Τετάρτη 7 Αυγούστου 2019

Αφιερωμένο στο δικό μου Αύγουστο


Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια... και μας μοναδικός μας πλούτος είναι τα 42 χρόνια συνύπαρξης,τα παιδιά  μας και τα  εγγόνια μας
Χρόνια μας πολλά Αύγουστε!

"Ηταν Αυγουστιανό πρωϊ,θυμάσαι;
Συ φρόντισε ποτέ μη χειμωνιάσει!"
.......
Κι επειδή εγώ δεν είμαι ποιητής,ας τα πουν οι ειδήμονες...




Από τον μακρινό Αύγουστο του 1977 (σχεδόν μισό αιώνα πριν!) δεν άλλαξαν και πολλά,εκτός του ότι αποκτήσαμε κάποια κιλά,κάμποσα άσπρα μαλλιά,120 χρόνια συνολικά στις πλάτες μας και τη σχετική πείρα υποτίθεται.... όμως γίναμε κατά πολύ πλουσιότεροι ως οικογένεια,αφού παντρέψαμε τα παιδιά μας και ήδη έχουμε δύο υπέροχους εγγονούς!

Δείτε εδώ τη μικρή μας ιστορία γραμμένη και εικονογραφημένη από τον δικό μου Αύγουστο (τη Σταυρούλα μου) την εποχή που παρίστανε τη blogger!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom