Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

Λάκης Λαζόπουλος: Tρεις γριές τον Αύγουστο

Oι ιστορίες αυτές είναι πέρα για πέρα αληθινές

Ιστορία 1η

Η ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ ΚΑΙ Ο ΜΑΝΑΒΗΣ

Ετών 94, παμπλούτου, με δική της μονοκατοικία στο Ψυχικό, ζει μόνη με 12 άτομα προσωπικό.

Προσέχει, φροντίζει τον εαυτό της, ξοδεύει άπειρες κρέμες συγκάλυψης ρυτίδων, διότι της συνέβη έρωτας.

Ερωτεύτηκε τον μανάβη, στον οποίο πηγαίνει η ίδια να ψωνίσει.

Εκείνος γύρω στα 60, χωρισμένος, δεν είναι και βέβαιο ότι έχει αντιληφθεί τον έρωτα της αρχόντισσας.

Εκείνη τον παίρνει 10 τηλέφωνα την ημέρα, αλλά μοιάζει να είναι και λογική η ανησυχία μιας γηραιάς κυρίας ως προς την ποιότητα ενός κουνουπιδιού.

Παίρνει βαθειά ερωτική φωνή, σηκώνει το ακουστικό του τηλεφώνου και ρωτάει:
“Πιστεύεις ότι θα έχει φρέσκα κολοκυθάκια αύριο να έρθω;”
Ένα τέλειο φλερτ έχει αναπτυχθεί μέσα από kinky διαλόγους, στους οποίους τα σεξουαλικά βοηθήματα, είναι μαϊντανοί και λάχανα, μπρόκολα και κρεμμύδια.

Ζούνε τις 50 σεξουαλικές αποχρώσεις της γκρι.

Γιατί είναι αλήθεια, το χρώμα της είναι λίγο γκρι.
“Δεν την μπορώ την μπανάνα μαραμένη. Χίλιες φορές άγουρη.”
Τέτοιοι διάλογοι πονηροί διατρέχουν τα σκούρα μακριά καλώδια του ΟΤΕ.

Τα παιδιά της 94χρονης, ασφαλώς έχουν διαφωνίες για τον έρωτα της μάνας τους.
Πως άλλωστε; Μία αρχόντισσα να ερωτευτεί έναν μανάβη;
Αλλά ο έρωτας, χρόνια τυφλός, όπως και ο Πλούτος του Αριστοφάνη, έχει τα δικά του γυαλιά οράσεως.

Η αρχόντισσα λοιπόν, που σε αυτήν ανήκει η περιουσία της οικογένειας, ζήτησε από την κόρη της, να της αγοράσει μερικά καινούργια εσώρουχα για να αισθάνεται ωραία, όταν πάει να δει τον μανάβη.
Όταν της τα έφερε τα εσώρουχα και τα είδε, άνοιξε έξαλλη το παράθυρο της μεγάλης τραπεζαρίας και τα πέταξε στον κήπο των δύο στρεμμάτων.
“Είσαι τρελή; Αυτές είναι κυλότες για γριές 150 χρόνων! Ποια γυναίκα της ηλικίας μου θα βάλει αυτές τις κυλότες;!”
Η κόρη απολογήθηκε.
“Ζήτησα εσώρουχα για μία γυναίκα 94 χρόνων και μου δώσανε αυτά.”
“Να πας να μου φέρεις Victoria Secret.”
“Είσαι με τα καλά σου;!”
“Τα βρακιά δεν ρωτάνε σε ποια σώματα θα μπούνε. Η ψυχολογία μου απαιτεί Victoria Secret!”

Νευρίασε τότε η κόρη και της είπε:
“Πιστεύεις ότι θα σε δει ο μανάβης με Victoria Secret και δεν θα γελάσει;!”
Και τότε η αρχόντισσα απάντησε:
“Eγώ ξέρω ότι αν πεθάνω, χωρίς να κάνω σεξ, δεν την θέλω αυτή την ζωή. Η Victoria Secret μου δίνει ελπίδα. Και εγώ στην ηλικία μου, την ελπίδα δεν την πετάω, έτσι όπως πέταξα την κυλότα που μου έφερες.”

Iστορία 2

Η ΤZINA KAWASAKI

Ο φίλος μου, οδοντίατρος, περνάει πολύ βασανιστικές ώρες, διότι η μάνα του ετών 78, συναναστρέφεται με άλλες γριές, λίγο μικρότερες της, οι οποίες αποφάσισαν να μάθουν να οδηγούν μηχανές μεγάλου κυβισμού.

Καταλαβαίνει κανείς, τι έπαθε ο άνθρωπος, όταν η γριά του ζήτησε να της αγοράσει μία Κawasaki.

Πηγαίνουν όλες μαζί στο κτήμα μια φίλης τους στον Βαρνάβα, όπου έχουν φτιάξει μία πίστα και με τη βοήθεια ενός νεαρού εκπαιδευτή, κάνουν μίνι αγώνες και ξεπερασούρες.
“Δεν μπορώ να κλείσω μάτι!” μου έλεγε.
“Φεύγει η μάνα μου τα βράδια, καβαλώντας τη μηχανή με το κράνος της και πάει βόλτα στο Σούνιο!”.
“Εγώ να κάτσω σπίτι, να πίνω τσάγια και Xanax, δεν κάθομαι” του λέει.

“Έχω δύο παιδιά ακόμα” μου λέει ο φίλος,”…είμαι ήσυχος με τα παιδιά μου και αναστατωμένος με την μάνα μου. Και το χειρότερο;”
“Ποιο;” τον ρώτησα.
“Μία γριά φίλη της, το έσκασε από το σπίτι της, γιατί την πιέζαν τα δικά της παιδιά και μένει κρυφά στο δικό μας.”
“Έβλεπα να την ψάχνουν στο Amber Alert και δεν μπορούσα να μιλήσω, γιατί μου έλεγε ότι θα με αποκληρώσει.
Τελικά βρήκα τρόπο να συνεννοηθώ με τους δικούς της, να ξέρουν αυτοί που βρίσκεται και να αποδεχθούν ότι δήθεν την χάσανε.”

Η Τζίνα Kawasaki και η άλλη μηχανόβια γριά, της οποίας το όνομα δεν μπορώ να αναφέρω, ζουν μαζί και τα βράδια κυκλοφορούν στην παραλιακή του Σουνίου.

Θα ήθελα να είμαι ο τροχονόμος που θα τις σταματούσε για έλεγχο.

Ακολουθεί η τρίτη και τελευταί ιστορία, ο Very Unlucky.

http://www.altsantiri.gr/

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μην σας πω ,πως μπορει να υπαρχει και μια τεταρτη εκδοχη,γιαγιας!! Πιο καλα τοποθετημενης στο σημερα,και βγαλμενη απο τις φλογες της καθημερινοτητας!! Ποια; Της γιαγιας εκεινης,που αφου δουλεψε σαν το μαυρο το σκυλι,χρονια ολοκληρα,δοξα τον θεο ,οπως χιλιαδες ανθρωποι εξ'αλλου,αφου στηριξε οικογενεια,παιδια ,τα σπουδασε κ.λ.π περιμενε και αυτη ,να παρει μια ρημαδοσυνταξη ,και να γ...κατσει κατω ,να προσεξει λιγο την υγεια της,να ξεκουραστει οσο γινεται ,και ισως και να βοηθησει και τα παιδια της,σε κανενα εγγονακι!! Απλα καθημερινα πραγματα δηλαδη,οχι απαιτησεις τρελλες!! Εκει πανω λοιπον ,ηρθαν τα μαλακοπιτουρα οι οικονομολογοι,απο διαφορα καν και καν πανεπιστημια,να της πουν πως φταιει ,για το καθε λαμογιο,τυπου Γριβεα,Βατσικα,Μηλιωνη,....(θα θυμηθω και αλλους) και πρεπει να συνεχισει να δουλευει,να ξεχασει οποιο ονειρο ειχε ,για μια ηρεμη ζωη,να στειλει και τα δυο της παιδια στο εξωτερικο,και να τα βλεπει αραια και που,και ,και και,....Εε καπου εκει λοιπον, ''εκατσε και σκευτηκε ''η γιαγια,και .....βρηκε που φταιει!! Που τοσο καιρο,ηταν αυτη που ηταν,και διδασκε και τα παιδια της,να ειναι αυτα που ειναι....και οχι σαν τον Μηλιωνη..λεμε τωρα!! Πηρε αναποδες η γιαγια,απο παντα της,διαβαζε και τα κουμουνιστικα της,και καταλαβε πως με απλες δημοκρατικες διαδικασιες ,χαιρι δεν βλεπει!! Ζωστηκε λοιπον τις μολοτωφ,κατοικοεδρευει στα Εξαρχεια,εχει κανει τα ''κονε ''της,σωστα και παραγωγικα,στοχο δεν δινει,λογω ηλικιας,τρεχει στις πορειες,με το μαυρο μαντηλι στο κεφαλι,....ποιος να ξερει οτι ειναι γρια,ριχνει και τα κοκτειλ της,και τα γαμοσταυριδια της,στους μπατσους,ενα περιεργο πραγμα ,επεσε και η τσιμπημενη πιεση που ειχε,....αφου τα κανει ολα αυτα,παει λιγο παρακατω,βγαζει το μαντηλι,και ουτε γατα ,ουτε γρια,δουλευει για τρεις αναρχοαπλυτους,και παει σπιτι της ξαλαφρωμενη!! Ανησυχουμε φυσικα,για την γιαγια,αλλα ...''μας εκφραζει ολους'',το παραδειγμα της!! Που καιρος τωρα για εσπερινο,η για χαριτωμενιες με Καβασακκι!! Η τεταρτη εκδοχη,ειναι και η πιο ''ψαγμενη''!!Αυτο να πειτε στον Λαζοπουλο....γριες ειμαστε,οχι μα....σμενες!!

Read more: Go to TOP and Bottom