Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024

Δίκη - Κιβωτός του Κόσμου: «Θα εμπιστευόμουν με κλειστά μάτια την κόρη μου στον πατέρα Αντώνιο», κατέθεσε ο Πάνος Μουζουράκης


«Όταν συνάντησα τον πατέρα Αντώνιο περνούσα κάποια σκοτάδια στη ζωή μου. Είχα χάσει την πίστη μου στο Θεό, στους ανθρώπους και σε εμένα. Ο τρόπος που λειτούργησε μέσα μου ο λόγος του ήταν καθαρτικός» είπε ο Πάνος Μουζουράκης καταθέτοντας ως μάρτυρας υπεράσπισης στη δίκη του πατέρα Αντωνίου που αφορά τις καταγγελίες για σωματική κακοποίηση φιλοξενούμενων σε δομές της «Κιβωτού του κόσμου».

της Άννας Κανδύλη

Ο γνωστός καλλιτέχνης μάλιστα σημείωσε ότι θα εμπιστευόταν με «κλειστά μάτια» την κόρη του στον Ιδρυτή της Οργάνωσης, ενώ τη στάση του απέναντι στις κατηγορίες τη χαρακτήρισε «πνευματικό παραδειγματισμό».

Όσον αφορά στις καταγγελίες εις βάρος του τις απέδωσε σε «σκοπιμότητες» ενώ ερωτηθείς για το πώς αντιμετώπιζαν τα παιδιά τον κατηγορούμενο είπε πως «όταν είχα πάει εγώ στην κατασκήνωση τα παιδιά έπαιζαν μπάσκετ. Δεν φανταζόμουν ότι θα παίρνει τέτοια αγάπη από τα παιδιά. 

Επειδή υπάρχουν διάφοροι χαρακτήρες ανθρώπων, αυτό που μου έκανε εντύπωση και με έπεισαν… ήταν τα βλέμματα αυτών των παιδιών προς τον πατέρα Αντώνιο. 

Έβλεπα 40 παιδιά μαζί, κι ακόμα κι εκείνος που φυσιογνωμικά φαινόταν πιο ταραχοποιός, έπαιρνε από το χέρι και καθησύχαζε άλλα πιο φοβισμένα παιδάκια. Αυτό που έκανε δηλαδή ο πατέρας Αντώνιος ήταν συγκλονιστικό».

Υπεράσπιση: Μέχρι να γίνουν οι καταγγελίες είχατε ακούσει οτιδήποτε;
Μάρτυρας: Όχι δεν είχα ακούσει ποτέ τίποτα.

https://www.enikos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom