Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Κούγιας για τον Μαυρίκο: Ο πελάτης μου αρνείται κάθε εμπλοκή του

Στον εισαγγελέα ο εκδότης εφημερίδας και οι δύο δημοσιογράφοι για τους εκβιασμούς τραπεζών

Στον εισαγγελέα οδηγήθηκαν πριν από λίγο ο εκδότης Παναγιώτης Μαυρίκος και οι δύο δημοσιογράφοι οι οποίοι συνελήφθησαν χτες για εκβιασμό ΔΕΚΟ και δημοσίων υπηρεσιών.

Στην εισαγγελία τον εκδότη περίμενε ο δικηγόρος του Αλέξιος Κούγιας,
ο οποίος δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι δεν έχει λάβει γνώση της δικογραφίας ακόμα και μόνο το κατηγορητήριο έχει μελετήσει ενώ η υπόθεση βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη.

"Μόνο το κατηγορητήριο εχω μελετήσει κατα την κρίση μου δεν δικαιολογείται η σπουδαιότητα της υπόθεσης οπως εχει αναδειχθεί απο τα Μέσα μαζικής ενημέρωσης" είπε ο κ. Κούγιας και πρόσθεσε ότι ο πελάτης του αρνείται κατηγορηματικά την οποιαδήποτε εμπλοκή του στην υπόθεση εκβιασμού.

"Η υπόθεση έχει να κάνει με τη προσπάθεια κάποιων που έχουν θίγει απο δημοσιεύματα και προσπάθησαν να τον μετατρέψουν σε εκβιαστή ενώ είναι μάχιμος δημοσιογράφος που ασχολείται με την πολιτική την κοινωνία και τα αθλητικά θέματα".

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση για τις συνομιλίες που έχουν προκύψει από τα μηχανάκια της ΕΥΠ ο γνωστός δικηγόρος είπε ότι:"οι συνομιλίες που φέρονται μου θυμίζουν περισσότερο σενάριο. Οι αστυνομικοί ερμηνεύουν συνομιλίες που καταγράφονται αποσπασματικά. Για να καταλάβετε τη σοβαρότητα της υπόθεσης τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης είναι τρία, τον έναν ο πλέτης μου δεν τον γνωρίζει καν".

Διαβάστε ΕΔΩ αναλυτικά για την υπόθεση 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom