Ο Γιώργος Σκόδρας είναι χημικός μηχανικός και τακτικός καθηγητής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Διευθύνων σύμβουλος, αναλαμβάνει το διευθυντικό στέλεχος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σπανός.
Οι εκπρόσωποι του ελληνικού Δημοσίου, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κ. Καραμανλής και ο υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας:
α) αποφάσισαν την παύση του Προέδρου του Δ.Σ. κου Στυλιανού Παππά, του διευθύνοντα συμβούλου κου Σ. Παναγιωτίδη και των μελών του Δ.Σ. κου Εμμανουήλ Λαμτζίδη και κας Όλγα Γιάννη.
β) έκαναν αποδεκτές τις παραιτήσεις του εκτελεστικού μέλους κ. Φώτιου Μπίμπαση και του μέλους Ακρίτα Καϊδατζή και
γ) αποφάσισαν ομοφώνως και όρισαν ως μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου τα κάτωθι:
Πρόεδρος, Καθηγητής Γεώργιος Σκόδρας, Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Διευθύνων Σύμβουλος: Δρ. Γεώργιος Σπανός, Πολιτικός Μηχανικός, Πρώην Διευθυντής Κίνησης ΟΑΣΘ
Μέλη:
-Καθηγητής Ιωάννης Βλαχάβας, Τμήμα Πληροφορικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
-Δρ. Ιωάννης Ρεντζεπέρης, Εκτελεστικό Μέλος, Πολιτικός Μηχανικός
-Θεόδωρος Τζιαμπάζης, Πολιτικός Μηχανικός
-Σοφία Μαυρίδου, Λογίστρια
-Γαβριήλ Αβραμίδης, Εκπρόσωπος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
-Καλυψώ Γούλα, Εκπρόσωπος του Δήμου Θεσσαλονίκης
Το Δ.Σ. θα συμπληρωθεί με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων.
Η τοποθέτηση Σκόδρα έκλεισε χθες σε δίωρη συνάντηση του κ. Σκόδρα με τον υπουργό κ. Κώστα Καραμανλή και τον υφυπουργό κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη στην Αθήνα.
Δεν έχει αποφασιστεί ακόμη αν ο νέος πρόεδρος θα έχει εκτελεστικές αρμοδιότητες. Στο νέο διοικητικό συμβούλιο θα μετέχει ακόμη ο πολιτικός μηχανικός κ. Γιάννης Ρεντζεπέρης μέλος παλαιοτέρων ΔΣ της Εγνατίας Οδού Α.Ε.
Ο κ. Σκόδρας που στο παρελθόν διετέλεσε επικεφαλής της ΕΥΑΘ Α.Ε αλλά και της Εγνατίας Οδού Α.Ε έχει τη φήμη αποτελεσματικού μάνατζερ και ανθρώπου που φέρνει σε πέρας δύσκολες αποστολές.
Σύμφωνα με πληροφορίες του GR TIMES στόχος της νέας διοίκησης είναι «να φτιάξουμε την υπηρεσία να δουλεύει» καθώς ο ΟΑΣΘ θεωρείται ότι έχει περιέλθει σε κατάσταση αδράνειας και ανεπαρκούς λειτουργίας.
Στόχος, επίσης είναι η ανάταξη του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών μέσα στο επόμενο εξάμηνο προκειμένου το ταχύτερο δυνατόν να βελτιωθούν οι συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Στο επόμενο βήμα, θα είναι η λήψη αποφάσεων σχετικά με το μέλλον του ΟΑΣΘ.
Οι εκπρόσωποι του ελληνικού Δημοσίου, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κ. Καραμανλής και ο υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας:
α) αποφάσισαν την παύση του Προέδρου του Δ.Σ. κου Στυλιανού Παππά, του διευθύνοντα συμβούλου κου Σ. Παναγιωτίδη και των μελών του Δ.Σ. κου Εμμανουήλ Λαμτζίδη και κας Όλγα Γιάννη.
β) έκαναν αποδεκτές τις παραιτήσεις του εκτελεστικού μέλους κ. Φώτιου Μπίμπαση και του μέλους Ακρίτα Καϊδατζή και
γ) αποφάσισαν ομοφώνως και όρισαν ως μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου τα κάτωθι:
Πρόεδρος, Καθηγητής Γεώργιος Σκόδρας, Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Διευθύνων Σύμβουλος: Δρ. Γεώργιος Σπανός, Πολιτικός Μηχανικός, Πρώην Διευθυντής Κίνησης ΟΑΣΘ
Μέλη:
-Καθηγητής Ιωάννης Βλαχάβας, Τμήμα Πληροφορικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
-Δρ. Ιωάννης Ρεντζεπέρης, Εκτελεστικό Μέλος, Πολιτικός Μηχανικός
-Θεόδωρος Τζιαμπάζης, Πολιτικός Μηχανικός
-Σοφία Μαυρίδου, Λογίστρια
-Γαβριήλ Αβραμίδης, Εκπρόσωπος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
-Καλυψώ Γούλα, Εκπρόσωπος του Δήμου Θεσσαλονίκης
Το Δ.Σ. θα συμπληρωθεί με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων.
Η τοποθέτηση Σκόδρα έκλεισε χθες σε δίωρη συνάντηση του κ. Σκόδρα με τον υπουργό κ. Κώστα Καραμανλή και τον υφυπουργό κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη στην Αθήνα.
Δεν έχει αποφασιστεί ακόμη αν ο νέος πρόεδρος θα έχει εκτελεστικές αρμοδιότητες. Στο νέο διοικητικό συμβούλιο θα μετέχει ακόμη ο πολιτικός μηχανικός κ. Γιάννης Ρεντζεπέρης μέλος παλαιοτέρων ΔΣ της Εγνατίας Οδού Α.Ε.
Ο κ. Σκόδρας που στο παρελθόν διετέλεσε επικεφαλής της ΕΥΑΘ Α.Ε αλλά και της Εγνατίας Οδού Α.Ε έχει τη φήμη αποτελεσματικού μάνατζερ και ανθρώπου που φέρνει σε πέρας δύσκολες αποστολές.
Σύμφωνα με πληροφορίες του GR TIMES στόχος της νέας διοίκησης είναι «να φτιάξουμε την υπηρεσία να δουλεύει» καθώς ο ΟΑΣΘ θεωρείται ότι έχει περιέλθει σε κατάσταση αδράνειας και ανεπαρκούς λειτουργίας.
Στόχος, επίσης είναι η ανάταξη του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών μέσα στο επόμενο εξάμηνο προκειμένου το ταχύτερο δυνατόν να βελτιωθούν οι συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Στο επόμενο βήμα, θα είναι η λήψη αποφάσεων σχετικά με το μέλλον του ΟΑΣΘ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου