Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

ΤΩΡΑ: Πρόταση του Εισαγγελέα να γίνει δεκτή η αίτηση αποφυλάκισης του Β. Παπαγεωργόπουλου για λόγους υγείας!

Ομως το δικαστήριο αποφάσισε την παραμονή του στη φυλακή

Την πρόταση να γίνει δεκτή η αίτηση αποφυλάκισης του Βασίλη Παπαγεωργόπουλου κατέθεσε ο Εισαγγελέας του Πενταμελούς Εφετείου Θεσσαλονίκης, όπου παρουσιάστηκε σήμερα το μεσημέρι ο Βασίλης Παπαγεωργόπουλος.

Ο εισαγγελέας κατέθεσε την πρόταση αποφυλάκισης με μοναδικό όρο
την απαγόρευση εξόδου από την χώρα.

Ως μάρτυρας εμφανίστηκε ο θεράπων ιατρός του (καρδιολόγος), ο οποίος εξέθεσε την κατάσταση υγείας του κ. Παπαγεωργόπουλου, ενώ και ο ίδιος ο κύριος Παπαγεωργόπουλος τόνισε ότι οι συνθήκες μέσα στις φυλακές αποτελούν κρίσιμους παράγοντες για την επιδείνωσή της.

Οι δικαστές καλούνται σήμερα να αποφασίσουν αν θα αφεθεί ελεύθερος με περιοριστικούς όρους μέχρι να ληφθεί η απόφαση του Αρείου Πάγου, όπου έχει καταθέσει αίτηση αναίρεσης της ποινής (κάθειρξη 12 ετών για απλή συνέργεια στην υπεξαίρεση των 17.900.000 ευρώ από το ταμείο του δήμου) που του επέβαλε το Παντεμελές Εφετείο Θεσσαλονίκης.

Για την εν λόγω υπόθεση ο Βασίλης Παπαγεωργόπουλος βρίσκεται σχεδόν δύο χρόνια τώρα έγκλειστος στις φυλακές Διαβατών.

http://www.seleo.gr/

Β.Παπαγεωργόπουλος: Σφίγγω τα δόντια. Στέκομαι ΟΡΘΙΟΣ.Η ΑΛΗΘΕΙΑ δεν κρύβεται

Με ένα νέο κείμενο, το οποίο ανέβασε στην ιστοσελίδα του, ο Βασίλης Παπαγεωργόπουλος σχολίαζει το γεγονός ότι απορρίφθηκε το αίτημά του να βγει από τη φυλακή.

"Η αλήθεια πλέον δεν κρύβεται" λέει ο τέως Δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Και συνεχίζει:

"Όλοι νομίζω έχουν πλέον αντιληφθεί ότι ΑΔΙΚΑ βρίσκομαι εξοστρακισμένος στις φυλακές Διαβατών.

Την ΑΛΗΘΕΙΑ μπορείς να την κρύψεις για μικρό χρονικό διάστημα, όχι όμως για πολύ.
Σήμερα έγινε ακόμη ένα βήμα στον δρόμο της πλήρους αποκάλυψης της ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
Στο Πενταμελές Δικαστήριο 2 Εφέτες ψήφισαν ως γνωστόν ότι είμαι απολύτως ΑΘΩΟΣ.

Σήμερα ο Εισαγγελεύς του Δικαστηρίου εισηγήθηκε την ΑΝΑΣΤΟΛΗ της ποινής μου μέχρις ότου αποφανθεί ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ για την υπόθεσή μου, η δε Πρόεδρος του Δικαστηρίου ψήφισε υπέρ αυτής της εισήγησης, την αναστολή δηλαδή της ποινής μου.

Δυστυχώς οι υπόλοιποι Δικαστές αποφάσισαν την παραμονή μου στην φυλακή, όπου πλέον τίθεται όχι μόνο θέμα πολιτικής και ηθικής εξόντωσής μου, αλλά και βιολογικής εξόντωσής μου.

Σφίγγω τα δόντια. Στέκομαι ΟΡΘΙΟΣ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ δεν κρύβεται.
Οι Συμπολίτες μου και οι Συμπατριώτες μου να μου έχουν εμπιστοσύνη".

papageorgopoulos.wordpress

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom