Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Δεν είμαι αλάνθαστος, είμαι…


είμαι βλάκας, είμαι ηλίθιος, είμαι προδότης,είμαι μασόνος… Τι να εννοούσε άραγε ο πολυχρονεμένος; Φορολόγησε τα πάντα, ακόμα και το σπίτι μας, ξεπούλησε και μετά… μας χρεοκόπησε. Πραγματικά ένας φωστήρας! Το Bloomberg πιστεύει ότι κατά 98% είμαστε χρεοκοπημένοι. Άρα…
έχετε 2% πιθανότητες να κάνετε το ελληνικό θαύμα πραγματικότητα. Μα καλά ακόμα τους κοιτάτε; Ακόμα να σηκώσετε πέτρα στα χέρια; Θα συνεχίσετε να αφήνετε την πατρίδα μας βρώμικη; Πότε θα ξεβρωμίσει αυτός ο τόπος; Η ώρα είναι τώρα. Μας είπαν κι επίσημα … ΜΑΛΑΚΕΣ!

4 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Χρόνια Πολλά Δημήτρη μου στην Κυρά σου σήμερα.
Μαζί, από κοινού με αντίβαρο την Αγάπη σας να σηκώνετε όλα τα δύσκολα και να μοιράζεστε τα απλά πράγματα που κάνουν την ζωή ωραία.

Με την αγάπη μου και την εκτίμησή μου

zeidoron dtsoukas είπε...

Να είσαι καλά Λυγερή μου,σ' ευχαριστούμε πολύ!
Ετσι είναι,η ζωή έχει ανηφόρες αλλά έχει και ομορφιές που δεν κοστίζουν.
Και συ έχεις τη δική μας αγάπη και εκτίμηση,να είσαι πάντα καλά και χαίρεσαι τις κόρες σου.

gitsanas είπε...

Δημήτρη καλημέρα!!!
Για να σχολιάσω το άρθρο μπήκα...αλλά από το σχόλιο της Λυγερής κατάλαβα ότι σήμερα γιορτάζει η σύζυγός σου.
Να την χαίρεσαι, χρόνια της πολλά και καλά!!!

zeidoron dtsoukas είπε...

Να είσαι καλά Γίτσα μου σ' ευχαριστώ!
Και συ να χαίρεσαι την οικογένειά σου.

Read more: Go to TOP and Bottom