Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

Η χειρονομία Μουτζούρη κατά του Μητσοτάκη που εξόργισε το Μαξίμου - Πέτσας: Είναι γραφικός και επικίνδυνος! (βίντεο)

Μουτζούρης: Για τις ιδιωτικές μου συνομιλίες δεν ζητάω συγγνώμη

"Γραφικό και επικίνδυνο" χαρακτήρισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας τον Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, Κ. Μουτζούρη. Μιλώντας στον ΣΚΑΙ και σχολιάζοντας τη χειρονομία του Περιφερειάρχη
κατά του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη που προκάλεσε σάλο, ο κ. Πέτσας είπε ότι "δεν έχουμε να πούμε τίποτα με τον κ. Μουτζούρη".

Σε ερώτηση για το εάν περιμένουν στην κυβέρνηση μια συγγνώμη από τον κ. Μουτζούρη, ο κ. Πέτσας τόνισε "δεν περιμένουμε καμία συγγνώμη. Και να το κάνει τώρα θα είναι υποκριτική, στο πλαίσιο ενός τακτικισμού από την πλευρά του".

Ο κ. Πέτσας πρόσθεσε ακόμη ότι ο κ. Μουτζούρης έχει ευθύνη για την κατάσταση που επικρατεί στα νησιά αυτή τη στιγμή.

«Δεν είναι πλάκα.» θέλησε να επισημάνει ο κ. Πέτσας, λέγοντας ότι ο ίδιος ο Μουτζούρης είπε ότι δεν θα έρθει στη σύσκεψη για το θέμα των κλειστών δομών, αλλά και η κυβέρνηση δεν θα τον καλούσε μετά από τα τελευταία γεγονότα.

Σε ερώτηση αν θα ζητηθεί η παραίτησή του από την κυβέρνηση, είπε «αυτό θα το δούμε. Όλα είναι στο τραπέζι. Θα εξετάσουμε όλες τις ευθύνες του».

Δείτε παρακάτω το επίμαχο βίντεο με όσα λέει και κάνει για τον Μητσοτάκη ο Μουτζούρης

Ο κ. Μουτζούρης, ακούγεται να χαρακτηρίζει στον συνομιλητή του, -κάποιον καθηγητή, όπως τον αποκαλεί, με πολλούς να θεωρούν ότι πρόκειται για τον υπουργό Γιώργο Γεραπετρίτη- ως «στρατό κατοχής» και «μισθοφόρους του Ερντογάν» τα ΜΑΤ που έσπευσαν στα νησιά.

Ο κ. Μουτζούρης λέει ακόμη: «Εγώ λογικός άνθρωπος είμαι μόνος μου βγήκα, δεν με βοηθήσατε, δεν πειράζει βγήκα με το σπαθί μου».

Στη συνέχεια ανεβάζει τους τόνους, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Μην μου κάνει παλικαριές ο πρωθυπουργός εμένα, δεν είμαι κανένα παιδάκι», ενώ σε λίγο συστήνει στον συνομιλητή του «Μην τον ανάψεις (σ.σ. τον πρωθυπουργό), γιατί τώρα τον έχει πιάσει…άντε να μη πω τι».

Η συνομιλία προχωρά και ο κ. Μουτζούρης ακούγεται να λέει: «Διαβάζω σε σάιτ, ότι είναι οργισμένος ο πρωθυπουργός με τον Μουτζούρη. Ε λοιπόν κι εγώ σου λέω να, κι αν είναι οργισμένος ο πρωθυπουργός μαζί μου (το «να» συνοδεύεται από την ανάλογη ακατάλληλη κίνηση να δείχνει τα γεννητικά του όργανα). Και τι έγινε;».

Για να προσθέσει: «Με κάλεσε αύριο, μπορώ να μην έρθω. Τι θα μου κάνει; Θα με κλείσει φυλακή; Ας με κλείσει…».

Και τονίζει "εγώ δεν περιμένω από τον πρωθυπουργό κάτι".

Δείτε το βίντεο:


Μουτζούρης: Για τις ιδιωτικές μου συνομιλίες δεν ζητάω συγγνώμη

"Για τις ιδιωτικές μου συνομιλίες δεν ζητάω συγγνώμη" δήλωσε ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου, Κώστας Μουτζούρης, στο Mega.

"Στην ιδιωτική μου συνομιλία μπορώ να εκφράζομαι όπως θέλω. Δεν επιβεβαιώνω συνομιλία με τον Πρωθυπουργό, επιβεβαιώνω με κάποιον συνομιλητή. Εγώ δεν μίλησα άσχημα στον κ. Πρωθυπουργό, έχω τον όλον σεβασμό στον Πρωθυπουργό" τόνισε.

"Η μέριμνά μου είναι να αποχωρήσουν ασφαλείς οι δυνάμεις και να μπουν στα πλοία. Χθες τρεις ώρες ήμουν σε ένα στρατόπεδο που είχαν καταφύγει τα ΜΑΤ και προσπαθούσα να διαφυλάξω τη σωματική τους ακεραιότητα" υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης.

"Καμία επανάσταση εναντίον της κυβερνήσεως" συμπλήρωσε.

"Να κατέβουν οι τόνοι, αγαπάμε την πατρίδα μας" ανέφερε.

Ερωτηθείς για το βίντεο είπε "Δεν μίλαγα με τον Πρωθυπουργό, και εσείς κάποιες στιγμές εξοργίζεστε και μιλάτε με τρόπο που δεν σας αντιπροσωπεύει".

"Δεν μεταφέρω τι μου είπε κατ'ιδίαν ο Πρωθυπουργός" συμπλήρωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom