Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Να ζήσεις Αντρέα και Χρόνια Πολλά...


Ανήμερα των Χριστουγέννων του 2011 μπήκε στο σπίτι του ο Αντρέας μας, νεογέννητο αγγελούδι μόλις τριών ημερών.
Χτες,αντράκι πια,γιόρτασε τα δεύτερα γενέθλιά του!

Συγγενείς,φίλοι και γνωστοί... του ευχήθηκαν τα καλύτερα.

Να 'σαι πάντα γερός αγόρι μου,να σε χαίρονται οι γονείς σου και να τρελαίνεις τους παππούδες σου!

Διότι απλά:"του παιδιού μου το παιδί,δυό φορές παιδί μου"! κι όποιος δεν το 'ζησε μόνο,δεν το καταλαβαίνει...


3 σχόλια:

Καστρινός είπε...

Αυτά φίλε μου είναι τα πιο υπέροχα και τα πιο ελπιδοφόρα. Να τα κατοστήσει και να ’ναι πάντοτε γερός και δυνατός.

zeidoron dtsoukas είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ Κώστα μου,να 'σαι καλά και να περάσεις όμορφα τις γιορτές με την οικογένειά σου!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Xιλιόχρονο τ'αγοράκι σας και σεις από κοντά να το χαίρεστε και να καμαρώνετε !!!!!!

Read more: Go to TOP and Bottom