Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Στη "φωλιά του κούκου" χωρίς αιτία

Η απίστευτη ιστορία του Βολιώτη που ομολόγησε πέντε… φανταστικούς φόνους

Τα όσα βίωσε, στην προσπάθειά του να παρακινήσει τις Αρχές να ασχοληθούν με μία υπόθεση του που αφορά σε χρέος πρώην συνεργάτη του, περιγράφει με συνέντευξη του στο
zougla.gr ο Ηλίας Ζαρκάδας, ο οποίος από την μια στιγμή στην άλλη βρέθηκε έγκλειστος στο… ψυχιατρείο του νοσοκομείου του Βόλου.

Ο 43χρονος Βολιώτης, για να προκαλέσει το ενδιαφέρον των Αρχών, ομολόγησε πέντε… φανταστικούς φόνους μέσω e-mail στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, η οποία όπως καταγγέλλει, αδιαφορούσε για την υπόθεσή του.

Ο Ηλίας Ζαρκάδας, όπως ονομάζεται ο 43χρονος μηχανικός Πληροφορικής, όχι μόνο συνελήφθη και καταδικάστηκε σε φυλάκιση 15 μηνών με τριετή αναστολή και πρόστιμο, αλλά βρέθηκε έγκλειστος στο… ψυχιατρείο.

Η απίθανη αυτή ιστορία, που απασχόλησε πριν λίγες ημέρες τον Τύπο, γίνεται πλέον κατανοητή με κάθε λεπτομέρεια, χάρη στην επικοινωνία του Ηλία Ζαρκάδα με τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο στο Twitter μέσα από το ψυχιατρείο.

Ο δημοσιογράφος δεν μπορούσε να πιστέψει όσα του διαμήνυε ο απελπισμένος Η.Ζ στο προφίλ του, όταν του αποκάλυψε ότι εκείνος ήταν που έστειλε το μήνυμα στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ότι δήθεν έχει διαπράξει πέντε φόνους… Μάλιστα αστειευόμενος ο Μ. Τ. ανέφερε ως «δράστη» τον… Κώστα Βαξεβάνη.

Ιδού τα αποτυπώματα οθόνης από την αρχική επικοινωνία του Ηλία Ζαρκάδα με τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο.


«Ομολόγησα ότι έχω κάνει πέντε ψεύτικους φόνους και ότι έχω και τα όπλα. Είχα μία καραμπίνα νομιμότατη κανονικά και δύο μαχαίρια τα οποία αγόρασα νόμιμα από κατάστημα κυνηγετικών ειδών και τα οποία δεν χρειάζονται άδεια. Αυτοί, επειδή ήθελαν να μου φορτώσουν κατηγορία κάτι έπρεπε να γράψουν για να με κλείσουν στο ψυχιατρείο.

Για το όπλο δεν έγραψαν τίποτα γιατί είναι νόμιμο, έγραψαν μόνο για τα δύο μαχαίρια. Με την κατηγορία της ψευδούς δήλωσης και τα μαχαίρια με έβαλαν στο ψυχιατρείο» αφηγείται, ξεκαθαρίζοντας ότι κατά το παρελθόν ουδέποτε είχε νοσηλευτεί σε τέτοιου είδους ιδρύματα.

«Δεν έχω νοσηλευτεί ποτέ σε ίδρυμα. Είμαι νομιμότατος. Δεν μου αναγνώρισαν ούτε τον πρότερο έντιμο βίο, ούτε με άφησαν να έχω δικηγόρο, ούτε τίποτα. Είχε σχέδιο ο γνωστός μου να με κλείσει στο ψυχιατρείο.

Πήρε έναν συνεργάτη μου που δουλέψαμε μαζί στη δουλειά και τον έστρεψε εναντίον μου λέγοντάς του να γίνει μάρτυρας ότι έχω ψυχολογικά προβλήματα. Δεν βρέθηκαν άνθρωποι να υποστηρίξουν ότι έχω ψυχολογικά προβλήματα.

Τον εγκλεισμό τον προκάλεσα εγώ από το email που έστειλα στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για ψεύτικους φόνους για να ασχοληθεί μαζί μου η Αθήνα γιατί εδώ δεν μπορώ να βγάλω άκρη με τον αστυνομικό διευθυντή και τον εισαγγελέα που είναι κλίκα. Είμαι ένας εναντίον όλων. Έχω μία ιστορία που δεν ασχολούνται. Δεν υπάρχει δικαιολογία για τον εγκλεισμό. Ούτε έχω εξεταστεί, ούτε ενημερωθεί και μου δίνουν φάρμακα» υποστηρίζει μεταξύ άλλων.

Ακούστε ΕΔΩ τη συνέντευξη που έδωσε ο κ. Ζαρκάδας στο zougla.gr

Από τη μεριά τους, στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. μιλώντας στο zougla.gr σημείωσαν ότι για τον εγκλεισμό ενός ατόμου στο ψυχιατρείο τον λόγο έχει μόνο ο αρμόδιος γιατρός που κάνει την εξέταση και κανείς άλλος.

Όλα ξεκίνησαν από ένα… χρέος

Ένα ανεξόφλητο χρέος 3.500 ευρώ ενός συνεργάτη του ήταν η αρχή της απίθανης αυτής περιπέτειας του Ηλία Ζαρκάδα που τον οδήγησε στο ψυχιατρείο.

Θέλοντας να πιέσει τον οφειλέτη και συνεργάτη του Κ.Γ., όπως ο ίδιος λέει, αναγκάστηκε να τον απειλήσει με αποτέλεσμα να καταγγελθεί στην Αστυνομία.

Απελπισμένος επειδή αισθανόταν ότι δεν έβρισκε το δίκιο του, θεωρώντας ότι η Αστυνομία ήταν προκατειλημμένη απέναντί του, έστειλε ηλεκτρονικό μήνυμα στη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, στο οποίο έγραψε ότι έκανε πέντε φόνους, ήθελε να παραδοθεί και ζητούσε συμβουλές τι να κάνει…


Το προφίλ του Ηλία Ζαρκάδα στο Facebook

Στις 16.00 το απόγευμα της Τετάρτης, αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Βόλου τον συνέλαβαν με την κατηγορία της ψευδούς δήλωσης στην Αρχή και της παράνομης κατοχής μαχαιριού, καθώς σε έλεγχο που έκαναν στο σπίτι του βρήκαν δύο μαχαίρια - ματσέτες, με λάμες μήκους 30 και 42 εκατοστών, τα οποία και κατασχέθηκαν.


Η Ψυχιατρική Νοσηλευτική Μονάδα Βόλου όπου βρίσκεται έγκλειστος ο Ηλίας Ζαρκάδας

Στο δικαστήριο, μέσα από μία σειρά συμπτώσεων αλλά, όπως ο Ηλίας Ζαρκάδας καταγγέλλει και πλεκτάνης, όχι μόνο καταδικάστηκε αλλά διατάχθηκε και ο εγκλεισμός του στο ψυχιατρείο Βόλου.

Κατονομάζει μάλιστα και τον διοικητή της Ασφάλειας Βόλου κ. Γ. Ντιζέ, ο οποίος, όπως λέει, προσπάθησε να παρέμβει στην διένεξη με τον συνεργάτη του.

Τα αμείλικτα ερωτήματα που προκύπτουν από όλα τα παραπάνω είναι αν όντως ο Ηλίας Ζαρκάδας έχει ψυχιατρικό πρόβλημα; Και αν δεν έχει πως μέσω μίας οικονομικής φύσεως διαμάχη κατέληξε έγκλειστος στο ψυχιατρείο; Η Αστυνομία ήταν πράγματι αδιάφορη, ώστε απελπισμένος να αναγκαστεί να προκαλέσει την προσοχή της με αυτό τον τρόπο;

http://www.zougla.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom