Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Η απολογία της "φόνισσας του Κορωπίου": Τρελάθηκα, θόλωσα και πήρα το μαχαίρι - Με έβριζε, έλεγε ότι θα σκοτώσει το παιδί μου


- Με κλάματα η απολογία της 27χρονης που πριν από ένα χρόνο σκότωσε τη σύζυγο του εραστή της μπροστά στα μάτια των παιδιών της
- «Ήθελε να χτυπήσει το παιδί μου, απειλούσε να το σκοτώσει» είπε για τη μοιραία μέρα
- «Με τράβαγε και εκείνη την ώρα σκέφτηκα το μαχαίρι», περιέγραψε το έγκλημα

- Οι αντιφάσεις στην απολογία της και το ξέσπασμα του πατέρα της
- Ειρωνεία από τους συγγενείς του 35χρονου θύματος: Μπράβο ωραίο θέατρο, να χειροκροτήσουμε τώρα;


«Δεν θυμάμαι, είχα θολώσει, τρελάθηκα». Με αυτές τις φράσεις η 27χρονη Νικολέτα Παπαϊωάννου, επονομαζόμενη "φόνισσα του Κορωπίου" απαντούσε στις ερωτήσεις της έδρας σχετικά με τη δολοφονία της 35χρόνης Θεοδώρας Πασπαλά, σύζυγο του εραστή της μπροστά στα μάτια των δυο παιδιών της.

Κατά τη διάρκεια της απολογίας μάλιστα όταν αναφερόταν στην καταστροφική επίδραση του εραστή της και άρχισε να του επιτίθεται φωνάζοντας, επενέβη ο πατέρας της για να πει στην κατηγορουμένη κόρη του: «Γιατί δε μου μιλούσες κορίτσι μου; Γιατί δε με άκουγες; Γιατί δεν τον έδιωξες; Μας κατέστρεψε ο αλήτης».

Παρόντες στο ακροατήριο ήταν και οι συγγενείς της αδικοχαμένης 35χρονης, η οποίοι φώναξαν: «Μπράβο ωραίο θέατρο, να χειροκροτήσουμε τώρα; Τελείωσε;».

Πως συνέβη το έγκλημα
Η κατηγορουμένη ξεκινώντας την απολογία της είπε στο δικαστήριο: «Δε ξέρω πως να αποκαλέσω αυτόν τον άνθρωπο (σ.σ τον 41χρονο εραστή της). Όσο ήμουν με αυτόν δεν έβλεπα τίποτα. Έφυγε από τη ζωή μια γυναίκα. Λυπάμαι πολύ για αυτό, μακάρι να μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω, έμειναν ορφανά δυο παιδιά».

ΠρόεδροςΠως φτάσατε στο σημείο να πάτε στο σπίτι του θύματος;
ΚατηγορουμένηΔεν είχα πάει στο σπίτι της. Είχα πάρει τηλέφωνο τον Γιάννη και μου είπε ότι δεν ήταν καλά πως δεν είχε πληρωθεί. Για κακή μου τύχη πέρασα από το σπίτι της... Είχε βγει έξω από το σπίτι η θανούσα για αυτό με σταμάτησεΜου έλεγε, έβριζε, μου έλεγε π..., ότι είναι μαζί με τον Γιάννη, ότι κοιμούνται μαζί. Είπαμε κάποια λόγια δε τα θυμάμαι καλά. Μου λέει: "Έχεις και το παιδί μαζί σου; Το φέρνεις εδώ να το δουν και τα δικά μου παιδιά;". Δε μπορούσα να καταλάβω ποιος ήταν ο λόγος που μου μιλούσε έτσι... Και π.... να ήμουν, δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η γυναίκα δεν ήθελε να δει ότι υπήρχαν δυο άλλα παιδιά».

Στη συνέχεια η κατηγορούμενη περιέγραψε το έγκλημα χωρίς όμως να δώσει σαφείς απαντήσεις για τις συνθήκες που έλαβε χώρα. «Βγήκα έξω από το αυτοκίνητό μου τρέχοντας. Η θανούσα είχε ανοίξει την πόρτα του παιδιού, ήθελε να το χτυπήσει. Το τράβηξα από τα χέρια, με απειλούσε, μου έλεγε θα το σκοτώσει. Για κακή μου τύχη είχα μαζί μου το μαχαίρι, μαζί με άλλα ψώνια που είχα κάνει από το σούπερ μάρκετ. 

Δεν ξέρω πως αντέδρασε το μυαλό μου εκείνη την ώρα. Το φόρεμα που φορούσα ήταν σκισμένοΜε τράβαγε και εκείνη την ώρα σκέφτηκα το μαχαίρι. Την έσπρωξα και της πήρα το παιδί και το έβαλα στο αυτοκίνητο. Μου τράβαγε τη μπλούζα. Τρελάθηκα, πήρα το μαχαίρι… Με τράβαγε από τη μπλούζα για να βγω. Εγώ είχα βάλει το παιδί μέσα... Πήρα το μαχαίρι, ήταν μπροστά από το κάθισμα του συνοδηγού, κάτω από το κάθισμα».

Γιατί αγόρασα το μαχαίρι
Σχετικά με το μαχαίρι η 27χρονη υποστήριξε πως όταν αγόρασε το μαχαίρι την προηγούμενη ημέρα του φόνου, ζήτησε ένα μαχαίρι "ξεκοκαλίσματος" γιατί αγόραζε κρέατα για τα παιδιά της από σούπερ μάρκετ και τα ξεκοκάλιζε μόνη.

ΠρόεδροςΑφήσατε τα τρόφιμα στο αυτοκίνητο;
ΚατηγορουμένηΔεν τα έβγαλα....
ΠρόεδροςΔηλαδή, από τη προηγούμενη ημέρα δεν είχατε βγάλει τα τρόφιμα;
ΚατηγορουμένηΌχι. Πήγα σπίτι μου, είδα τη μάνα μου, δεν θυμάμαι...
ΠρόεδροςΠου είχατε βάλει τα ψώνια;
ΚατηγορουμένηΣτο πορτμπαγκάζ...
ΠρόεδροςΚαι γιατί το μαχαίρι το είχατε βάλει μπροστά;
ΚατηγορουμένηΓιατί ήταν ένα πράγμα, ένα αντικείμενο και το έβαλα μπροστά
ΠρόεδροςΤην επόμενη μέρα τι κάνατε; Δεν βγήκατε να πάρετε τα ψώνια από το αυτοκίνητό σας;
ΚατηγορουμένηΌχι. Βγήκα την επόμενη και πήγα πάλι σούπερ μάρκετ....
ΠρόεδροςΕνώ είχατε τα ψώνια ακόμη στο αυτοκίνητο πήγατε πάλι σούπερ μάρκετ;
ΚατηγορουμένηΝαι, πήρα μερικά πράγματα που ήθελε ο κύριος. Μετά ξεκίνησα να πάω στο μαγαζί του
ΠρόεδροςΦτάνετε λοιπόν στο σπίτι της θανούσης... Όταν σας τράβαγε, όπως λέτε, από την μπλούζα τι κάνετε;
ΚατηγορουμένηΦώναζα, δεν ξέρω, είχα τρελαθεί ...Παλεύαμε, είδε το μαχαίρι προσπαθούσε να το αρπάξει
ΠρόεδροςΜα το μαχαίρι ήταν στη συσκευασία του; Πως την ανοίξατε; Ήταν συσκευασία κλειστή....
ΚατηγορουμένηΠροεξείχε η λαβή. Η θανούσα με τράβαγε....
ΠρόεδροςΠήρατε το μαχαίρι και τι κάνετε;
ΚατηγορουμένηΔεν θυμάμαι ....
ΠρόεδροςΤι θυμάστε τότε; Ποια είναι η κίνηση που κάνατε όταν κρατούσατε το μαχαίρι απέναντι στη θανούσα;
ΚατηγορουμένηΔεν θυμάμαι ...
ΠρόεδροςΤο αίμα του θύματος βρίσκεται εντός της αυλής του σπιτιού της. Πως φτάσατε μέχρι εκεί;
ΚατηγορουμένηΑρχίσαμε και παλεύαμε με το μαχαίρι. Η θανούσα φώναζε τα παιδιά της. Φτάσαμε στην αυλή παλεύοντας και οι δυο μαζί.
ΠρόεδροςΣας τραβούσε η θανούσα;
ΚατηγορουμένηΝαι...
ΠρόεδροςΤι έγινε εκεί;
ΚατηγορούμενηΤην χτύπησα πόσες φορές δεν ξέρω, δεν θυμάμαι. Ό,τι άκουσα, το άκουσα την επόμενη ...
ΠρόεδροςΉταν τα παιδιά της θανούσας στο σπίτι; Τα αντιληφθήκατε;
Κατηγορουμένη(κλαίει). Ήρθαν προς το τέλος σε ό,τι γινόταν εκεί πέρα ...
ΠρόεδροςΌταν χτυπούσατε τη θανούσα με το μαχαίρι είχε πέσει κάτω;
ΚατηγορουμένηΌχι ήταν όρθια... Εγώ θυμάμαι το Γιάννη που ήρθε και φώναζε και με τράβηξε μακριά της.
ΠρόεδροςΕσείς τι κάνατε μετά;
ΚατηγορούμενηΠήρα τ’ αμάξι και έφυγα, πανικοβλήθηκα...
ΠρόεδροςΗ θανούσα;
ΚατηγορούμενηΉταν όρθια ...

Ποτέ τρελάθηκα...
Η 27χρονη είπε ότι "τρελάθηκε" όταν το θύμα, κατά τους ισχυρισμούς της, άρπαξε το παιδί της, που βρίσκονταν μέσα στο αυτοκίνητο μαζί της.
ΚατηγορούμενηΌποτε βρισκόμασταν κάπου με έβριζε με έκανε ρεζίλι..
ΠρόεδροςΜόνο επειδή σας έβριζε την αποφεύγατε;
ΚατηγορουμένηΌχι ερχόταν τακτικά και στο σπίτι μου. Έβριζε εμένα, έλεγε τα παιδιά μπάσταρδα, μου έλεγε ότι θα σκοτώσει τα παιδιά...
ΠρόεδροςΠόσο συχνά γίνονταν αυτό;
ΚατηγορουμένηΉταν συχνό... Για αυτό είχα πάει σε ένα δικηγόρο και είχα πει το πρόβλημα μου και θέλαμε να κάνουμε ασφαλιστικά μέτρα. Ο Γιάννης μου είχε πει ότι είχε βάλει άνθρωπο να με αντιπροσωπεύσει εμένα στο αυτόφωρο και δεν είχε βάλει κανένα. Έμαθα πολλά εδώ που δεν τα ήξερα. Ότι τον απειλούσα, ότι την έκαψα. Το μόνο πράγμα που δεν μου έχει πει ότι τον βίασα. Μέχρι τον 8ο μήνα της εγκυμοσύνης μου δούλευα.... Όλο αύριο και αύριο μου έλεγε όταν ζητούσα χρήματα...
ΠρόεδροςΓιατί ήσασταν τόσα χρόνια μαζί;
Κατηγορουμένη: Όταν είσαι ερωτευμένος βλέπεις; Εγώ τυφλώθηκα...
ΠρόεδροςΔεν ξέρατε ότι είναι παντρεμένος;
ΚατηγορουμένηΌχι το έμαθα το 2014.... Μου είπε: "Θα σου πω κάτι αλλά δεν θα πανικοβληθείς". Μου είπε ότι δεν έχει πάρει διαζύγιο και ότι μένει τυπικά μαζί με τη γυναίκα του για τα παιδιά...
ΠρόεδροςΕπί τέσσερα χρόνια οι επαφές σας πως ήταν;
ΚατηγορούμενηΚαθημερινές. Τέσσερα χρόνια μου έλεγε ότι έμενε με τη μάνα του...
ΠρόεδροςΈμενε και στο σπίτι σας;
ΚατηγορουμένηΚάποια βράδια έμενε;
ΠρόεδροςΤι κάνατε όταν το μάθατε;
ΚατηγορουμένηΈπεσα από τα σύννεφα. Ήμασταν πολλές ώρες μαζί με ‘παιρνε στο μαγαζί του και καθόμουν. Σκέφτηκα ότι όντως είναι χωρισμένος.
ΠρόεδροςΌταν μάθατε ότι είναι παντρεμένος τι κάνατε;
ΚατηγορουμένηΤου ζήτησα να ξεκαθαρίσει τα πράγματα και μου έλεγε "αύριο"....
Η δίκη θα συνεχιστεί τη Δευτέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom