Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Αγιος Φεβρουάριος

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ


ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ Αγιος Φεβρουάριος 1972
Στίχοι: ΜΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ

Τραγουδούν:
Δημήτρης Μητροπάνος
Πετρή Σαλπέα

1.Εισαγωγή ΟΡΧΗΣΤΡΑ 0:00
2.Άγιος Φεβρουάριος ΠΕΤΡΗ ΣΑΛΠΕΑ 3:00
3.Άλλος για Χίο τράβηξε ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ 6:57
4.Το σπίτι στην ανηφοριά ΠΕΤΡΗ ΣΑΛΠΕΑ 10:04
5.Ο Xάρος βγήκε παγανιά ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ 13:04
6.Στη Σμύρνη και στο Αϊβαλί ΔΗΜ. ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ- ΠΕΤΡΗ ΣΑΛΠΕΑ 16:04
7.Σταμάτης Κομνηνός ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ19:43
8.Κι αν φταίει κανείς ΠΕΤΡΗ ΣΑΛΠΕΑ 22:48
9.Το κομοδίνο ΠΕΤΡΗ ΣΑΛΠΕΑ 25:55
10.Η σούστα πήγαινε μπροστά ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ 30:14
11.Άγιος Φεβρουάριος --φινάλε ΠΕΤΡΗ ΣΑΛΠΕΑ 33:19

2 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλό μας μήνα Δημήτρη μου !
Ό,τι έπρεπε η μουσική ανάσα του Φλεβάρη.
Χαλαρώσμε κυριολεκτικά .Την απήλαυσα μέχρι τέλους χωρίς να είμαι καθηλωμένη στο labtop .Έτσι κι αλλιώς έχω πολύ λίγο χρόνο στην διάθεσή μου για να ξεδίδω.
Όσο για την επί του συνόλου αρθρογραφία της σελίδας σου, θα το πιστέψεις ότι στριμωγμένη καθώς είμαι λέω: Ασε θα πληροφορηθώ όλα τα ουσιώδη νέα από το ΖΕΙΔΩΡΟΝ....
Δεν ξέρω αν έχεις και συ την ίδια αίσθηση, πάντως εγώ νοιώθω να χορεύω ,όχι solo, σαν αναστενάρισσα πάνω στην φωτιά ...
Ο φιλαράκος μου τικάνει;;;Μη μου πεις ότι παει σε νηπιαγωγείο ολόκληρος άντρας ε;;;
Σας καλημερίζω ,εύχομαινα είστε καλά και σας σκέπτομαι με αγάπη.

zeidoron dtsoukas είπε...

Καλησπέρα Λυγερή μου και καλό μήνα επίσης!

Μην ψαρώνεις... μπορεί να άλλαξε ο Μανωλιός,όμως και πάλι διεθνή παιχνίδια παίζονται πίσω από την πλάτη μας...

Δεν είδες απόψε που ξαφνικά η Ελλαδίτσα μας έγινε το κέντρο της γης και ο Ομπάμα ανακάλυψε τη λιτότητα και τα 'ψαλε στους εταίρους μας,ενώ και ο Γιούνκερ θέλει να καταργήσει την τρόικα!!!

Προσωπικά δεν πιστεύω σε θαύματα,απλά ελπίζω οι καινούργιοι κάνοντας την ανάγκη φιλοτιμία να σταματήσουν τον κατήφορο και να περιορίσουν το δούλεμα στους πολίτες,το οποίο οι προηγούμενοι είχαν κάνει επιστήμη.

Μην τρομάζεις,άλλωστε είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα και η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει...

Ο φιλαράκος σου είναι αντράκι πια,αλλά κολλημένο στον παππού του!Να δούμε του χρόνου αν θα τον καταφέρουμε να πάει προνήπιο...

Να είσαι καλά,πολλούς χαιρετισμούς!

Read more: Go to TOP and Bottom