Σάββατο 29 Αυγούστου 2020

Μύκονος: Ο δικηγόρος, αρνείται ότι "έσπασε" την καραντίνα (βίντεο)


Δικηγόρος κατηγορείται πως έσπασε την καραντίνα ενώ ήταν στις λίστες του ΕΟΔΥ με τα άτομα που έπρεπε να βρίσκονται σε ξενοδοχείο αναφοράς στην Αθήνα και ταξίδεψε στη Μύκονο,όπου και συνελήφθη.

Ωστόσο ο ίδιος ο δικηγόρος, αρνείται τις κατηγορίες και λέει πως δεν ενημερώθηκε ποτέ ότι πρέπει να μπει σε καραντίνα.

Μιλώντας στον Alpha, τόνισε πως “στο αστυνομικό τμήμα μου λένε ότι συλλαμβάνεσαι γιατί είσαι θετικός στον covid. Μετά από πάρα πολλές ώρες μου είπαν ότι θα συλληφθώ γιατί έσπασα την καραντίνα ενώ έπρεπε να είμαι σε κάποιο ξενοδοχείο από το οποίο και δραπέτευσα.

Εγώ σε καραντίνα δεν είχα ειδοποιηθεί να είμαι σε κανένα ξενοδοχείο. Δεν έχω ένα χαρτί να δω πότε ειδοποιήθηκα εγώ, από ποιον να είμαι σε καραντίνα, για ποιες μέρες, μέχρι πότε, ποιος μου το είπε και πού πρέπει να είμαι”.

Δείτε το ρεπορτάζ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom