Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Η Αννούλα του Γκάντι,του Ελευθερίου Βενιζέλου αλλά και του Μάκη Βορίδη

Ωχ!κάποια κόκαλα τρίζουν....

Τα πλάνα είναι από την εκπομπή «Πρωταγωνιστές» του Σταύρου Θεοδωράκη στο Mega την Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2011.Αξίζει να δείτε το βίντεο και να απολαύστε την κυρία Διαμαντοπούλου τόσο στα αποφθέγματά της,όσο και στο χλιδάτο υπουργικό της γραφείο με τα καδράκια-προσωπογραφίες της στο τοίχο ως ναρκισσευόμενη σπουδάστρια!

"Δεν είμαι του πατρός μου,δεν είμαι του αντρός μου,είμαι του Γκάντι και του Ελευθερίου Βενιζέλου" (μη γίνει και καμιά παρεξήγηση με το σύγχρονο) δήλωσε η... επαναστάτρια!
Είναι όμως και του Μάκη Βορίδη κι ας ξινίζει τα μούτρα της όταν κάθεται δίπλα του ως ομότιμος υπουργός!!!

Και το αποκορύφωμα των δηλώσεών της για το χλιδάτο γραφείο της:"υπάρχει μια μεγάλη σπατάλη αλλά θέλει πιο πολλά για να το μικρύνεις"!!!

Εκλεισε δε ποιητικά λέγοντας:"και μη έχοντας άλλο να κατέβουν στου κακού τη σκάλα βγάζουν τα φτερά τα πρωτινά τους τα μεγάλα"!!!

Θυμήθηκε δηλαδή,όχι κατα λέξη,το Δωδεκάλογο του Γύφτου του Κωστή Παλαμά:
...και μην έχοντας πιο κάτου άλλο σκαλί
να κατρακυλήσεις πιο βαθιά
στου Κακού τη σκάλα,
για τ' ανέβασμα ξανά που σε καλεί
θα αιστανθείς να σου φυτρώσουν, ω χαρά!
Τα φτερά, τα φτερά τα πρωτινά σου τα μεγάλα!

Δείτε το βίντεο,αυτή η κυρία είναι υπουργός παιδείας:

1 σχόλιο:

Aνεμος είπε...

από την ίδια εκπομπή
O ΨΑΡΙΑΝΝΟΣ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ ΣΤΟΝ ΒΟΡΙΔΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ
http://www.youtube.com/watch?v=YKROkJF1ObY&feature=player_embedded

Read more: Go to TOP and Bottom