Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022

Χρήστος Στυλιανίδης: Είχα πει ότι αν έχουμε νεκρό, αύριο το πρωί θα παραιτηθώ!!!


Τον λόγο επί προσωπικού ζήτησε ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας και Κλιματικής Κρίσης Χρήστος Στυλιανίδης χθες στη Βουλή, για να απαντήσει στις αιχμές που, όπως είπε, άφησε ο Αλέξης Τσίπρας.

«Θέλω να δηλώσω ότι καταρχάς έχω παραιτηθεί για λόγους αρχών από υπουργός στην Κύπρο μια- ίσως και δεύτερη φορά εμμέσως. Εγώ δηλώνω μπροστά στο ελληνικό κοινοβούλιο πως είπα ότι εάν έχουμε νεκρό, εγώ αύριο το πρωί θα παραιτηθώ. Έτσι νιώθω, αυτή είναι η ηθική μου» τόνισε ο κ. Στυλιανίδης.

Σημειώνεται ότι νωρίτερα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας είχε πει σε παρέμβασή του: «Σε δύσκολες στιγμές για τη δική μου κυβέρνηση ανέλαβαν την ευθύνη και παραιτήθηκαν υπουργοί.Όταν ζήτησα από τον τότε υπουργό πολιτικής προστασίας που είχε την ευθύνη, να καθίσει κάποιες μέρες στη θέση του, προκειμένου να είμαστε ασφαλείς ότι δεν θα αντιμετωπίσουμε κάποιο έκτακτο γεγονός και μετά να φύγει από τη θέση του, εσείς είπατε ότι δεν υπάρχει πολιτική ευθύνη δίχως παραιτήσεις».

«Θα πληρώσετε τώρα με το ίδιο νόμισμα τα δικά σας καμώματα, τη δική σας κριτική και στάση όλες εκείνες τις μέρες, διότι εδώ είμαστε όλοι και κρινόμαστε» κατέληξε ο κ. Τσίπρας.

https://www.enikos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom