Παρασκευή 28 Απριλίου 2023

Κρήτη: "Καταπέλτης" η Εισαγγελέας για τον 31χρονο Μανώλη Καλομοίρη στη δίκη για το φονικό στα Ανώγεια


Στην τελική ευθεία πλέον η δίκη σε δεύτερο βαθμό, για το διπλό φονικό στα Ανώγεια, το Μαϊο του 2020 με δύο νεκρούς και με κατηγορούμενο τον 31χρονο, σήμερα, Μανώλη Καλομοίρη.

Μετά από συνεδριάσεις μηνών, είχαμε την πρόταση της εισαγγελέα της έδρας στο Μικτό Ορκωτό Εφετείο Δυτικής Κρήτης, που ήταν καταπέλτης και πρότεινε την ενοχή του Μανώλη Καλομοίρη, σύμφωνα με το κατηγορητήριο.

Στις αρχές Απριλίου, ο 31χρονος απολογήθηκε για τη δολοφονία του Γιώργου Ξυλούρη, ο οποίος κατά τη διάρκεια εμπλοκής δολοφόνησε τον πατέρα του, τον 63χρονο Λευτέρη Καλομοίρη

Στα πρώτα λόγια της απολογίας του, πριν από μερικές εβδομάδες, όπως είχε γράψει το Cretalive, ο 31χρονος ξέσπασε σε λυγμούς και μίλησε με θερμά λόγια για τον πατέρα του λέγοντας πως “η απώλεια του έχει επισκιάσει τη ζωή μου. Φέρω ευθύνη αλλά το περιστατικό αυτό δεν αντικατοπτρίζει το χαρακτήρα μου. Δεν πέρασε ούτε ένα βράδυ που να μην μου κάνει συντροφιά στα όνειρα μου ο πατέρας μου. Με αγκαλιάζει, μου σιγοτραγουδα , μου λέει μαντινάδες”.

Ο 31χρονος μιλώντας για τα γεγονότα το μοιραίο βράδυ είπε πως με τον Γιώργη Ξυλούρη δεν είχε καμία σχέση, δεν μιλούσαν και ότι ο Γιώργης Ξυλούρης είχε κάποια διαφορά με τον πατέρα του αλλά ο ίδιος δεν ασχολήθηκε ποτέ με αυτά.

Σημείωσε πως ο Γιώργος Ξυλούρης τον πλησίασε ενώ μιλούσε στο τηλέφωνο έξω από το σπίτι του και είχε επιθετικό ύφος. "Ερχόμενος προς τα μένα με το χέρι χιαστί μέσα στη ζακέτα του, του είπα “ίντα είναι;”, αυτός μας χαρακτήρισε “ρουφιάνους” . Προσπάθησα να είμαι ψύχραιμος , βγάζοντας το χέρι του από τη ζακέτα του έδωσα ένα κτύπημα γιατί ήμουν σίγουρος ότι οπλοφορούσε, αλλά δεν τον κτύπησα περισσότερες φορές. Μετά με τράβηξαν προς τα πίσω! Αυτός έφυγε προς το σπίτι το και μου λέει “εδά που θα γιαγείρω θα δεις ένα σκότωμα που σας κάνω”, βλέποντας το βλέμμα του “πάγωσα”.

Και συνέχισε: "Πήγα προς το σπίτι μου φοβισμένος ξέροντας ότι έχει καλάσνικοφ . Πίστεψα ότι θα μας γαζώσει γιατί τα σπίτια μας είναι απέναντι. Πήγα και πήρα ένα όπλο που είχαμε σπίτι , ανάθεμα την ώρα που το έβαλα στη μέση μου. Έσφαλα κ. Πρόεδρε λειτούργησα υπό καθεστώς φόβου και με το ένστικτο της αυτοσυντήρησης.”

Στη συνέχεια σημείωσε πως με δική του απόφαση έφυγε από το σπίτι του και το ίδιο έκαναν και τα άλλα μέλη της οικογένειας του.

Ο 31χρονος ανέφερε ότι κάποια στιγμή άκουσε παρατεταμένες φωνές και αντιλήφθηκε ότι ο πατέρας του δεν ήταν δίπλα του.

“Πυροβολισμό δεν άκουσα και το λέω με σεβασμό και στη μνήμη και των δύο νεκρών. Θα μπορούσα να πω ότι άκουσα για να ελαφρύνω τη θέση μου. Σκότωσα αλλά δεν το έκανα κατ’ επιλογή, σας ορκίζομαι ότι δεν ήθελα να σκοτώσω. Αντιλήφθηκα ότι χάνω τον πατέρα μου και έτρεξα , βλέπω τον Γιώργο τον Ξυλούρη μισοσκυμμένο κοιτώντας προς το σημείο από όπου είχα φύγει προηγουμένως. Είδα τον πατέρα μου νεκρό και βλέποντας την εικόνα του Χριστού πίσω σας λέω “Χριστέ μου γιατί με παράτησες”…λειτούργησα ενστικτωδώς και πάτησα τη σκανδάλη όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Στα αυτιά μου δεν άκουσα ούτε τον δικό μου , ούτε τον πυροβολισμό του Ξυλούρη. Πάτησα τη σκανδάλη όσο πιο γρήγορα μπορούσα.”

Τελειώνοντας την απολογία του ο 31χρονος ανέφερε πως “εύχομαι να καταφέρω να βγω από τα σκοτάδια μου”.

Ο γιος του γνωστού μαντιναδολόγου, σε πρώτο βαθμό, καταδικάστηκε σε ισόβια κάθειρξη.

Η τραγωδία που στοίχισε τη ζωή σε δύο ανθρώπους τον Λευτέρη Καλομοίρη και του Λευτέρη Ξυλούρη εκτυλίχθηκε στα Ανώγεια, τον Μάιο του 2020.

Σύμφωνα με το zarpa.gr, η εισαγγελέας φέρεται να ανέφερε ότι: "Ο κατηγορούμενος ομολογεί την πράξη του αλλά ισχυρίζεται ότι όταν το έκανε βρισκόταν σε βρασμό ψυχικής ορμής. Ωστόσο ο ισχυρισμός πρέπει να απορριφθεί. Ο κατηγορούμενος ενήργησε ψυχρά και νηφάλια με απουσία συναισθημάτων, με πλήρη διαύγεια σκέψης και σε ήρεμη ψυχική κατάσταση".

https://www.cretalive.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom