Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2023

Δίκη Ρούλας Πισπιρίγκου: Αίτημα εξαίρεσης της προέδρου από τον Κούγια - Ένταση μεταξύ προέδρου και Κούγια

«Εγώ είμαι ο Θεός της ως συνήγορος και κάνει ό,τι πω»

Αίτημα εξαίρεσης της προέδρου πρόκειται να υποβάλει στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο, όπου εκδικάζεται η υπόθεση ανθρωποκτονίας της Τζωρτζίνας, ο Αλ. Κούγιας.

Ο υπερασπιστής της Ρούλας Πισπιρίγκου με την έναρξη της διαδικασίας ζήτησε να μην ξεκινήσει η απολογία της κατηγορούμενης. «Θα υποβάλω αίτηση εξαίρεσης στο δικαστήριο σας. Θέλω χρόνο να το συντάξω γιατί δεν είναι έτοιμο το δικόγραφο. Μια διακοπή χρειάζομαι» εξήγησε.

Η δίκη ξεκίνησε τον περασμένο Ιανουάριο και χρειάστηκαν περισσότερες από 70 συνεδριάσεις, με την εξέταση δεκάδων μαρτύρων, γιατρών νοσηλευτικού προσωπικού, ιατροδικαστών και άλλων επιστημόνων, μέχρι να φθάσει η στιγμή της απολογίας της 35χρονης μητέρας και ενώ η δεύτερη δίκη της για τους θανάτους των δύο μικρότερων παιδιών της έχει ήδη ξεκινήσει.

Η Ρούλα Πισπιρίγκου, η οποία στην έναρξη της δίκης για απόπειρα ανθρωποκτονίας και ανθρωποκτονία σε βάρος της Τζωρτζίνας δήλωσε αθώα, σήμερα επρόκειτο να αιτιολογήσει δημόσια τη θέση της.

https://www.news247.gr/

Ένταση στη δίκη μεταξύ της προέδρου και του Κούγια – «Εγώ είμαι ο Θεός της ως συνήγορος και κάνει ό,τι πω»

Ένταση επικράτησε με την επανέναρξη της διαδικασίας στη δίκη της Ρούλας Πισπιρίγκου όταν ο κ. Κούγιας δήλωσε ότι δεν είναι ακόμη έτοιμος να καταθέσει την αίτηση εξαίρεσης της προέδρου, ζητώντας και άλλο χρόνο.

της Άννας Κανδύλη

Πρόεδρος: Εμείς σας δώσαμε το χρόνο, όταν την ετοιμάσετε να την καταθέσετε, να ξεκινήσει η απολογία της
Κούγιας: Της απαγορεύω να απαντήσει σε οποιαδήποτε ερώτησή σας, δεν απολογείται, υποβάλλει αίτηση εξαίρεσής σας. Εγώ είμαι ο Θεός της ως συνήγορος της τώρα θα κάνει ότι της πω εγώ. Θέλω χρόνο.
Πρόεδρος: Τα 20 λεπτά που μας ζητήσατε για να ετοιμαστείτε έχουν περάσει. Δε γίνεται το δικαστήριο να ανεβοκατεβαίνει για να ετοιμάσετε εσείς την αίτηση. Θα έπρεπε να είστε έτοιμος. Σας δίνω ακόμη δέκα λεπτά, δεν μπορώ να σας δώσω άλλο χρόνο.

https://www.enikos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom