Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

"Οι Λεύκες της αιώνιας αγάπης - Η κόρη του παπά",το νέο βιβλίο της Ρίκης Ματαλλιωτάκη


Μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ΌΣΤΡΙΑ το νέο βιβλίο της Ηρακλειώτισσας δημοσιογράφου και συγγραφέως Ρίκης Ματαλλιωτάκη, "Οι Λεύκες της αιώνιας αγάπης - Η κόρη του παπά",βασισμένο σε αληθινά γεγονότα αλλά και σε τοπικούς θρύλους.

Η συγγραφέας στις σελίδες του μέσα αποτυπώνει την πορεία του νησιού ανά τους αιώνες, τον βασανισμό των κατοίκων του από τους διάφορους κατακτητές, και το πως τελικά τούτες οι ατελείωτες κατοχές κατάφεραν να διαμορφώσουν το χαρακτήρα των ανθρώπων του και να επηρεάσουν τη μοίρα δύο νέων παιδιών που δεν ευθύνονται σε τίποτα.


Και όπως μας λέει η ίδια συγγραφέας:

"Διαβάζοντας την ιστορία αυτή ο οποιοσδήποτε, λογικά, θ’ αναρωτηθεί που σταματά η αλήθεια και που ξεκινά η συγγραφική μυθοπλασία… λογικά.

Λογικά ωστόσο ούτε εγώ η ίδια δεν μπορώ να απαντήσω επ’ ακριβώς μια κι όλα όσα έπλασαν το βιβλίο τούτο, βγαλμένα, στην αρχική τους μορφή, απ’ το στόμα της αγαπημένης μου γιαγιάς, τα πήρε και τα βύζαξε η ψυχή μου στα πρώτα της κλάματα, χαλκεύτηκε απ’ αυτά, τη συνόδευσαν στα πρώτα της βήματα και την άντρωσαν στα πρώτα της παλέματα… κοντολογίς υπήρχαν σαν από πάντα μέσα μου… δεν μεγάλωσα απλώς μαζί τους, νιώθω σαν να γεννήθηκα μαζί τους.

Οπότε, ακούγοντας ξανά και ξανά την ιστορία αυτή σαν παιδί, από ένα σημείο κι έπειτα μπερδεύτηκα ως κι εγώ η ίδια, τόσο που δεν κατάφερα ποτέ να διαχωρίσω αν τα γεγονότα που περιγράφω τα γεννούσε το μυαλό μου γράφοντας ή ανάβλυζαν από μέσα μου ωσάν μια πραγματικότητα που υπήρξε μεν άσχετα αν εγώ ποτέ δεν τη βίωσα."

Και ένα μικρό απόσπασμα του βιβλίου που χαρακτηρίζει πλήρως την ποιότητα της γραφής της Ρίκης Ματαλλιωτάκη:

«Στο όνομα του ενός και μοναδικού Θεού, του Θεού της αγάπης, παντρεύεται η Μαρία τον Ροδάμανθο κι ο Ροδάμανθος τη Μαρία» είπε τρεις φορές και μετά έβγαλε απ’ το δάχτυλο του το χοντρό δαχτυλίδι με τη ρουμπινί πέτρα που φορούσε και σταυρώνοντας το πέρασε στον παράμεσο της Μαρούλας «από αυτή τη στιγμή είσαι γυναίκα μου… γυναίκα μου κανονική» είπε, την έσυρε κάτω από τον εκατοχρονίτη πλάτανο κι έγινε η γης η νυφική παστάδα τους κι ο ουρανός το κλινοσκέπασμα τους…

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα

Αυτό το βιβλίο,"Οι Λεύκες της αιώνιας αγάπης - Η κόρη του παπά",είναι το δέκατο τρίτο κατά σειρά πνευματικό παιδί της πολυγραφότατης Κρητικιάς συγγραφέως,δημοσιογράφου και μπλόγκερ Ρίκης Ματαλλιωτάκη.

Η Ρίκη Ματαλλιωτάκη γεννήθηκε, ζει και εργάζεται ως δημοσιογράφος στο Ηράκλειο Κρήτης. Είναι μητέρα ενός κοριτσιού και προσφάτως γιαγιά,την αφορούν τα κοινά, ζωγραφίζει, αγαπά τα ζώα, τους ανθρώπους, και ονειρεύεται ένα καλύτερο κόσμο τον οποίο κατά το δυνατόν προσπαθεί να τον δημιουργήσει μέσα στις σελίδες της.

Ο Κατάλογος των βιβλίων της

Από τις εκδόσεις ΔΩΡΙΚΟΣ κυκλοφορούν: "Ο πρωτογόνατος της καρδιάς μου", "Η αγάπη νίκησε το χρόνο", "Το τρενάκι", "Δια χειρός ζωής", "Γλυκό βύσσινο" "Στων μελτεμιών τις ράχες", "Δε θέλω να ξοδευτώ άλλο", "Αχ πως της αρέσει να μιλά...", "Στον κόκκινο παράδεισο της αγάπης".

Από τις εκδόσεις ΟΣΤΡΙΑ κυκλοφορούν:«Η ακαμψία του αίσχους», η «Σμυρνιά» ένα ιστορικό μυθιστόρημα- αληθινή ιστορία, και και τώρα, το  «’Έρωτας στις ουρές των συσσιτίων» και το καινούργιο "Οι Λεύκες της αιώνιας αγάπης - Η κόρη του παπά".

Η Ρίκη Ματαλλιωτάκη έχει βραβευτεί επανειλημμένως για το συγγραφικό της έργο από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.

Γνωρίστε τη συγγραφέα μέσα από μία συνέντευξή της στην Ιωάννα Βλαχάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom