Είναι γνωστό ότι αποτελεί καρμανιόλα ο δρόμος της εθνικής οδός Αντιρρίου-Ιωαννίνων με επικινδυνότητα καθώς το οδόστρωμα είναι φθαρμένο,χωρίς φωτισμό,δημιουργώντας δυσκολίες σε όσους διασχίζουν καθημερινά το σημείο.
Οι φονικές παγίδες αποτελούν ένα θλιβερό στατιστικό αφού κινδυνεύει η ζωή όσων κινούνται με τροχοφόρα οχήματα.Η εθνική οδός Αντιρρίου – Ιωαννίνων,έχει χαρακτηριστεί, «ολόκληρη μια λακκούβα».
Τροχαία ατυχήματα,πολλές φορές θανατηφόρα,αποτελούν τον επίλογο σε ένα οδικό δίκτυο-”φάντασμα”.
Η αγανάκτηση των οδηγών όλα αυτά τα χρόνια μεγάλη καθώς η διαδρομή αποτελείται απόδιαλυμένη άσφαλτο σε αρκετά σημεία, χαλίκια που βγήκαν από αυτή, λακκούβες, τεράστιες ρωγμές, καθιζήσεις και ότι μπορεί να σκεφτεί κάποιος.Ένας δρόμος επικίνδυνος, στον οποία κανονικά θα έπρεπε να είχε απαγορευτεί η κυκλοφορία. Οι οδηγοί έχουν την δυνατότητα να δοκιμάσουν την δική τους αντοχή και κυρίως αυτή των αυτοκινήτων τους.
Τα έργα στον κόμβο Κουβαρά αξίας 125.000.000 ευρώ δεν ολοκληρώθηκαν ακόμα και η σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό και τον κόμβο που οδηγεί στον νέο αυτοκινητόδρομο αποτελεί έκπληξη μέχρι στιγμής καθώς το έργο παραμένει ημιτελές με το οδόστρωμα να οδηγεί σε λίμνη!
Στο σημείο η ασφαλτόστρωση με φθαρμένο το οδόστρωμα,ελλιπής σήμανση,φωτισμό δυσχεραίνει την οδήγηση και ειδικότερα σε ώρες και μέρες αιχμής όπως τα Σαββατοκύριακα,μιας και το σημείο αποτελεί πέρασμα από νταλίκες που δημιουργούν ουρές χιλιομέτρων καθώς η προσπέραση είναι ιδιαίτερα δύσκολη στα σημεία του δικτύου.Ο χρόνος που απαιτείται πολλές φορές αντιμετωπίζεται με ιώβεια υπομονή και ιδιαίτερη προσοχή.
Τα έργα της Ιονίας Οδού αναμένεται να είναι έτοιμα μέχρι το τέλος του 2015,σύμφωνα με δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοϊδη.Αδιάψευστος μάρτυρας τα όσα καταγράψαμε καθώς μια φωτογραφία ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις στο άκρως επικίνδυνο οδικό δίκτυο .
Άλκης Αποστολόπουλος
Εφημερίδα “Συνείδηση”
http://www.agrinionews.gr/
Οι φονικές παγίδες αποτελούν ένα θλιβερό στατιστικό αφού κινδυνεύει η ζωή όσων κινούνται με τροχοφόρα οχήματα.Η εθνική οδός Αντιρρίου – Ιωαννίνων,έχει χαρακτηριστεί, «ολόκληρη μια λακκούβα».
Τροχαία ατυχήματα,πολλές φορές θανατηφόρα,αποτελούν τον επίλογο σε ένα οδικό δίκτυο-”φάντασμα”.
Η αγανάκτηση των οδηγών όλα αυτά τα χρόνια μεγάλη καθώς η διαδρομή αποτελείται απόδιαλυμένη άσφαλτο σε αρκετά σημεία, χαλίκια που βγήκαν από αυτή, λακκούβες, τεράστιες ρωγμές, καθιζήσεις και ότι μπορεί να σκεφτεί κάποιος.Ένας δρόμος επικίνδυνος, στον οποία κανονικά θα έπρεπε να είχε απαγορευτεί η κυκλοφορία. Οι οδηγοί έχουν την δυνατότητα να δοκιμάσουν την δική τους αντοχή και κυρίως αυτή των αυτοκινήτων τους.
Τα έργα στον κόμβο Κουβαρά αξίας 125.000.000 ευρώ δεν ολοκληρώθηκαν ακόμα και η σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό και τον κόμβο που οδηγεί στον νέο αυτοκινητόδρομο αποτελεί έκπληξη μέχρι στιγμής καθώς το έργο παραμένει ημιτελές με το οδόστρωμα να οδηγεί σε λίμνη!
Στο σημείο η ασφαλτόστρωση με φθαρμένο το οδόστρωμα,ελλιπής σήμανση,φωτισμό δυσχεραίνει την οδήγηση και ειδικότερα σε ώρες και μέρες αιχμής όπως τα Σαββατοκύριακα,μιας και το σημείο αποτελεί πέρασμα από νταλίκες που δημιουργούν ουρές χιλιομέτρων καθώς η προσπέραση είναι ιδιαίτερα δύσκολη στα σημεία του δικτύου.Ο χρόνος που απαιτείται πολλές φορές αντιμετωπίζεται με ιώβεια υπομονή και ιδιαίτερη προσοχή.
Τα έργα της Ιονίας Οδού αναμένεται να είναι έτοιμα μέχρι το τέλος του 2015,σύμφωνα με δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοϊδη.Αδιάψευστος μάρτυρας τα όσα καταγράψαμε καθώς μια φωτογραφία ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις στο άκρως επικίνδυνο οδικό δίκτυο .
Άλκης Αποστολόπουλος
Εφημερίδα “Συνείδηση”
http://www.agrinionews.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου