Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Κ.Χαρδαβέλας:το δικό μου ρεπορτάζ για το Alter!


Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες που αναφέρομαι μέσα από το newsbomb.gr, στην περίπτωση του Alter. Αναγκάζομαι να το κάνω αυτό γιατί η ιστορία αυτή είναι εξαιρετικά ευαίσθητη και απαιτεί σοβαρότητα και προσοχή.

Το τελευταίο διάστημα δέχομαι τηλεφωνήματα από συναδέλφους που μου ζητούν να σχολιάσω δηλώσεις ή απόψεις για το Alter, που μου αποδίδονται χωρίς να είναι δικές μου. Το ξαναλέω για πολλοστή φορά: ό,τι γράφω για την υπόθεση του σταθμού - αλλά και για δεκάδες άλλα θέματα- το υπογράφω κιόλας.

Η σχέση μου με το newsbomb.gr και η συνεργασία μου μαζί του, στηρίχτηκε από την πρώτη στιγμή σε μία βασική αρχή: ότι θα μπορώ να εκφράζω την προσωπική μου άποψη και να μεταφέρω τις έρευνες και τις δημοσιογραφικές μου πληροφορίες, χωρίς παρέμβαση και λογοκρισία! Μία αρχή, που η ιδιοκτησία του newsbomb.gr, έχει σεβαστεί και τιμήσει στο έπακρο με τρόπο υποδειγματικό!

Συνεπώς οι πληροφορίες μου για το Alter, φέρουν πάντα την υπογραφή "Κώστας Χαρδαβέλλας"! Οτιδήποτε άλλο διαβάζετε στο newsbomb.gr, αποτελεί προϊόν ρεπορτάζ αξιόλογων και ικανών συνεργατών και προέρχεται από τις δικές τους πηγές.

Η δική μου θέση για το μέλλον του σταθμού παραμένει η ίδια που σας έγραψα από τις 23 Μαρτίου: η τύχη του σταθμού είναι στα χέρια των τραπεζών! Αυτές θα πουν το οριστικό οκ - γιατί θέλω να πιστεύω ότι θα το πουν!- για την σωτηρία του Alter.

Δεν έχω κανένα στοιχείο που να οδηγεί στο συμπέρασμα που ακούγεται και γράφεται ότι ο σταθμός κλείνει! Αντιθέτως, όπως ήδη σας έχω ενημερώσει, οι πληροφορίες μου λένε ότι η ιστορία αυτή θα τελειώσει μέχρι τις 5-6 Απριλίου. Μόνο τότε θα ξέρουμε τι ακριβώς θα συμβεί. Εκτίμησή μου είναι ότι θα βρεθεί λύση!

Οτιδήποτε άλλο καλό είναι να το ακούμε με επιφύλαξη για δύο λόγους:

α. γιατί όσα γράφονται για το σταθμό αφορούν εκατοντάδες ανθρώπους που ζουν εδώ και μήνες τον δικό τους Γολγοθά.

β. γιατί τα επιχειρηματικά συμφέροντα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ !!!

Κώστας Χαρδαβέλλας

Διαβάστε επίσης: Η δική μου αλήθεια για το Alter

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom