Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020

Σταμάτης Γονίδης: «Κάτι μας κρύβουν»! (βίντεο)


Το τραγούδι του Σταμάτη Γονίδη «Κάτι μας κρύβουν» κυκλοφόρησε το 2017 από την Sonar Music.Προφήτης;Οχι,απλά ένας σκεπτόμενος πολίτης...

Ακούστε το


Μουσική - Σταμάτης Γονίδης, Αντρέας Γιατράκος
Στίχοι - Σταμάτης Γονίδης
Παραγωγή - Αντρέας Γιατράκος
Ενορχήστρωση Αντρέας Γιατράκος, Pete Γιατράκος
Sonar Music

Στίχοι:

Σε μια οθόνη μπροστά ταξιδεύω
Κι όπου με πάνε πηγαίνω και γω
Ό,τι ακούω και βλέπω πιστεύω
Κι από το σπίτι μου δε θέλω να βγω

Κάτι μας κρύβουν το νιώθω αυτό
Μέσα μου ξέρω ποια είναι η αλήθεια
Κάτι μας ρίξανε μες στο πιοτό
για να μας γίνεται το ψέμα συνήθεια

Γύρω μου ο κόσμος ένα ψέμα έχει γίνει
Μένω ακίνητος και σκεπτικός
ποιος ειναι αυτός που το δρόμο μου κλείνει
για να ξεφύγω, να δω λίγο φως

Κάτι μας κρύβουν το νιώθω αυτό
Μέσα μου ξέρω ποια είναι η αλήθεια
Κάτι μας ρίξανε μες στο πιοτό
για να μας γίνεται το ψέμα συνήθεια

Κάτι μας κρύβουν το νιώθω αυτό
Μέσα μου ξέρω ποια είναι η αλήθεια
Κάτι μας ρίξανε μες στο πιοτό
για να μας γίνεται το ψέμα συνήθεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom