Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Το γράμμα της Ε' ΕΛΜΕ για τον Ρωμανό προς τους μαθητές,που άναψε φωτιές

Εξανέστησαν ακόμα και οι βουλευτές που 'χουν ψηφίσει όλα τα μνημόνια γιατί η επιστολή μιλάει για "κράτος δολοφόνο"!!!Χώρια που αποκαλεί τον Παπούλια "αγωνιστή" με εισαγωγικά!!!Οποία προσβολή του ανώτατου άρχοντα που έβλεπε τις πράξεις νομοθετικού περιεχομένου ως... βάλσαμο!!!!
Λες και ζούνε σ' άλλη χώρα και δεν βλέπουν τι γίνεται...
Ντροπή σας υποκριτές και φαρισαίοι!
Ζείδωρον

ΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΗΣ Ε΄ ΕΛΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ

Στις 6 Δεκέμβρη του 2008 ο μαθητής Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος ξεψύχησε από σφαίρες αστυνομικού στην αγκαλιά του παιδικού του φίλου Νίκου.

Ο έφηβος Νίκος, ο Νίκος Ρωμανός, διάλεξε ένα δικό του προσωπικό τρόπο να συγκρουστεί με ένα κράτος δολοφόνων, που τροφοδοτείται από μια κοινωνία απάθειας, αδιαφορίας και συνενοχής.

Ταυτόχρονα, εξαντλώντας τα περιθώρια που παρέχει το σκληρό, ταξικό σύστημα εκπαίδευσης, που εμείς οι καθηγητές και οι γονείς σας αντιμετωπίζουμε μαζί σας, ο Νίκος έγινε φοιτητής.

Από τον Φλεβάρη του 2013, που συνελήφθη για ληστεία στον Βελεβενδό Κοζάνης, επανηλειμένα βασανίστηκε, κακοποιήθηκε βάναυσα από τους ανθρωποφύλακες συναδέλφους του δολοφόνου του φίλου του, του Αλέξη.

Όλο αυτό το διάστημα της φυλάκισης και των κακοποιήσεων, ο Νίκος αρνήθηκε να προσκυνήσει. Κράτησε ψηλά το κεφάλι, αντιστάθηκε, έφτυσε στα μούτρα τους βασανιστές του και τους πολιτικούς τους προϊσταμένους, που φτάνουν μέχρι και τον «αγωνιστή» Πρόεδρο της σημερινής «Δημοκρατίας».

Για τον λόγο αυτό, το κράτος των δολοφόνων τον τιμώρησε με έναν ακόμα τρόπο, που παραβιάζει τους ίδιους του τους νόμους: Του στέρησε το δικαίωμα στις εκπαιδευτικές άδειες, μην αφήνοντάς του την παραμικρή χαραμάδα ανάσας στις απάνθρωπες συνθήκες που ζει. Ούτε αυτή η τιμωρία τον τσάκισε. Από τις 10 του Οκτώβρη ο Νίκος Ρωμανός βρίσκεται σε απεργία πείνας διεκδικώντας το αυτονόητο στοιχειώδες δικαίωμά του στη μόρφωση.

Έτσι, το κράτος των δολοφόνων αποφάσισε, έξι χρόνια μετά τη δολοφονία του φίλου του Αλέξη, να οδηγήσει και τον Νίκο στο θάνατο, απορρίπτοντας την αίτησή του.

Η στάση του κράτους απέναντι στον Νίκο Ρωμανό, συμβολίζει με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο τη στάση του Συστήματος, που αυτό το κράτος εκπροσωπεί, απέναντι στη σημερινή νεολαία, σε εσάς, στα παιδιά μας:

Το ίδιο κράτος που δολοφόνησε τον Αλέξη, που βασανίζει και οδηγεί στον θάνατο το Νίκο, είναι το κράτος που κλείνει σχολεία, που απολύει δασκάλους, σχολικούς φύλακες και καθαρίστριες. Το κράτος των Τραπεζιτών και των «τραπεζών θεμάτων», που επιχειρούν να βάλουν ταφόπλακα στα όνειρα και στις ανάγκες σας, οδηγώντας σας στην ανεργία, σε μια ζωή μίζερη και χωρίς δικαιώματα, με σκυμμένο κεφάλι.

Είναι το ίδιο το κράτος, που σας κλείνει πονηρά το μάτι, με τους ένστολους υπάλληλους ή συνεργαζόμενους ναζί νταήδες του λέγοντάς σας: «Αν θέλεις να έχεις κάποιες πιθανότητες σωτηρίας, γίνε το ίδιο βάρβαρος με εμάς».

Εμείς οι καθηγητές της Ε΄ ΕΛΜΕ θεωρούμε ότι, άσχετα από τη γνώμη που ο καθένας μπορεί να έχει για τις προσωπικές επιλογές αντίστασης του Νίκου Ρωμανού, η αφαίρεση των μορφωτικών του δικαιωμάτων είναι απαράδεκτη και πρέπει να ανατραπεί.

Απαιτούμε άμεση αποκατάσταση των δικαιωμάτων αυτών. Στεκόμαστε στο πλάι κάθε μαθητή μας, που διεκδικεί, φτάνοντας να θυσιάσει ακόμα και τη ζωή του, το αυτονόητο δικαίωμα στη γνώση και στη μόρφωση.

Φίλοι μαθητές, βοηθήστε να σωθεί ο Νίκος και να κερδίσει το στοιχειώδες ίδιο με το δικό σας δικαίωμα στη μόρφωση και στη ζωή. Η αλληλεγγύη για τη σωτηρία της ζωής του Νίκου είναι αγώνας και για τη δική σας ζωή και μόρφωση.

Όταν η Τυραννία είναι Νόμος, η εξέγερση δεν είναι απλά ο τρόπος ζωής, που έχει το περισσότερο νόημα . Όπως διδάσκουν ο Αρμόδιος και ο Αριστογείτονας, γίνεται ΚΑΘΗΚΟΝ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

έχω μία απορία. Εγώ εκπαιδευτικός από τη μία μεριά επί προηγούμενων κυβερνήσεων μέχρι σήμερα είμαι θύμα για 10 χρόνια που κλείνω το 2015, θύμα βίας όλων των μορφών μέσα στη σχολική κοινότητα. οι διευθυντές και προϊσταμένες αρχές οργανώνουν σχέδια παρεμπόδισης παιδαγωγικού έργου με χρησιμοποίηση παιδιών που οι ίδιοι τους λένε να ασκούν βία τα παιδιά μέσα στη τάξη, να μην παρακολουθούν μαζικώς το μάθημα, να κάνουν οτιδήποτε άλλο εκτός από το να με παρακολουθούν, να βάζουν τεχνητές εμβοές μέσα στη τάξη και μέσω κινητών από παιδιά αλλά και μέσω μεγαφώνων που ακούγονται από το κτίριο, να μου πετάνε διάφορα αντικείμενα καθώς γυρίζω τη πλάτη ή και μπροστά μου κάποιες φορές, να με αποκαλούν καθηγητές και παιδιά με λέξεις πεζοδρομίου που είναι οι γνωστές φράσεις, διευθύντρια λέει μπροστά τους να τη βρίζετε με χαμόγελο, (αυτή εφαρμόζει αυτή τη πρωτοτυπία σε σχέση με τους προηγούμενους), να με προσβάλλουν με τον πιο αισχρό τρόπο οι καθηγητές μπροστά σε μαθητές στα πλαίσια της ψυχολογικής βίας και του οργανωμένου σχεδίου, να στήνουν επεισόδια καθημερινώς πως θα παρεμποδίζεται το έργο μου αλλά και πως θα υποφέρω από την άσκηση κάποιων τεχνικών που προαναφέρω γιατί είναι άπειρα τα θέματα που βρίσκουν καθημερινώς για το πρόσωπό μου, να κινδυνεύει η σωματική μου ακεραιότητα με αντικείμενα που έχουν πέσει πάνω μου και τυχαίως δεν τραυματίστηκα βαριά, να μην μιλάω ως προς όλα τα παραπάνω, αλλά με υπομονή τόσα χρόνια προχωράω, και παράλληλα να κάνουν κατά καιρούς και ΕΔΕ, με πληρωμένους καθηγητές που ούτε καν τους γνώριζα κάποιους εκτός από τους ήδη υπάρχοντες στη σχολική κοινότητα που υπηρετώ, ώστε να πουν πράγματα που δεν έχω πράξει, αντίθετα ενέργειες που περιγράφω παραπάνω, με έκπληξή μου είδα σε καταθέσεις που έδωσαν ότι τις πράττω εγώ, σε συνεννόηση όλα αυτά με φορείς και με παιδιά, κλπ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ τώρα μαθαίνω γιατί δεν το ήξερα ότι ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ ανήκει στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. ΓΝΩΡΙΖΕΙ το θέμα, το θέμα συγκαλύπτουν οι πάντες με διάφορους τρόπους και μέσω προπαγάνδας, και τελικά έχω μπερδευτεί, είναι αυτό στο οποίο θέλω να καταλήξω. Ποιο κόμμα τελικά είναι αυτό που δίνει κατευθύνσεις για τα όσα περιγράφω, γιατί αν με άφηναν να το αποδείξω μόνη άμεσα υπάρχουν στοιχεία να τα αποδείξω. όχι όμως μαρτυρίες, αφού έχουν πιάσει ακόμα και οποιονδήποτε δικηγόρο έχω αποταθεί ώστε να με εμπαίζουν και να μην αναλαμβάνει κανείς την υπόθεσή μου. Είμαι με άλλα λόγια έρμαιο ποιας κτηνωδίας τελικά? των εκτελεστών εντολές, των εντολέων, και ποιοί ακριβώς είναι οι εντολείς? Και το θέμα δεν είμαι εγώ σε τελική ανάλυση, γιατί εμένα με κατέστρεψαν, δεν με θεωρούν άνθρωπο, και είναι μία συνήθεια ρουτίνας πια να ζω με αυτή τη κατάσταση. Αλλά τα παιδιά διαμορφώνονται ως χαρακτήρες με την νοοτροπία του πεζοδρομίου και των συμπεριφορών που προσβάλλουν ακόμα και τα ίδια, και δεν πρόκειται ποτέ να αποκτήσουν αυτό ακριβώς που έπρεπε να πάρουν από την παιδεία αυτή που πρέπει να δίνει ένα σχολείο. Το μόνο που μαθαίνουν και αφομοιώνουν καλά είναι γ....., μ......, π...... συνεχώς αυτό το υβρεολόγιο και το λεξιλόγιο, επιθετικότητα στο φουλ, και πολλά άλλα πολύ επικίνδυνα θέματα που δημιουργούν αφού έτσι τα διαμορφώνουν γιατί πρέπει τα παιδιά αυτά να εξυπηρετήσουν αρρωστημένα συμφέροντα διαπλοκής.

Read more: Go to TOP and Bottom