειρά:


1) Το Μίκη Θεοδωράκη, την Επιτροπή Υποστήριξης Αγώνα και το σύνολο της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών για την αγάπη, στοργή και ενδιαφέρον που έδειξαν για την κατάσταση της υγείας μου όλες αυτές τις μέρες.

2)Το συνεργάτη μου Θωμά Παπατόλη, παρουσιαστή της εκπομπής «Επανάσταση», για τη στήριξη που μου παρείχε καθ’όλη τη διάρκεια του συμβάντος.

3) Τους φίλους ιστολόγους που ενδιαφέρθηκαν για την ανάδειξη του γεγονότος ώστε να σταματήσει κάποια στιγμή η κρατική καταστολή.

4) Τους ιατρούς της πλατείας Συντάγματος και του νοσοκομείου «Ερυθρός Σταυρός» για τη φροντίδα τους.

4)Τους φίλους, γνωστούς και αγνώστους που μέσα από τη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης facebook, έστειλαν ευχές.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Αλεξάνδρα Τράγκα



enomenoiblogers

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom