Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Μια μέρα πριν πέσει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ο Ραγκούσης ως Μαυρογιαλούρος έφτιαξε στα χαρτιά το νέο αεροδρόμιο της Πάρου

Ετούτη η χώρα δεν πρόκειται ν' αλλάξει στον αιώνα τον άπαντα!
Διάβαστε στο άρθρο του fileleutheros.pblogs.gr πως ο Γιάννης Ραγκούσης μια μέρα πριν πέσει η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ αποφάσισε να φτιάξει στα χαρτιά το νέο αεροδρόμιο της πατρίδας του της Πάρου!Ενα έργο για το οποίο οι Παριανοί φωνάζουν χρόνια τώρα ο σύγχρονος Μαυρογιαλούρος το "έφτιαξε" στο παρά 1'' για να εγγράψει πολιτικές υποθήκες για τη στιγμή που θα γίνουν εκλογές και θα ψάχνει σταυρούς!Ενα πράγμα σαν τα καθρεφτάκια στους ιθαγενείς και σαν το νοσοκομείο επίσης της Πάρου που "έφτιαξε" με λόγια το μπλε αστέρι ο Δημήτρης Αβραμόπουλος.Βρεγμένη σανίδα που θέλετε όλοι σας κακομοίρηδες!

Φωτοβολίδα πολιτικής αυτοδιάσωσης από Γ. Ραγκούση για το αεροδρόμιο Πάρου



dimopr_par.jpg
Δεν έχουμε έγγραφο που θα γίνει έργο
αλλά έργο που θα μείνει έγγραφο, αν μείνει έτσι!
Μία κακόγουστη παράσταση επιτηδευμένης δραματοποίησης (τύπου δημοψήφισμα Παπανδρέου) ετοιμάζει η δημοτική αρχή Πάρου του Χρ. Βλαχογιάννη κατόπιν παραγγελίας - δυστυχώς - του τ. δημάρχου Πάρου και υπουργού Γ. Ραγκούση για αύριο 9 Νοεμβρίου.
Για ποιο λόγο;
Μία ημέρα πριν την υποβολή παραίτησης του υπουργού Γ. Ραγκούση από τη θέση του υπουργού υποδομών, μία ημέρα πριν το τέλος της θλιβερής κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου, της κυβέρνησης του μνημονίου Α', της κυβέρνησης του ακόμη σκληρότερου μνημονίου Β΄που έχουμε μπροστά μας, της κυβέρνησης της πτώχευσης του Ελληνικού εμπορίου, της κυβέρνησης του 1 εκ. ανέργων, της κυβέρνησης των περικοπών μισθών, της κυβέρνησης της αύξησης του ΦΠΑ, της κυβέρνησης των χαρατσιών στους λογαριασμούς της ΔΕΗ...
ξαφνικά, στις 7 Νοεμβρίου τα πάντα είναι απολύτως έτοιμα για να κατασκευασθεί το αεροδρόμιο Πάρου.
Ξαφνικά, ολοκληρώθηκαν οι μελέτες που δεν είχαν γίνει τα τελευταία 5 χρόνια,
ξαφνικά, ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες απαλλοτριώσεων που είχαν ξεχαστεί τα τελευταία πέντε χρόνια,
ξαφνικά, υπογράφτηκε από τον Γ. Ραγκούση στις 7 Νοεμρίου 2011, δηλαδή την παραμονή της 8 Νοεμβρίου που παραιτήθηκε ο ίδιος από υπουργός, η διάθεση πίστωσης 23,2 εκ ευρώ, προκειμένου να δημοπρατηθεί το έργο κατασκευής του «Νέου Πεδίου Ελιγμών Κρατικού Αερολιμένα Πάρου».
Η αλήθεια
Φυσικά, δεν πρόκειται για την κατασκευή του νέου αεροδρομίου Πάρου, αλλά για την κατασκευή ενός χαρτιού που θα βοηθήσει τον Παριανό υπουργό και κυρίως την στηριζόμενη σε αυτόν δημοτική αρχή Πάρου του Χρ. Βλαχογιάννη, να διαφύγουν από τις μεγάλες ευθύνες που έχουν.
Ο μεν Γ. Ραγκούσης, διότι τα τελευταία 4 χρόνια ως βουλευτής και κεντρικό πρόσωπο της Ελληνικής πολιτικής σκηνής, και τα δύο τελευταία χρόνια από την θέση του υπουργού, δεν ασχολήθηκε καθόλου ή μη μόνον τον τελευταίο ενάμιση μήνα με την προώθηση των θεμάτων της Πάρου...
η δε δημοτική αρχή Χρ. Βλαχογιάννη, επειδή δεν έχει κατορθώσει να κάνει τίποτε σημαντικό για το νησί μας τα τελευταία χρόνια, επαφιόμενη στην «σωτηρία» από τον Γ. Ραγκούση. Έτσι, οδήγησαν 30 χρόνια πίσω το νησί σύμφωνα και με τα τελευταία στοιχεία από την εφετινή τουριστική κίνηση του νησιού μας σε σχέση με τα άλλα νησιά των Κυκλάδων.
Προφανείς προχειρότητες ενώ το σκάφος "βουλιάζει"
(Δείτε εδώ ολόκληρο το: eggrafo )
Αν κάποιος παρατηρήσει στο έγγραφο που παρουσιάζουμε σήμερα και στο οποίο θα στηριχθούν οι επιπόλαιοι και επιτηδευμένοι πανηγυρισμοί της δημοτικής αρχής στην έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Πάρου που έχει συγκληθεί, όλα τα στοιχεία στα οποία στηρίζεται η απόφαση του υπουργού, έχουν υπογραφεί το τριήμερο από τις 4 έως τις 7 Νοεμβρίου.

Με λίγα λόγια, τόσο ο υπουργός Γ. Ραγκούσης, όσο και η δημοτική αρχή Χρ. Βλαχογιάννη προσπαθούν να μας πείσουν ότι όλα όσα δεν έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, ολοκληρώθηκαν τυχαία τις τρεις τελευταίες ημέρες πριν από την παραίτηση της κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου. Μελέτες, εγκρίσεις ΥΠΑ, τεύχη δημοπράτησης, τα πάντα...
Τόσο ο Γ. Ραγκούσης, όσο και η απελπισμένη δημοτική αρχή Χρ. Βλαχογιάννη δεν απέχουν πολύ από το να μας πουν ότι για να παραιτηθεί η κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου, περίμενε την ωρίμανση του φακέλου του αεροδρομίου Πάρου ο οποίος εκκρεμεί τα τελευταία χρόνια!!!
Με την κατασκευή ενός χαρτιού ο Γ. Ραγκούσης επιχείρησε την τελευταία στιγμή να «θολώσει» την πεποίθηση της εγκατάλειψης και αγνωμοσύνης που έχει η συντριπτική πλειοψηφία των Παριανών για το πρόσωπο του.
Όμως είναι δυνατόν να πιστέψει κανείς ότι μπορεί να κατασκευαστεί ένα έργο με τις προϋποθέσεις που το «κατασκεύασε» την τελευταία στιγμή πριν το ναυάγιο της κυβέρνησης που συμμετείχε ο Γ. Ραγκούσης;
Τα λεφτά;
Εκτός του ότι είναι προφανώς βεβιασμένη η ολοκλήρωση των σχετικών μελετών, εκτός του ότι ούτε καν τα τεύχη δημοπράτησης δεν είναι έτοιμα για την έστω - και με αυτόν τον τρόπο - υπογραφή της απόφασης του υπουργού Γ. Ραγκούση, η χρηματοδότηση του έργου στηρίζεται σε κρατικό χρήμα.
Ο καθένας καταλαβαίνει ότι την εποχή που περνούμε, δεν περισσεύει ούτε ένα ευρώ από τον κρατικό κορβανά που δεν έχει να πληρώσει μισθούς και συντάξεις για ένα μισό έργο (όπως περιγράφεται στην απόφαση) ενός μικρού νησιού, παρά μόνο αν αυτός που ωθεί την κατασκευή του δεν είναι από πάνω από το έργο για να το «κλειδώσει» γρήγορα και με σωστές, απρόσβλητες διαδικασίες.
Δεν υπάρχει κανένας σοβαρός υπουργός και καμία σοβαρή κυβέρνηση που θα θελήσει να προχωρήσει αυτό το έργο με τις προδιαγραφές που το αφήνει ο υπουργός άρον - άρον πριν την διαφυγή του από την εξουσία, ακολουθώντας την παραιτημένη κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου.
Γι' αυτό η εφημερίδα «Τα Νέα Πάρου - Αντιπάρου» από την αρχή ισχυριζόταν ότι η αξιοποίηση του Παριανού υπουργού έπρεπε να είχε ξεκινήσει από την δημοτική αρχή από την πρώτη ημέρα ύπαρξης του στην κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ.
Η δημοτική αρχή Χρ. Βλαχογιάννη αποδείχτηκε πλήρως ανίκανη να «ετοιμάζει» θέματα για έναν «δικό της» υπουργό. Από την άλλη πλευρά, ο Γ. Ραγκούσης είναι προφανές ότι σε όλη του την πορεία στις κυβερνητικές θέσεις, παραμέλησε να ασχοληθεί έγκαιρα με τα θέματα της Πάρου, προφανώς νομίζοντας ότι μέσα σε ένα τόσο ρευστό πολιτικό τοπίο, θα είναι για πάντοτε υπουργός. Άφησε για το τέλος την Πάρο και γι' αυτό απέτυχε να υποστηρίξει ολοκληρωμένα έστω και ένα έργο για το νησί μας.
Πουθενά, δεν εξασφάλισε να μπει «τσάπα ή μπουλντόζα» να ολοκληρωθεί έργο με βεβαιότητα. Γι' αυτό και τώρα ασχολείται με το να δημιουργήσει μία εικονική πραγματικότητα για ξεγελάσει τις Παριανές και τους Παριανούς.
Παριανές και Παριανούς, στους οποίους χρωστά ΕΡΓΟ. Όχι χαρτιά έργου.

Εδώ είναι το «κουμπί»
Δυστυχώς, όμως, τα παραπάνω δεν νοιάζουν αυτούς που ετοιμάζουν το «πάρτι» του εγγράφου του δήθεν αεροδρομίου. Η δημοσιοποίηση του εγγράφου της απόφασης του Παριανού υπουργού έχει στόχο το «διπλό» παιχνίδι:
Α) Εφόσον δεν γίνει ποτέ το έργο με βάσει αυτόν τον «μη φάκελο» που αφήνει ο Γ. Ραγκούσης στο υπουργείο υποδομών, ΤΟΤΕ , τόσο ο ίδιος όσο και οι παρατρεχάμενοι του θα λένε προπαγανδιστικά ότι «δεν φταίμε εμείς, αλλά οι επόμενοι που δεν συνέχισαν το δήθεν - έτοιμο - έργο που αφήσαμε».
Β) Εφόσον βρεθεί κάποια υπεύθυνη κυβέρνηση στο μέλλον και αποφασίσει να ωριμάσει επί της ουσίας το έργο του νέου αεροδρομίου Πάρου, και βρει και τα χρήματα, και το κατασκευάσει, ΤΟΤΕ, ο Γ. Ραγκούσης και οι «παρατρεχάμενοι» θα ισχυρίζονται ότι τίποτε δεν οφείλεται σε αυτόν που θα κατασκευάσει τελικά το έργο, αλλά στους ίδιους που είχαν δημοσιοποιήσει το έγγραφο της δήθεν δημοπράτησης στις 7/11/11.
Πρόκειται για μία τεχνική παραπολιτικής προπαγάνδας «τύπου Μαυρογιαλούρου» που χρησιμοποιήθηκε για δεκαετίες κατά το παρελθόν. Είναι η νοοτροπία των πολιτικών που μας έφερε έως εδώ την πατρίδα. Στο χείλος της καταστροφής, της αναξιοπιστίας, της αναξιοπρέπειας. ΚΡΙΜΑ.
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Η μόνη εποχή που έγινε σοβαρή ανανέωση της προσπάθειας για την κατασκευή του νέου αεροδρομίου Πάρου, ήταν, όταν ο Δήμος Πάρου υπό τον δήμαρχο Γ. Ραγκούση εξασφάλισε τα χρήματα για τις απαλλοτριώσεις των σχετικών οικοπέδων από τις κυβερνήσεις Σημίτη και Καραμανλή. Έπειτα η ιστορία εγκαταλείφθηκε.
Η διαφορά των εποχών καταγράφεται από την ιστορία: Τότε ο Γ. Ραγκούσης «ανέβαινε» και είχε λόγους να αγωνισθεί για την Πάρο πάση θυσία, τώρα, ο ίδιος αγωνίζεται για το ενδεχόμενο να «κατέλθει» απότομα, και να μείνει χωρίς πολιτική βάση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom