Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

Σκοτωμός Άδωνι - Καρακώστα... - Τους έκοψαν στον "αέρα"! (βίντεο)

Απολαύστε τους,θαυμάστε τους και ξαναψηφίστε τους!

Μια σφοδρότατη κόντρα είχαν σε ζωντανή μετάδοση ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης και η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Εύη Καρακώστα. Η ατάκα που... άναψε τα αίματα!

Στην τηλεοπτική εκπομπή "Καλημέρα", του ΣΚΑΪ, βρέθηκαν καλεσμένοι ο Άδωνις Γεωργιάδης και η Εύη Καρακώστα και η συνύπαρξη αυτή αποδείχθηκε... εκρηκτική!

Η σπίθα και η... πυρκαγιά!

Ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κατήγγειλε την κυβέρνηση για την υψηλή φορολογία και τότε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ είπε την εξής φράση: "Όσον αφορά αυτά που είπε ο κύριος Άδωνις, φαίνεται καταρχήν ότι κάνει παρέα με πλούσιους ανθρώπους κι όχι με τους ανθρώπους που κάνω εγώ παρέα, που είναι η γειτονιά μου και που είναι άλλης κατηγορίας άνθρωποι και σίγουρα οι φόροι τους τους έχουν έρθει λίγο, λίγο χαμηλότερα".

Ο Άδωνις Γεωργιάδης την διέκοψε και ακολούθησε ο εξής διάλογος:
Άδ. Γεωργιάδης: "Πρώτα από όλα από ό, τι θυμάμαι είστε πολύ πιο πλουσία από εμένα άρα δεν δέχομαι να μου κάνετε τέτοιες ειρωνείς κυρία Καρακώστα"

Εύη Καρακώστα: "Μην με διακόπτετε, μιλώ για την γειτονιά"

Άδ. Γεωργιάδης: "Είστε πολύ πλουσιότερη εμού και δεν δέχομαι εριωνεία στην τηλεόραση για την οικονομική μου κατάσταση και τις παρέες μου. Επειδή είστε ζάμπλουτη λοιπόν μπροστά σε μένα, παρακαλώ όχι ειρωνείες. Είστε μία από τους ζάμπλουτους του ΣΥΡΙΖΑ. Προσωπικές αιχμές εγώ δεν δέχομαι από κανέναν και δη από ΣΥΡΙΖΑίο. Πάρτε πίσω λοιπόν την ειρωνεία και μιλήστε στον κόσμο για τους φόρους"

Εύη Καρακώστα: "Εγώ δεν παραπονέθηκα ποτέ για τους φόρους που πληρώνω"

Άδ. Γεωργιάδης: "Μια ζάμπλουτη σαν κι εσάς να κάνει σε μένα που δουλεύω από τα 19 μου μαθήματα ταξικής συνείδησης πάει πολύ"

Εύη Καρακώστα: "Επειδή η γειτονιά μου ξέρει ποια είμαι..."

Άδ. Γεωργιάδης: "Κι εγώ ξέρω ποια είστε γι' αυτό μη με προκαλέσετε περισσότερο. Τα πόθεν έσχες τα διαβάζω εγώ των ανθρώπων".

Ακολούθησαν εκφράσεις όπως "κακομοίρηδες", "ειρωνεία ούτε στον ύπνο σας" και πολλές ακόμη... ομορφιές και η κατάσταση... ξέφυγε από κάθε έλεγχο, κάτι που οδήγησε τελικά τον οικοδεσπότη της εκπομπής να διακόψει την συζήτηση και να "πάει" σε διάλειμμα!

Δείτε το βίντεο με τον καβγά


http://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom