Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

7 χρόνια … ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ!!! - Βάστα γερά Μητσάρα!


Σαν σήμερα στις 10 Νοέμβρη 2008 στις 8:07 μ.μ. βγήκε στο διαδίκτυο η «ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ»!

Η πρώτη μας ανάρτηση test ήταν:

http://www.prototypia.gr/2008/11/hello-world.html

«hello world

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΣΜΕ !!!»

...που την ανέβασε ο τεχνικός συνεργάτης μου Τάσος Τσικριτέας Κατασκευή Ιστοσελίδων σ’ ευχαριστώ Τάσο!

Μέσα σ’ αυτόν τον μαραθώνιο της Ενημέρωσης, ψυχαγωγίας, διασκέδασης…με Ειδήσεις, ρεπορτάζ, σχόλια, ποίηση, τραγούδια…

7 χρόνια μέχρι τώρα βίωσα άπειρες συγκινήσεις, απέχτησα πολλαπλάσιες εμπειρίες σε δημοσιογραφικό και προσωπικό επίπεδο! Γνώρισα και με γνώρισαν άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο!! Και το κυριότερο για μένα είναι ότι μ’ εντόπισαν δικοί μου άνθρωποι που είχαμε χρόνια να βρεθούμε!!!

Δε θέλω να ισχυριστώ κομπάζοντας ότι η ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ είναι η πρώτη που κυκλοφόρησε Ηλεκτρονική Εφημερίδα της Δυτικής Ελλάδας… αλλά σίγουρα είναι ανάμεσα στις πρώτες!

Μ’ αφορμή τα 7 χρόνια καθημερινής λειτουργίας, γιατί εγώ τη δημοσιογραφία την βλέπω σα λειτούργημα, επιχειρούμε τώρα με μια ομάδα συνεργατών παλιών και νέων μια αισθητή αναβάθμιση! Τ’ αποτελέσματα θα τα διαπιστώσετε σύντομα!!

Σας επιφυλάσσουμε…εκπλήξεις!!!

Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους μα όλους που ήσασταν κι είστε κοντά μας…μ’ όποιον τρόπο!

Πάνω απ’ όλους αισθάνομαι τη βαθιά απ’ την ψυχή μου ανάγκη, να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, που ξεκινήσαμε αυτήν την προσπάθεια μαζί!!

Η ιδέα της ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑΣ μπορεί να ήταν δική μου… χωρίς εσάς όμως θα έμεινε απλά μια ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΙΔΕΑ…Δε θα εξελίσσονταν σε μια ΠΡΩΤΟΠΟΡΑ ΥΠΟΘΕΣΗ!!!

Οι πρωτοπόροι
Πρωτοτυπούν!!!
Και οι καινοτόμοι
Υπερβαίνουν!!!!.

Δημήτρης Ντόκας
http://www.prototypia.gr/

Σχόλιο Ζείδωρον:Βάστα γερά Μητσάρα!και μια ευχή:Να 'σαι πάντα γερός,δυνατός κι ασυμβίβαστος,όπως σε γνώρισα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom