Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Ο κυρ-Μπάμπης,το Πολυτεχνείο,το ποδήλατο και οι "....ραδιοφωνιτζήδες της επίσημης αντιστασιακής προπαγάνδας" ...."ξεχώριζε η κραυγή Εδώ Πολυτεχνείο".

Η "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ" 18 Νοεμβρίου 1999

Ο κυρ-Μπάμπης, το Πολυτεχνείο, το ποδήλατο και οι "....ραδιοφωνιτζήδες της επίσημης αντιστασιακής προπαγάνδας" ...."ξεχώριζε η κραυγή Εδώ Πολυτεχνείο".
[ Ποιους εννοεί άραγε ;;;; ]

Λέει:
....Εγώ δεν πήγα ....ήμουν στο εξωτερικό! "Ήταν όμως εκεί όλοι(σχεδόν) οι φίλοι μου. Και το ποδήλατό μου"(υπονοεί ότι του το είχαν κλέψει;)
[ Δηλαδή αν ήσουνα εδώ θα πήγαινες ;;;; ]

"....Μπορεί να μην ήμουν εκεί. Δεν έχω, δεν έχουμε, όμως ξεχάσει τίποτε. Ας μην το ξεχνούν όσοι εκμεταλλεύονται την ανοχή μας." [ προειδοποιεί ή και απειλεί -δημοσιογραφικά- κάποιους;]

Όποιος δεν βαριέται ....ας διαβάσει τα υπόλοιπα κάνοντας μεγέθυνση στην παραπάνω ΦΩΤΟ.

Επειδή... scripta manenet...

[ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom