Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

Καταγγελίες-σοκ από τον Γιάννη Πανούση: "Πολιτικοί που έχουν σχέση με τρομοκράτες απειλούν τη ζωή μου"! (βίντεο)


Καταγγελία-σοκ από τον Γιάννη Πανούση. Ο πρώην υπουργός Προστασίας του Πολίτη καταγγέλλει σχέδιο πολιτικής και φυσικής εξόντωσής του.

«Πολιτικοί που έχουν σχέση με τρομοκράτες απειλούν τη ζωή μου.
Ξέρουν ότι τους ξέρω με τα ονόματά τους .Το πόσο ψηλά είναι κι ως πού μπορούν να φτάσουν εναντίον μου, τα έχω κατατεθειμένα σε συμβολαιογράφο μήπως μου συμβεί κάτι», αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο πρώην υπουργός στην εφημερίδα “Πρώτο Θέμα”.

Σύμφωνα με την εφημερίδα στο σχέδιο εναντίον του Γιάννη Πανούση πρωταγωνιστούν όχι μόνον άνθρωποι του υπόκοσμου, από το χώρο των ποινικών και της τρομοκρατίας, αλλά και στελέχη της κυβέρνησης.

O τέως υπουργός Δημόσιας Τάξης καταγγέλλει σχέδιο πολιτικής και φυσικής του εξόντωσηςΥποστηρίζει πως έχει γράψει τα πάντα, με ονόματα, σε ένα “βιβλίο”, το οποίο βρίσκεται στα χέρια συμβολαιογράφου “μήπως μου συμβεί κάτι"

Οι 7 μήνες παρουσίας του στο υπουργείο σ' ένα εννιασέλιδο αστυνομικό κείμενο.Αναφέρεται “σε ό,τι έχει συμβεί στο παρασκήνιο. Τι έχει γίνει με την τρομοκρατία, πού υπάρχουν διασυνδέσεις πολιτικών με την τρομοκρατία και με ποιον τρόπο αυτοί οι πολιτικοί απειλούν εμένα”



“Έχουν χάσει ήδη τον ύπνο τους γιατί ξέρουν ότι ξέρω”, αναφέρει ο κ. Πανούσης, ο οποίος αμέσως μετά το τέλος της θητείας του στην πρώτη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, έγραψε ένα εννιασέλιδο αστυνομικό κείμενο, που στην ουσία είναι οι 7 μήνες παρουσίας του στο υπουργείο, όπως λέει ο ίδιος.

Σε αυτό το κείμενο ο καθηγητής Εγκληματολογίας αναφέρεται “σε ό,τι έχει συμβεί στο παρασκήνιο. Τι έχει γίνει με την τρομοκρατία, πού υπάρχουν διασυνδέσεις πολιτικών με την τρομοκρατία και με ποιον τρόπο αυτοί οι πολιτικοί απειλούν εμένα”.

Ο ίδιος, μάλιστα, λέει πως δεν φοβάται τις μηνύσεις καθώς το "πόνημα" έχει τη μορφή... μυθιστορήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom