Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Ντρέπομαι που είμαι Έλληνας


Ντρέπομαι
γιατί οι υπάλληλοι της Ε.Ε. και οι ¨αγορές¨
καθορίζουν αν θα γίνει δημοψήφισμα,
την ημερομηνία διεξαγωγής εκλογών,
ποια θα είναι η σύνθεση της κυβέρνησης,
ποια νομοσχέδια θα ψηφίσει η Βουλή.


Ντρέπομαι
γιατί η πατρίδα μου έγινε άθυρμα,
μπαίγνιο στα χέρια ξένων,
δέχεται ραπίσματα,
υπόκειται σε εξευτελισμούς.


Ντρέπομαι
γιατί, με δική μας ευθύνη, οικοδομήθηκε
αυτό το επίπεδο πολιτικής αντιπροσώπευσης·
για τους ¨ταγούς¨ οι οποίοι μάς παρέδωσαν
στη χλεύη των Ευρωπαίων, για τους ¨ηγέτες¨ μας
που υποκλίνονται στην ιταμή συμπεριφορά τους.


Ντρέπομαι
γιατί εγώ και οι συμπατριώτες μου λησμονήσαμε
τους αγώνες των προγόνων μας για ανεξαρτησία,
εθνική κυριαρχία και κοινωνική απελευθέρωση·
την αντίστασή τους σε εισβολείς
αλλά και σε αντιδημοκρατικές εκτροπές.


Ντρέπομαι που είμαι Έλληνας.


7-11-2011 Άρης Μπιτσώρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom