Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Πέθανε ο θρυλικός οδηγός αγώνων Μάκης Σαλιάρης


Έφυγε από τη ζωή, νικημένος από την επάρατη νόσο που τον ταλαιπωρούσε επί χρόνια, ο Μάκης Σαλιάρης, σε ηλικία 71 ετών. 

Ο Μάκης Σαλιάρης ήταν μια από τις θρυλικές μορφές στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς διακρίθηκε ως οδηγός αγώνων,

ήταν όμως και ιδιαίτερα γνωστός ως επιχειρηματίας, καθώς ήταν ο ιδρυτής ενός από τα μεγαλύτερα και δημοφιλέστερα club της Αθήνας τη δεκαετία του 1980, της Αυτοκίνησης.

Ο μεγάλος εκλιπών ήταν ένας μετρ, ένας ειδικός στη χρήση δίλιτρων πρωτοτύπων, έχοντας κερδίσει αγώνες, τίτλους και έχοντας σημειώσει σημαντικά ρεκόρ στις Αναβάσεις του ελληνικού πρωταθλήματος, ειδικά με τη λευκή-κόκκινη Chevron και τον αείμνηστο Ανδρέα Χριστόπουλο «δίπλα του». 


Ταχύς, όντας ψυχωμένος, δε δίσταζε να πατήσει τέρμα γκάζι και στο βρεγμένο, αλλά και να φρενάρει στα όρια, έχοντας αποκτήσει και ειδικότητα στο στήσιμο του δύσκολου για τους ελληνικούς δρόμους μονοθεσίου. 

Οδήγησε και κλειστά αυτοκίνητα (με την GTA ξεκίνησε), πήγε και στο Ενιαίο με τις Alfasud, ενώ δε δίστασε να οδηγήσει και F3.

inner 
Ο Μάκης Σαλιάρης μεταξύ άλλων ήταν και πολύ καλός μουσικός έχοντας παίξει στις αρχές της δεκαετίας του '60 και με τον Έρικ Κλάπτον, ενώ σημειώνεται ότι άλλαξε τον τρόπο πώλησης αυτοκινήτων αλλά και της διασκέδασης με την Αυτοκίνηση. 

inner 


Ο Μάκης Σαλιάρης ήταν ο άνθρωπος που άλλαξε τη νυχτερινή αθήνα, ανοίγοντας το 1980, το ιστορικό κλαμπ "Αυτοκίνηση", δίνοντάς του ένα όνομα που έδειχνε την αγάπη του για τα αυτοκίνητα την ταχύτητα και τους αγώνες!

Ο ίδιος έχει πει για την Αυτοκίνηση σε συνέντευξή του στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ το 2011: "Το 1980 είχα αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στη λεωφόρο Κηφισιάς. Εκείνη την περίοδο είχαν τριπλασιαστεί οι εισφορές των αυτοκινήτων και οι πωλήσεις έπεφταν απίστευτα. Από τα 70 -75 αυτοκίνητα που πουλούσαμε πριν, είχαμε πέσει στα πέντε. 


Μου προτείνει τότε ένας συνεργάτης μου να μετατρέψουμε την αντιπροσωπεία σε εστιατόριο. “Πάμε να δούμε ένα καινούργιο μαγαζί που έχει ανοίξει στην παραλία για να πάρουμε ιδέες”. Τι λες, βρε Σπύρο, του απαντώ, εμείς δεν ξέρουμε ούτε πατάτες τηγανιτές να φτιάχνουμε. 

Πήγαμε τελικά στον Ειρηνικό στη Βούλα και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από το πλήθος του κόσμου που διασκέδαζε εκεί, αν και δεν μου άρεσε σαν μαγαζί, επειδή δεν είχε τίποτε το καινούργιο. Ηταν μια επανάληψη των μαγαζιών διασκέδασης που ήξερα στα 60s και στα 70s, με τα στρωμένα τραπεζομάντιλα. 

Εγώ ήθελα να κάνω ένα κλαμπ με τους θαμώνες να στέκονται όρθιοι. Αποφάσισα, λοιπόν, να το κάνω και να το ονομάσω Αυτοκίνηση. Ανοίξαμε την Αυτοκίνηση τον Μάρτιο του 1981. 

Το εστιατόριο ήταν σε ξεχωριστό χώρο, στο πατάρι, και κάτω υπήρχαν οι καναπέδες, τα χαμηλά τραπέζια με νέον και το μπαρ διπλής όψεως για να μπορούν οι πελάτες να βλέπονται, να φλερτάρουν και να γίνεται παιχνίδι"

Στην πόρτα της Αυτοκίνησης τη δεκατία το ΄80 είχε ουρά από κόσμο κάθε μέρα, από Δευτέρα, ως Παρασκευή...

Τη δεκαετία του ΄60 ήταν ντράμερ στο συγκρότημα Stormies, μαζί με τον Ντέμη Ρούσσο, αλλά και στο συγκρότημα WE FIVE.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom