Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

Η πρώτη αποχώρηση από το Μέτωπο Νίκης με ομοβροντίες: "Ραχήλ Μακρή κι από εμένα 10 φορές ΝΤΡΟΠΗ σου..."!


Πριν καλά καλά συμπληρωθούν τρεις μήνες από την αναγγελία (25/3) συγκρότησης του νέου πολιτικού φορέα,του "Μετώπου Νίκης",από την κυρία Ραχήλ Μακρή ήρθε ήδη η πρώτη αποχώρηση.

Η κυρία Θεοδωροβία Πλακά,γνωστή από την περιπετειώδη απόλυσή της από την Γ.Γ. Αθλητισμού επειδή κατήγγειλε οικονομικά σκάνδαλα,αποχωρεί από το Μέτωπο Νίκης απογοητευμένη για μια ακόμα φορά από κόμματα,παρατάξεις και πολιτικούς αρχηγούς.

Διαβάστε το άρθρο της

Ραχήλ Μακρή κι από εμένα 10 φορές ΝΤΡΟΠΗ σου...


Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά

Ραχήλ Μακρή, ο τρόπος με τον οποίο διαχειριζόμαστε ανθρώπους και καταστάσεις φανερώνει την παιδεία μας....Τα πτυχία  δεν έχουν καμία απολύτως σημασία...

Ένας δημοσιογράφος έγραψε άρθρο με τον τίτλο Ντροπή σου Ραχήλ Μακρή....
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ποιός είναι ο δημοσιογράφος,αν και τον ξέρω πολύ καλά,όμως αντικειμενικά είχε δίκιο,γιατί ανέφερε ένα πραγματικό γεγονός.. 

Ήταν απαράδεκτη Ραχήλ η συμπεριφορά σου από θέμα Ανθρωπειάς και μόνον, σε ασθενή με καρκίνο -που πάλι προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ποιός είναι (είναι ένας νέος άνθρωπος)-Με προβλημάτισες πολύ,στενοχωρέθηκα πολύ,δεν το περίμενα....


Αντί να ανταποκριθείς εσύ ,μου απάντησε ο σύζυγός σου,Αντρέας Τσέκενης....
ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΤΗΚΕΣ ΕΣΥ...

Εσύ απλά με ΔΙΕΓΡΑΨΕΣ από φίλη στο fb....Να με Διαγράψεις κι από μέλος,,,,
Είσαι τόσο Εγωίστρια και ΑΧΑΡΙΣΤΗ με άτομα που σκίστηκαν για σένα....ΔΕΚΑ (10) ΦΟΡΕΣ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΡΑΧΗΛ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ....

Δυστυχώς  ακόμα και στο Δελτίο Τύπου που δημοσίευσες χθες (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ) το μόνο που διακρίνει κανείς είναι ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ,ΕΠΑΡΣΗ και ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΣ....
Και όλα αυτά μαζί ή μεμονωμένα, είναι καταστροφικά για τον αγώνα σου και την πρόοδό σου στην Πολιτική....

Είσαι υπερβολικά Αλαζονική και υπερόπτης και αυτά σου τα λέω εγώ που σε ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑ από τους πρώτους ....αυτά στα λέω εγώ, που είμαι πολλά χρόνια στην Πολιτική και έχω δεί και ακούσει πολλά...αυτά στα λέω εγώ, που είμαι μεγαλύτερή σου,κι αν δεν θέλεις να τα σεβαστείς ,διάβασέ τα μήπως καταλάβεις τα λάθη σου....

Το βαράτε,εδώ είμαι, που γράφεις Ραχήλ στο ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ , δεν αποτελεί επιχείρημα Πολιτικού,αλλά αποτελεί Αλαζονεία και Αυταρχισμό ότι δεν σε ενδιαφέρει η γνώμη και η άποψη κανενός....

Έκανες μεγάλο λάθος, αλλά  αφού επέλεξες να έχεις ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ το Μέτωπο Νίκης ,το οποίο ακολουθείται από μία μερίδα της κοινωνίας θα πρέπει να απολογείσαι κιόλας και να δέχεσαι και κριτική ,γιατί ο δρόμος της πολιτικής είναι σκληρός και ανταγωνιστικότατος....
Είναι πολύ σημαντικό να κατανοούμε το άδικο και τις απόψεις των άλλων...

Ραχήλ, κατά την άποψή μου, δεν έχεις δίκιο σε αυτά που έγραψες στο ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ...

ΔΙΟΤΙ...

Η ασθένεια είναι μία διαταραχή ανθρώπινη, η οποία μπορεί να αντιμετωπισθεί επιτυχώς,αλλά σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να έχει επιπλοκές ή και θάνατο...
Ακριβώς λοιπόν επειδή κι εσύ αντιμετώπισες μία σοβαρή κατάσταση Υγείας,ήταν λάθος σου που έγραψες για την ασθένεια του Θεοδωράκη...Οι ασθένειες Ραχήλ δεν ρωτάνε ποιός υπέγραψε ΜΝΗΜΟΝΙΑ ή ΌΧΙ ....

Όταν αντιμετωπίζεις κάτι τόσο σοβαρό πηγαίνεις όπου θεωρείς ότι μπορεί να σωθείς σύμφωνα με την οικονομική του κατάσταση ο καθένας....είδες ότι κι εσύ έτρεξες να σωθείς σε ιδιωτικό Θεραπευτήριο και πολύ καλά έκανες...

Σε τέτοιες λοιπόν καταστάσεις δεν υπάρχουν και δεν χωράνε μικροπολιτικές και εγώ περίμενα να το καταλάβεις και Μία ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΔΗΜΟΣΙΑ θα ήταν αρκετή....
Εσύ αντί αυτού δημοσίευσες αυτό το Αλαζονικό ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ....

Εγώ προσωπικά αισθάνθηκα λύπη,απογοήτευση που ακολουθούσα μία πολιτικό τόσο σκληρή,χωρίς συναισθήματα,ομολογουμένως ο χαρακτήρας σου αυτός με ξάφνιασε και με ΤΡΟΜΑΞΕ...

Και επειδή εγώ πρώτα είμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ και μετά όλα τα άλλα σου ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ότι πλέον κι εγώ, αλλά και οι δικοί μου ΆΝΘΡΩΠΟΙ δεν σε ακολουθούμε στο Μέτωπο Νίκης,γιατί ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ....Το να αγωνίζεσαι δίπλα σε δημόσια πρόσωπα το πρώτο που χρειάζεται είναι αλληλοεκτίμηση και καλή συμπεριφορά....

Ο αγώνας απέναντι στους καταστροφείς μας,απέναντι στους κατακτητές μας, έχει ανάγκη από άτομα αλληλέγγυα σαν μία γροθιά,δεν θέλει κακίες και εγωισμούς...

Εάν  καταφέρουμε κάποια στιγμή να καταλάβουμε ότι δεν μπορούν να είναι όλοι αρχηγοί,αλλά χρειάζεται ομαδικό πνεύμα και ομαδικοί αγώνες,τότε ίσως να κάνουμε βήματα ΜΠΡΟΣΤΑ...

Ο Αντιμνημονιακός πρέπει να έχει και καλό χαρακτήρα....
Και ο Πολιτικός θα πρέπει να έχει τη ικανότητα να αξιολογεί τους ανθρώπους γύρω του....

Η Πολιτική χρειάζεται ΑΝΘΡΩΠΙΑ ,χρειάζεται ΑΡΧΕΣ...
















Ο χαρακτήρας χρειάζεται γνώση....
Χωρίς Ανθρωπιά,χωρίς Συγγνώμη δεν μπορείς να προχωράς και να σταθείς ΠΟΥΘΕΝΑ....



Και τον άσχημο χαρακτήρα σου και την εχθρική σου συμπεριφορά τα έβγαλες και σε μένα εδώ και καιρό...
Περίμενα ΣΥΓΓΝΩΜΗ,αλλά ΜΑΤΑΙΑ....
Πάντα Υπάρχει τρόπος να επανορθώνουμε τα λάθη μας,αρκεί να τα καταλαβαίνουμε και να προσγειωνόμαστε....

Είχαμε μία συνομιλία Ραχήλ στο fb και σου έκανα ένα παράπονο....ΠΟΙΟ??
Ότι δεν έβγαλες ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ για την προσχώρησή μου στο ΜΕΤΩΠΟ ΝΙΚΗΣ όπως έκανες με την αγαπητή φίλη Αυγή Βουτσινά ( την αναφέρω γιατί είναι γνωστή) και άλλους...

ΠΟΙΑ ήταν η απάντησή σου??

 Οτι ζητάω ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ!!!!! ΆΚΟΥΣΟΝ,ΑΚΟΥΣΟΝ σε ποιόν άνθρωπο μίλησες έτσι....Πας καλά κοπέλα μου??
ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ άλλες ΔΕΚΑ (10) φορές....

Και δεν θέλω Διάψευση γιατί θα αναγκαστώ να δημοσιεύσω ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ....

Έχεις πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου κορίτσι μου και ξεφεύγεις....Να το Προσέξεις...
Η Υπερβολική Έπαρση φθείρει την όποια αξία σου Ραχήλ....
Μάζεψε λίγο την Αλαζονεία σου....
Λίγη Ταπεινοφροσύνη δεν βλάπτει...
Η φήμη και το καλό ή κακό όνομα στους Πολιτικούς εξαρτάται από τον χαρακτήρα τους!

Μία παροιμία λέει, ΟΠΟΙΟΣ  ΨΗΛΩΝΕΤΑΙ  ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ  ΣΚΟΤΩΝΕΤΑΙ....

Καλή συνέχεια Ραχήλ....
http://theodorovias.blogspot.gr/

Διαβάστε σχετικά:
Αντε Μαρία η σειρά σου! Το "Μέτωπο Νίκης" έφτιαξε η Ραχήλ Μακρή (ηχητικό)

ΟΧΙ άλλο κατεχόμενη Ελλάδα.... (η ενθουσιώδης προσχώρηση της Θεοδωροβίας Πλακά στο Μέτωπο Νίκης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom