Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Κοίτα ποιος μιλάει για:" διαστρέβλωση της πραγματικότητας,μέγιστη απρέπεια και Εθνικό καθήκον"!!!


Αγανάκτησε ο κύριος Βενιζέλος με τις δημοσιογραφικές "φούσκες" που του καταλογίζουν τη μη επιλογή Παπαδήμου ως πρωθυπουργού κι έβγαλε την παρακάτω ανακοίνωση για να πείσει τον... εαυτό του!!!!

"Επειδή παρακολουθώ μία δημοσιογραφική "φούσκα" των τελευταίων ημερών και ωρών να εξελίσσεται σε προκλητική διαστρέβλωση της πραγματικότητας και μέγιστη απρέπεια, θέλω να τονίσω τα εξής:
Είναι γνωστό ότι, όταν τον Ιούνιο πιεζόμουν να αναλάβω τα καθήκοντα του Υπουργού Οικονομικών, είχα αντιπροτείνει να αναλάβει ο κ. Λουκάς Παπαδήμος, που αρνήθηκε.
Στη θέση του Υπουργού Οικονομικών δεν βρίσκομαι επειδή το επεδίωξα, αλλά ως πράξη εθνικού καθήκοντος."

4 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Tα κάνανε όπως τα κάνανε και τώρα νοιάζονται για την υστεροφημία τους.

Δεν ξέρω ποιος τελικά είναι ο ενορχηστρητής αυτού του αλαλούμ που μας έχει σπάσει τα νεύρα. Εκείνο που αισθάνομαι και δεν διστάζω να το διατυπώσω είναι ότι όλοι τους είναι συνυπεύθυνοι για το κατάντημά μας .
Τους βαρέθηκα, τους συχάθηκα ,έχω να διαβάσω Τύπο εδω και μια εβδομάδα. Κλείνω και την τηλεόραση να μην ακούω να μην βλέπω κανέναν τους. Φαιδροί όλοι τους.
Αν δεν διάβαζα και Σένα δεν θα είχα καμία σύνδεση με την επικαιρότητα.
Καλό σου απόγευμα κι ας τους να κουρεύονται...

zeidoron dtsoukas είπε...

Λυγερή μου εγώ τους αφήνω,αυτοί δεν μας αφήνουν!!!!!
Ολη μέρα σήμερα τζίρος 27 ευρώ!!!!
Για έλα ζήσε.....
Να είσαι καλά και ψυχραιμία!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Δημήτρη μου καταλαβαίνω και κυρίως συναισθάνομαι....
Δεν θέλω να προχωρήσω σε λεπτομέρειες αλλά και γω ανάλογες εμπειρίες έχω από άλλη σκοπιά. Αρκεί να σου πω ότι μου γνωστοποίησε η διαχειρίστρια ότι η νοικάρα μου χρωστάει εδω και δυο μήνες 35 ευρώ κοινόχρηστα ...
Φυσικά να συμπληρώσω ότι ούτε ενοίκιο έχω εισπράξει και γω το οποίο αποτελεί εισόδημά για τα προς το ζην μου
Άστα να πάνε φίλε μου. Να δούμε που θα μας βγάλει με τους καραγκιόζηδες που μπλέξαμε.

Νάστε καλά μόνο οικογενειακώς εύχομαι τίποτ' άλλο.
Καλό σας βράδυ

zeidoron dtsoukas είπε...

Δυστυχώς Λυγερή μου και τα παλικάρια εξακολουθούν να παίζουν όχι μόνο με τα νεύρα μας αλλά και με τη χώρα ολόκληρη.Αυτός ο Παπούλιας είναι τόσο άβουλος ή τόσο εκτεθειμένος που δεν τον παίρνει να πει κουβέντα;
Να είσαι καλά και συ Λυγερή μου και τα τα παιδιά σου κι ο Θεός βοηθός.
Καλό βράδυ επίσης!

Read more: Go to TOP and Bottom