Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

Ερχεται καταιγίδα! Η "ξαδέρφη" του Παναγιώτη Ψωμιάδη απειλεί με αποκαλύψεις

"Οι ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ,ΕΙΤΕ ΟΧΙ...."

Η γνωστή σε όλους μας Θεοδωροβία Πλάκα,η υπάλληλος που απολύθηκε από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού γιατί τόλμησε να καταγγείλει οικονομικές ατασθαλίες,μας ενημέρωσε με ανάρτησή της στο fb ότι το βραδάκι θα ξεσπάσει... καταιγίδα!

Η κυρία Πλακά προανήγγειλε αποκαλύψεις για τις σχέσεις της με τον επίσης πολύ γνωστό πολιτικό Παναγιώτη Ψωμιάδη και την συμπαράσταση που έδειξε αρχικά στο θέμα της (μέχρι και ξαδέλφη την προσφωνούσε!!!),ενώ στη συνέχεια για άγνωστους λόγους την ξέχασε....

Μετά από αυτή την προειδοποίηση η σελίδα της έπεσε (τυχαία να υποθέσουμε) για λίγο και στη συνέχεια επανήλθε.Η κυρία Πλακά με την μαχητικότητα που την διακρίνει επιμένει ότι:"Οι ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ,ΕΙΤΕ ΟΧΙ....",το βραδάκι με ποτάκι.

Διαβάστε τι έγραψε η ίδια το μεσημέρι στη σελίδα της στο Facebook:
Μείνετε συντονισμένοι όσοι θέλετε...
Σήμερα θα σας διηγηθώ και θα μοιραστώ μαζί σας μία μυθιστορηματική πραγματικά ιστορία δικιά μου ΑΛΗΘΙΝΗ,που έκανα και κάνω τα πάντα για την διαφθορά και την διαπλοκή...

Θεωρώ ότι τα δημόσια πρόσωπα και μάλιστα αυτά που διεκδικούν την ψήφο της κοινωνίας έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να τα γνωρίζει ό κόσμος καλά,γι αυτό μετά από την διήγησή μου θα ήταν καλό να απαντήσει δημόσια ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ,γιατί σε ότι αφορά τα επαγγελματικά μου,την τιμή και την υπόληψή μου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ,δεν το σταματάω εδώ, όπως μου έγραψες, φίλε μου, και δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου....

Πρέπει να μάθω τι παίχτηκε τότε,ποιοί και τι σου είπαν συκοφαντώντας με όπως είναι οι μεθοδεύσεις των ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ και ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ...γιατί τώρα είναι η ώρα να μάθω....Τους έχω πάει στην δικαιοσύνη και θα γίνουν δικαστήρια....

Θέλω να μου πεις αλήθειες,αυτό μόνο ζητάω από εσένα...
Πότε έφθασε η χάρη μου στον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτη Ψωμιάδη και γιατί??
Τι ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ και πληροφορίες έδωσα δια ζώσης στον Παναγιώτη Ψωμιάδη όταν μεσουρανούσε στην εξουσία??
Πόσο τον βοήθησα στην εκλογή Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας το 2009?
Γιατί με έλεγε ξαδέλφη του,ενώ δεν ήμουν??
Τι βοήθεια ζήτησα από τον Ψωμιάδη το 2010 για να σωθώ από αυτούς που με κυνηγούσαν στην Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και μου την έδωσε απλόχερα?
Γιατί εγώ τα λέω ΟΛΑ και τα καλά και τα κακά...
Τι έγινε όμως στην πορεία και με εγκατέλειψε ο ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ και η βοήθεια και από τις δύο μεριές πήγε χαμένη?
Ποιοί τον επηρέασαν και δεν ξαναμίλησε στην ...ξαδέλφη?
Κι εκεί που νόμιζα ότι βρήκα συμπαραστάτη ισχυρό,έφαγα τα μούτρα μου?...

Χρειάστηκε να κάνω μία ερώτηση μόνο πριν λίγους μήνες, στον πάλαι ποτέ αγαπημένο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΨΩΜΙΑΔΗ για να καταλάβω πολλά....

Θα σας τα διηγηθώ περιληπτικά το βραδάκι,πάρτε κι ένα ποτάκι παρέα,θα το χρειαστείτε...
Via Plaka

Εν αναμονή λοιπόν κι ελπίζουμε να... ζεσταθούμε μιας και η βραδιά προβλέπεται αρκετά δροσερή!

Η ιστοσελίδα της κυρίας Πλακά στη διεύθυνση:http://theodorovias.blogspot.gr/

Δείτε ΕΔΩ όλες τις σχετικές δημοσιεύσεις μας με ετικέτα Πλακά Θεοδωροβία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom