Παρασκευή 12 Ιουλίου 2019

Υπουργείο Παιδείας: Καταργείται η Νομική Σχολή στην Πάτρα και το Ασυλο - Το ίδιο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ - Προχωρούν οι 4500 προσλήψεις(φωτο & βίντεο)


Σοβαρές ειδήσεις έβγαλε η συνάντηση του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη με τη Νίκη Κεραμέως. Δεν θα αλλάξει το Εξεταστικό Σύστημα. Παράταση στην υποβολή των Μηχανογραφικών. Δεν θα ιδρυθεί η 4η
Νομική στην Πάτρα.Προχωρούν οι 4500 προσλήψεις εκπαιδευτικών.

Πολλές και σημαντικές ειδήσεις έβγαλε η συνάντηση του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη με την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως. Όπως είπε η υπουργός το εξεταστικό σύστημα δεν θα αλλάξει και θα μείνει ως έχει αλλά απλώς θα γίνουν βελτιωτικές κινήσεις σε στρεβλώσεις που πιθανόν να υπάρχουν. Είπε ακόμα ότι θα δοθεί παράταση στην υποβολή των Μηχανογραφικών και πως δεν θα ιδρυθεί η 4η Νομική στην Πάτρα.

Από την πλευρά του ο πρωθυπουργός ευχήθηκε καλή επιτυχία στη νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. «Θα προχωρήσουμε με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα στην εφαρμογή του σχεδίου μας, είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. «Έχουμε θέσει ως πρωθυπουργικό γραφείο συγκεκριμένους στόχους», είπε και εξέφρασε την απόλυτη υποστήριξή του στους εκπαιδευτικούς.

Οι ανακοινώσεις που έκανε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως


Κυρ. Μητσοτάκης: Προχωράμε με ταχύτητα στην εφαρμογή του σχεδίου για ποιοτική δημόσια παιδεία

«Θα προχωρήσουμε με ταχύτητα στην εφαρμογή του σχεδίου μας για ποιοτική δημόσια παιδεία και διασύνδεση με την αγορά εργασίας» δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αμέσως μετά τη συνάντηση που είχε με την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως. 
«Είναι μεγάλη χαρά που ξεκινώ τον κύκλο των επισκέψεων από το υπουργείο Παιδείας, θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία και καλή δύναμη στη νέα ηγεσία του υπουργείου. Δεν έχω κρύψει ποτέ ότι η Παιδεία αποτελεί για μένα απόλυτη πολιτική προτεραιότητα, θα προχωρήσουμε με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα στην εφαρμογή του σχεδίου μας για ποιοτική δημόσια παιδεία και διασύνδεση των πανεπιστημίων με την αγορά εργασίας», ανέφερε ο πρωθυπουργός. 
Στη συνέχεια εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στους εκπαιδευτικούς που επιτελούν με αυταπάρνηση και με αγάπη το καθήκον τους λέγοντας πως «είναι σύμμαχοι μας στην προσπάθεια που θα καταβάλλουμε για όσο το δυνατόν καλύτερη Παιδεία για να μπορέσουν τα παιδιά μας να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός δύσκολου κόσμου που αλλάζει συνεχώς».
«Εμφαση μας πάντα είναι το αποτέλεσμα και όχι η επικοινωνία, το αποτέλεσμα για το πώς θα κάνουμε καλύτερη τη ζωή για την Ελληνίδα και τον Ελληνα με έμφαση πάντα στα παιδιά μας», πρόσθεσε στη συνέχεια. 
Ο πρωθυπουργός έφτασε στο υπουργείο στις 9 το πρωί ακριβώς όπως ήταν προγραμματισμένο, κάτι το οποίο επισήμανε και ο ίδιος, λέγοντας ότι «όταν λέμε εννέα εννοούμε εννέα».
Στο υπουργείο τον πρωθυπουργό υποδέχτηκε η υπουργός Νίκη Κεραμέως. Ο πρωθυπουργός χαιρέτισε δια χειραψίας τους υπαλλήλους του υπουργείου και αντάλλαξε μερικές κουβέντες μαζί τους.
Στη συνέχεια ο κ. Μητσοτάκης κατευθύνθηκε προς το γραφείο της υπουργού όπου πραγματοποιείται η σύσκεψη για τις προτεραιότητες που έχει θέσει η κυβέρνηση για την Παιδεία, με τη συμμετοχή της υπουργού κ. Κεραμέως, της υφυπουργού για θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής Σοφίας Ζαχαράκη και του υφυπουργού για θέματα ανώτατης εκπαίδευσης Βασίλη Διγαλάκη, καθώς επίσης και του Επικρατείας Γιώργου Γεραπετρίτη, ο οποίος συνοδεύει τον πρωθυπουργό στην επίσκεψή του.
Κατά την υποδοχή ήταν και ο υφυπουργός Αθλητικού Λευτέτης Αυγενάκης, ο οποίος όμως στη συνέχεια αποχώρησε.
Όσον αφορά το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι βασικές στρατηγικές επιλογές, οι στόχοι και οι άμεσες προτεραιότητες της κυβέρνησης διαμορφώνονται ως εξής:
Στρατηγικές Επιλογές
Εκπαίδευση που απελευθερώνει το δυναμικό των Ελλήνων
Στόχοι
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Εμπιστοσύνη στο δημόσιο σχολείο
Ανάδειξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από λύση ανάγκης για λίγους, σε συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για πολλούς.
Ανώτατη Εκπαίδευση: Για ένα αναβαθμισμένο Δημόσιο Πανεπιστήμιο
Άμεσες Κυβερνητικές Προτεραιότητες
Απελευθέρωση του σχολείου από τον ασφυκτικό έλεγχο του Υπουργείου - Μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς και τον διευθυντή.
Έμφαση στην καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων και απόκτηση πιστοποιημένων γνώσεων πληροφορικής και ξένων γλωσσών.
Ουσιαστικός σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός από το Γυμνάσιο.
Ενίσχυση του θεσμού των προτύπων και των πειραματικών σχολείων
Ανασχεδιασμός της πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ενίσχυση ειδικής αγωγής.
Ίδρυση Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων.
Κατάργηση του Ασύλου ανομίας και πραγματική προστασία της ελεύθερης διακίνησης ιδεών.
Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη επίσκεψη του πρωθυπουργού σε υπουργείο, με ιδιαίτερο συμβολισμό για την προτεραιότητα των ζητημάτων της Εκπαίδευσης για την κυβέρνηση.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προχωρούν οι 4500 προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή

του αιρετού Βασίλη Βούγια

4.500 μόνιμοι διορισμοί: Προχωρά η διαδικασία - Ενημέρωση από την πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας

Μετά από σειρά συναντήσεων και σημερινή ενημέρωση που είχαμε από την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφορικά με το θέμα των 4.500 μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή, επισημαίνουμε τα εξής:

Ξεκάθαρα η διαδικασία για τους 4.500 μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση αποτελεί προτεραιότητα για την Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και όλες οι προσπάθειες είναι προς την κατεύθυνση ολοκλήρωσης αυτού του εγχειρήματος.

Από κει και πέρα γίνονται όλες οι ενδεδειγμένες κινήσεις και επαφές, ώστε να επιλυθούν διάφορα διαδικαστικά θέματα και να εισέλθει η διαδικασία των μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στην τελική ευθεία, αν και ο χρόνος πιέζει ασφυκτικά.

Πηγή: E-special

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom