ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ γιγαντιαίου οικονομικού και πολιτικού σκανδάλου προσλαμβάνουν οι απευθείας αναθέσεις που εξασφαλίζει μία νεοσύστατη εταιρεία που δεν διαθέτει υποδομές και τεχνογνωσία. Πρόκειται για την εταιρεία MAIN SYS MANAGEMENT INFORMATION SYSTEM Ο.Ε. που είχε εμπλακεί και στην προμήθεια Ηλεκτρονικού Συστήματος Διαχείρισης Συμβάντων Κινητών Μονάδων του ΕΟΔΥ που ελέγχεται για το διπλό σύστημα εγγραφής που είχε ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων στον επιστημονικό κόσμο. Το ερώτημα που τίθεται από ανθρώπους της αγοράς είναι πώς μία εταιρεία χωρίς τεχνογνωσία και υποδομές εξασφαλίζει τη μία μετά την άλλη χαριστικές συμβάσεις με το Δημόσιο χωρίς καμία απολύτως διαφάνεια. Γιατί η εν λόγω εταιρεία που διαχειρίστηκε ανεπιτυχώς το σύστημα εγγραφής, επελέγη χωρίς διαγωνισμό, προκειμένου να διεκπαιρεώσει τα rapid tests στα αεροδρόμια. Εντύπωση προκαλεί η ανάθεση μίας σύμβασης-μαμούθ που αγγίζει τα πέντε εκατομμύρια ευρώ, σε μία εταιρεία που δεν διαθέτει την ανάλογη κεφαλαιακή επάρκεια και τις υποδομές για να εκτελέσει το έργο. Άλλωστε οι υπεύθυνοι της εταιρείας αμέσως μετά τη διασφάλιση της χαριστικής σύμβασης άρχισαν να αναζητούν προσωπικό από ιδιωτικές κλινικές για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες των rapid tests στα αεροδρόμια. Επιστρατεύοντας νοσηλευτικό προσωπικό με ενοικίαση και χωρίς προηγουμένως να έχουν ένα συγκεκριμένο σχέδιο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σύμβασης που έχουν αναλάβει, επιχειρούν να υλοποιήσουν ένα έργο χωρίς να ενδιαφέρονται για τα αποτελέσματα. Άλλωστε η μόνη τεχνογνωσία που έχει η συγκεκριμένη εταιρεία είναι η διαπλοκή με τους αρμόδιους παράγοντες, οι οποίοι χωρίς κανένα διαγωνισμό εξασφαλίζουν μεγάλες προμήθειες του Δημοσίου. Η υπόθεση είναι σκανδαλώδης και σύντομα αναμένεται καταιγίδα αποκαλύψεων για τις μεθόδους που χρησιμοποιεί η εν λόγω εταιρεία για να εξασφαλίζει χρυσοφόρες συμβάσεις. Προφανώς έχει διαμορφώσει ισχυρές διαπλοκές με τους κυβερνητικούς παράγοντες που διαχειρίζονται εν λευκώ και χωρίς κανένα έλεγχο δημόσιο χρήμα για την αντιμετώπιση της εφιαλτικής πανδημίας. Το σίγουρο είναι ότι θα αναζητηθούν τόσο πολιτικές όσο και ποινικές ευθύνες για τη διασπάθιση εκατομμυρίων ευρώ δημοσίου χρήματος μέσω χαριστικών συμβάσεων σε επιχειρηματίες οι οποίοι δεν διαθέτουν ούτε υποδομές ούτε τεχνογνωσία και φτάνουν στο σημείο να αναζητούν νοσοκόμους με leasing για να διεκπεραιώσουν τα τεστ στα αεροδρόμια. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας έχει προνομιακές σχέσεις με τον ΕΟΔΥ και βεβαίως με κορυφαίους παράγοντες της Πολιτικής Προστασίας. Επειδή οι σκανδαλώδεις συμβάσεις με απευθείας αναθέσεις στην εν λόγω εταιρεία προκαλούν μπόχα και δυσωδία, αφού στον συγκεκριμένο χώρο που δραστηριοποιούνται ισχυροί όμιλοι όλοι μιλούν για καραμπινάτο σκάνδαλο το οποίο θα πρέπει να διερευνηθεί τόσο σε πολιτικό όσο και σε δικαστικό επίπεδο, θα πρέπει ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς, να δώσει απαντήσεις για κάθε σύμβαση ξεχωριστά που ανέλαβε η συγκεκριμένη εταιρεία. Ο αρμόδιος υπουργός οφείλει να εξηγήσει με ποιο σκεπτικό δεν έγινε κανένας διαγωνισμός τόσο για τα self tests στα αεροδρόμια όσο και για το σύστημα καταγραφής. Ακόμη και στην περίπτωση κατά την οποία οι αρμόδιοι παράγοντες επικαλεστούν τη δικαιολογία του επείγοντος των συμβάσεων, τότε θα πρέπει να αναθέσουν τα συγκεκριμένα έργα σε εταιρείες με υποδομές, με τεχνογνωσία, με κεφαλαιακή επάρκεια και μεγάλη διαδρομή. Η KONTRA στη προσπάθειά της να αποκαλύψει όλες τις πτυχές του μεγάλου σκανδάλου θα συνεχίσει τη δημοσιογραφική έρευνα και γι’ αυτό θα πρέπει οι αρμόδιοι κυβερνητικοί παράγοντες να δώσουν εξηγήσεις για τις χαριστικές συμβάσεις εκατομμυρίων ευρώ.
Παρασκευή 28 Μαΐου 2021
Απευθείας συμβάσεις εκατομμυρίων ευρώ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ γιγαντιαίου οικονομικού και πολιτικού σκανδάλου προσλαμβάνουν οι απευθείας αναθέσεις που εξασφαλίζει μία νεοσύστατη εταιρεία που δεν διαθέτει υποδομές και τεχνογνωσία. Πρόκειται για την εταιρεία MAIN SYS MANAGEMENT INFORMATION SYSTEM Ο.Ε. που είχε εμπλακεί και στην προμήθεια Ηλεκτρονικού Συστήματος Διαχείρισης Συμβάντων Κινητών Μονάδων του ΕΟΔΥ που ελέγχεται για το διπλό σύστημα εγγραφής που είχε ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων στον επιστημονικό κόσμο. Το ερώτημα που τίθεται από ανθρώπους της αγοράς είναι πώς μία εταιρεία χωρίς τεχνογνωσία και υποδομές εξασφαλίζει τη μία μετά την άλλη χαριστικές συμβάσεις με το Δημόσιο χωρίς καμία απολύτως διαφάνεια. Γιατί η εν λόγω εταιρεία που διαχειρίστηκε ανεπιτυχώς το σύστημα εγγραφής, επελέγη χωρίς διαγωνισμό, προκειμένου να διεκπαιρεώσει τα rapid tests στα αεροδρόμια. Εντύπωση προκαλεί η ανάθεση μίας σύμβασης-μαμούθ που αγγίζει τα πέντε εκατομμύρια ευρώ, σε μία εταιρεία που δεν διαθέτει την ανάλογη κεφαλαιακή επάρκεια και τις υποδομές για να εκτελέσει το έργο. Άλλωστε οι υπεύθυνοι της εταιρείας αμέσως μετά τη διασφάλιση της χαριστικής σύμβασης άρχισαν να αναζητούν προσωπικό από ιδιωτικές κλινικές για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες των rapid tests στα αεροδρόμια. Επιστρατεύοντας νοσηλευτικό προσωπικό με ενοικίαση και χωρίς προηγουμένως να έχουν ένα συγκεκριμένο σχέδιο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σύμβασης που έχουν αναλάβει, επιχειρούν να υλοποιήσουν ένα έργο χωρίς να ενδιαφέρονται για τα αποτελέσματα. Άλλωστε η μόνη τεχνογνωσία που έχει η συγκεκριμένη εταιρεία είναι η διαπλοκή με τους αρμόδιους παράγοντες, οι οποίοι χωρίς κανένα διαγωνισμό εξασφαλίζουν μεγάλες προμήθειες του Δημοσίου. Η υπόθεση είναι σκανδαλώδης και σύντομα αναμένεται καταιγίδα αποκαλύψεων για τις μεθόδους που χρησιμοποιεί η εν λόγω εταιρεία για να εξασφαλίζει χρυσοφόρες συμβάσεις. Προφανώς έχει διαμορφώσει ισχυρές διαπλοκές με τους κυβερνητικούς παράγοντες που διαχειρίζονται εν λευκώ και χωρίς κανένα έλεγχο δημόσιο χρήμα για την αντιμετώπιση της εφιαλτικής πανδημίας. Το σίγουρο είναι ότι θα αναζητηθούν τόσο πολιτικές όσο και ποινικές ευθύνες για τη διασπάθιση εκατομμυρίων ευρώ δημοσίου χρήματος μέσω χαριστικών συμβάσεων σε επιχειρηματίες οι οποίοι δεν διαθέτουν ούτε υποδομές ούτε τεχνογνωσία και φτάνουν στο σημείο να αναζητούν νοσοκόμους με leasing για να διεκπεραιώσουν τα τεστ στα αεροδρόμια. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας έχει προνομιακές σχέσεις με τον ΕΟΔΥ και βεβαίως με κορυφαίους παράγοντες της Πολιτικής Προστασίας. Επειδή οι σκανδαλώδεις συμβάσεις με απευθείας αναθέσεις στην εν λόγω εταιρεία προκαλούν μπόχα και δυσωδία, αφού στον συγκεκριμένο χώρο που δραστηριοποιούνται ισχυροί όμιλοι όλοι μιλούν για καραμπινάτο σκάνδαλο το οποίο θα πρέπει να διερευνηθεί τόσο σε πολιτικό όσο και σε δικαστικό επίπεδο, θα πρέπει ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς, να δώσει απαντήσεις για κάθε σύμβαση ξεχωριστά που ανέλαβε η συγκεκριμένη εταιρεία. Ο αρμόδιος υπουργός οφείλει να εξηγήσει με ποιο σκεπτικό δεν έγινε κανένας διαγωνισμός τόσο για τα self tests στα αεροδρόμια όσο και για το σύστημα καταγραφής. Ακόμη και στην περίπτωση κατά την οποία οι αρμόδιοι παράγοντες επικαλεστούν τη δικαιολογία του επείγοντος των συμβάσεων, τότε θα πρέπει να αναθέσουν τα συγκεκριμένα έργα σε εταιρείες με υποδομές, με τεχνογνωσία, με κεφαλαιακή επάρκεια και μεγάλη διαδρομή. Η KONTRA στη προσπάθειά της να αποκαλύψει όλες τις πτυχές του μεγάλου σκανδάλου θα συνεχίσει τη δημοσιογραφική έρευνα και γι’ αυτό θα πρέπει οι αρμόδιοι κυβερνητικοί παράγοντες να δώσουν εξηγήσεις για τις χαριστικές συμβάσεις εκατομμυρίων ευρώ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου