Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Φτιάχνοντας το «Theodorovias blog»….‏


Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά

Δεν νομίζω φίλοι μου αναγνώστες τού διαδικτύου κανένας άλλος από εσάς πού έχετε κάθε είδους blogs ή sites να αντιμετώπισε τόσες δυσκολίες καί τόσες «κακίες» καί «μπλοκαρίσματα» ακόμα κι από ανθρώπους πού φτιάχνουν ιστοσελίδες(απίστευτο, εεεε;;;)
στην προσπάθειά σας να τα φτιάξετε καί να τα «βγάλετε» στον αέρα ,όσο εγώ από τότε που ανακοινώθηκε μέσω της φιλικής μου «Τρικλοποδιάς» αλλά καί από άλλα φιλικότατα blogs τον περασμένο Οκτώβριο,ότι έρχομαι να «αναστατώσω» το διαδίκτυο.!

Υπάρχουν πολλοί που φοβούνται το «theodorovias blog»;
Γιατί άραγε;
Ή μήπως φοβούνται το webradio πού θα έχω καί τις αλήθειες πού θα λέω on air;

Για αυτά πού σας εξιστορώ έχω αποδείξεις ,δεν τρελάθηκα ξαφνικά καί όσο απίστευτα κι αν ακούγονται γιά την Δημοκρατία μας ,είναι πέρα ως πέρα δυστυχώς αληθινά….

Θέλουν την φίμωσή μου…
Θέλουν να με τρομοκρατήσουν….
Όμως ή Θεοδωροβία δεν ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΤΑΙ,ας το πάρουν απόφαση!

Σε πείσμα λοιπόν, όλων αυτών, το «theodorovias blog» βγαίνει δοκιμαστικά στον αέρα τού διαδικτύου πρόχειρα και αυτοσχέδια, με την βοήθεια τού γιού μου και έμπιστων φίλων πού ταυτόχρονα με εκπαιδεύουν,γιατί δεν γεννήθηκα να τα γνωρίζω όλα….

Το » theodorovias blog» θα έχει ποικίλη ύλη, αλλά θα είναι καί μουσικό διασκεδαστικό blog, πού όλοι έχουμε ανάγκη να ακουμπάμε χαλαρώνοντας από αυτή την καθημερινή τραγικότητα πού μας υποχρέωσαν να ζούμε….

Ξεκινάμε λοιπόν το «theodorovias blog» σιγά ,σιγά, αργά,αργά,όπως ένα μουσικό κομμάτι καί μέρα με την μέρα θα ανεβαίνουμε με δυνατό crescendo ειδήσεων καί μουσικής….

Σας θέλω όλους κοντά μου, όπως μοναδικά ξέρετε καί μου έχετε αποδείξει με τα υπέροχα μηνύματά σας καί e- mails,από τότε πού το όνομά μου έγινε γνωστό μέσα από την ενασχόλησή μου με την διαφθορά καί την διαπλοκή!!

Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!

Ή Θεοδωροβία μέσω τού «theodorovias blog» «Δεν θα σωπαίνει,αλλά θα φωνάζει,θα μιλάει καί θα γράφει όσο ζεί»….καί σε όποιον αρέσει….γιατί έχω υπομονή γιά το παρόν καί πίστη γιά το μέλλον.
http://www.triklopodia.gr/

1 σχόλιο:

JIMMY είπε...

καθε αρχη και δυσκολη αλλα η αρχη ειναι το ημισυ του παντος. Ευχομαι ολο καλες ειδησεις κι αποκαλυπτικα ρεπορταζ.
Αν ηταν αλλες εποχες επρεπε για τα εγκαινεια να ανοιξουμε μια καλη (Γαλλικη) σαμπανια, αλλα στις εποχες που ζουμε, κι ενα καλο ελληνικο κρασι θα εκανε τη δουλεια

Read more: Go to TOP and Bottom