Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018

SMS προσωπικό κι απόρρητο: "Πατέρας είναι εύκολο να γίνεις, αλλά ΜΠΑΜΠΑΣ δύσκολο"!


Ο υποφαινόμενος σήμερα έχει τα γενέθλιά του και εκτός των πολλών ευχών που δέχτηκε στο facebook,έλαβε και κάποιες μέσω ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου μία εκ των οποίων ήταν άκρως "απειλητική" σε σημείο που μ' έκανε να... δακρύσω στα 62 μου! 

Γράφει η αποστολέας:"ΘΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ"

Κάποτε πριν καμιά δεκαριά χρόνια είχα διαλέξει άλλο blog για να σου ευχηθώ και να σου κάνω έκπληξη.Έχοντας χάσει όμως επαφή με τα διάφορα blog φίλων που θα μπορούσα να το κάνω μέσω αυτών και ως φανατική σου θαυμάστρια, το στέλνω σε σένα να το δημοσιεύσεις….!!!!!!!

Τελικά πατέρας είναι εύκολο να γίνεις, αλλά ΜΠΑΜΠΑΣ είναι δύσκολο.

Για μένα όσα χρόνια και αν περάσουν, όσο χρονών και αν φτάσω θα είσαι πάντα ο μπαμπάκας μου!!!!!

Αυτός που δε θα μ’ αφήνει να του χαϊδέψω τα μαλλιά για να μη χαλάσουν, αυτός που θα με στραβοκοιτάει αν πω ή κάνω κάτι που δε το εγκρίνει, αυτός που θα με πάρει αγκαλιά χωρίς να του το ζητήσω για να θυμηθώ ότι είμαι δυνατή, αυτός που δε θα γελάσει με τα «κρύα» μου ανέκδοτα,

ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ…

Σ’ ευχαριστώ για όλα όσα έχεις κάνει για μένα και κάνεις κάθε μέρα που περνάει….

Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είσαι πάντα γερός, δυνατός, ευτυχισμένος, δημιουργικός και να μας αντέχεις όλους!!!!!!!!!

Σ’ αγαπώ πολύ και ας σε ταλαιπωρώ μερικές εκατοντάδες φορές!!!

Αφιερωμένο από μένα για σένα:


Λίνα Τσούκα


Ζείδωρον: Σ' ευχαριστώ πολύ Λινάκι μου,να είσαι πάντα γερή και δυνατή και να χαίρεσαι το γιοκαρίνι σου!

1 σχόλιο:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Αυτό σημαίνει ΄Γνήσια ,Αληθινή Καταξίωση για έναν Άνθρωπο, Άντρα, Πατέρα ,Μπαμπά !!!!

Read more: Go to TOP and Bottom