Υπενθύμισα στον οικοδεσπότη μου κ Λαζάρου το γεγονός ότι μέχρι και την αιφνίδια συμμετοχή του κ Κασσελάκη στην κούρσα εκλογής νέου Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, η κ Αχτσιόγλου προηγείτο, με αλφαβητική σειρά, των αντιπάλων της, κκ Παππά, Τζουμάκα, Τσακαλώτου.
Την πρώτη Κυριακή ο κ Κασσελάκης έκανε την αναπάντεχη έκπληξη παίρνοντας την πρώτη θέση με 45,5%, ήρθε δεύτερη η κ Αχτσιόγλου με ποσοστό 36,2% και ακολούθησαν με εντυπωσιακή απόσταση ο κ Παππάς με 8,6%, ο κ Τσακαλώτος με 8,4% και ο κ Τζουμάκας με 1,3%.
Την δεύτερη Κυριακή ο κ Κασσελάκης έλαβε το 55,98% των ψήφων, ενώ η κ Αχτσιόγλου το 44,2% με τη δημόσια στήριξη από τον κ Παππά ενώ ΔΕΝ την στήριξε με δημόσια δήλωσή του ο κ Τσακαλώτος . Η κ Αχτσιόγλου μετά τις Προεδρικές εκλογές, σε αντίθεση με τον κ Τσακαλώτο που ΔΕΝ έφτασε στα ποσοστά που ήλπιζε, είναι το υπό αριθμόν 2 πρόσωπο στο Κόμμα της που φαίνεται να μην είναι το Κόμμα στο οποίο υπηρέτησε ως κορυφαίο στέλεχος και Υπουργός.
Έχοντας 44% των ψήφων η κ Αχτσιόγλου παραμένει ως μη-ευκαταφρόνητη δύναμη στον ΣΥΡΙΖΑ, Π.Σ. Εάν η κ Αχτσιόγλου αποχωρήσει και συνεργασθεί με τον κ Τσακαλώτο και τα στελέχη του δεν είναι σίγουρο ότι θα πετύχει να είναι επικεφαλής ενός νέου Κόμματος δεδομένου ότι ο Κύριος Τσακαλώτος ΔΕΝ την στήριξε τη δεύτερη Κυριακή και μάλιστα αγνοώντας την κλασική Βρετανική αβρότητα ΔΕΝ συνεχάρη τον νεοεκλεγμένο με δημοκρατικές διαδικασίες Πρόεδρο κ Κασσελάκη.
Χαριτολογώντας παρομοίασα τη στάση της κ Αχτσιόγλου «θα φύγω αλλά προς το παρόν μένω» με την κλασική ελληνική φράση «μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα…»
Στη συνέχεια ο κ Λαζάρου με ρώτησε εάν άκουσα την αιχμηρή δημόσια κριτική που έκανε στη συμπεριφορά του κ Κασσελάκη ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ Σεραφείμ. Τον Μητροπολίτη Πειραιώς κ Σεραφείμ δεν τον γνωρίζω προσωπικά, όπως γνώριζα τον προκάτοχό του κ Καλλίνικο, ο οποίος με φιλοξενούσε στον ραδιοφωνικό σταθμό της Μητροπόλεως με εβδομαδιαία παρέμβασή μου με τίτλο «ΕΔΩ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» και με τα άρθρα μου στο περιοδικό της Πειραϊκής Εκκλησίας.
Χωρίς να προσυπογράφω τα όσα είπε ο Μητροπολίτης κ Σεραφείμ θεωρώ ότι ως Ιεράρχης της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας ΔΕΝ είναι υποχρεωμένος να συμπεριφέρεται στους ΛΟΑΤΚΙ όπως συμπεριφέρονται οι Πολιτικοί μας και ΔΕΝ κρίνω επιλήψιμο να υπάρχουν και κάποιες συντηρητικές φωνές που αντιτίθενται στα νέα κοινωνιολογικά ήθη που εκπροσωπούν πλέον οι ΛΟΑΤΚΙ και στην Ελλάδα όπως και διεθνώς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου