Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2023

Κυψέλη: «Θα δώσω και το αίμα μου για να πέσουν στο σκοτάδι αυτοί που σκότωσαν το παιδί μου», λέει ο πατέρας της Φαίης


«Θα δώσω και το αίμα μου για να πέσουν στο σκοτάδι αυτοί που σκότωσαν το παιδί μου», λέει στο newsit.gr ο Νίκος Μπακογιώργος, ο πατέρας της αδικοχαμένης Φαίης από την Κυψέλη, μετά την αποκάλυψη ότι πίσω από την δολοφονία της 23χρονης τον Οκτώβριο του 2021 κρύβονταν η μητέρα, η αδερφή της και η σπιτονοικοκυρά της άτυχης κοπέλας.

«Όταν ζεις μία οικογένεια και παθαίνει κάποιος κάτι, δεν γίνεται να μην ξέρεις. Δεν είχα καταλάβει. Η δικηγόρος μου, Βούλα Δημητριάδου και ο ντετέκτιβ Χάρης Βεραμόν που έβαλα, βρήκαν πάρα πολλά στοιχεία και οι μαρτυρίες το απέδειξαν. Η πρώην γυναίκα μου και η πρώην κόρη μου. 

Το μόνο που είχα καταλάβει και το φώναζα τότε στην αστυνομία ήταν ότι η κόρη μου, η Φαίη δεν πέθανε γιατί το παιδί μου ήταν υγιές, δεν είχε τίποτα», λέει ο πατέρας της 23χρονης από την Κυψέλη, που προσπαθούσε να βρει τον δράστη της δολοφονίας του παιδιού του και τελικά κατάφερε να μάθει την τρομακτική αλήθεια.

«Έγινα ντετέκτιβ για το παιδί μου. Η αστυνομία δεν νοιάστηκε, ό,τι έψαξα και βρήκα, το βρήκα μόνος μου. Είχα πολύ μεγάλη βοήθεια από την δικηγόρο μου και τον ιδιωτικό ερευνητή και  τους ευχαριστώ για όλα όσα έκαναν. Θα ήθελα να ευχαριστήσω  ιδιαιτέρως και τον προϊστάμενο του τμήματος Ανθρωποκτονιών, Γιώργο Δροσίνη γιατί μετά από τις ενέργειες όλων αυτών ξετυλίχτηκε όλο το κουβάρι».

Ο κ. Μπακογιώργος περιγράφει στο newsit.gr τα συναισθήματα που ένιωσε, όταν έμαθε ότι η πρώην γυναίκα του και η κόρη του εμπλέκονται στην υπόθεση θανάτου της 23χρονης. «Μόλις έμαθα ότι πίσω από όλα αυτά βρισκόταν η μητέρα και η αδερφή της Φαίης ήμουν χάλια, δεν μπορώ να καταλάβω. Για μένα δεν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο. Λεγόμαστε άνθρωποι, έχουμε ηθικές αρχές στην  ζωή μας. 

Στην κοινωνία που ζούμε από τα αρχαία μας χρόνια υπήρχαν οι άνθρωποι που κοιτούσαν το καλό, αλλά υπήρχαν και άνθρωποι που κοιτούσαν το υλικό αγαθό. Πάντα στην ιστορία του πλανήτη σκότωναν το καλό και υπερτερούσε το ειδεχθές. Ο Θεός κατέβασε τον Χριστό στην γη να διδάξει συμπόνοια, αγάπη, καλοσύνη, αξιοπρέπεια και οι άνθρωποι τον σκότωσαν. Είμαστε χαμένοι».

Ο πατέρας της 23χρονης που δολοφονήθηκε πριν δύο χρόνια νιώθει ότι πλέον έρχεται η δικαίωση για το κορίτσι του και συγκλονίζει μιλώντας στο newsit.gr αναφερόμενος στις γυναίκες που κατηγορούνται για την δολοφονίας της Φαίης. 

«Σαν άνθρωπος τις λυπάμαι. Σαν πατέρας όμως θα δώσω ακόμα και την ψυχή μου και το αίμα μου, τα πάντα για να μπορέσω να πέσουν στο σκοτάδι εκεί που έριξαν το παιδί μου όλοι όσοι φταίνε για τον θάνατό της».

https://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom