Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Δήλωση "βόμβα" από τη Σοφία Βούλτεψη: "όλα τα ΜΜΕ ανήκουν σε εμπόρους όπλων"!!!!!

όχι καλέ τα Ελληνικά,για τα ξένα λέμε!
Σιγά τώρα μην ψάξει το BBC,η Figaro,και η Liberation να βρουν ποια είναι κάποια Σοφία Βούλτεψη από την Ελλάδα που τους λέει εμπόρους όπλων.

Δεν υπάρχει χειρότερη ιδιότητα αυτές τις μέρες από το να είσαι Βουλευτής της Ν.Δ. και μάλιστα επαγγελματίας δημοσιογράφος και να πρέπει δημόσια να υποστηρίξεις την απόφαση του Σαμαρά για το κλείσιμο της ΕΡΤ.

Τι να πεις τώρα,ότι ο πρωθυπουργεύων έκανε πατάτα ή ότι πέταξε στη μέση την ΕΡΤ για να περάσουν παπάδες πίσω από τον κουρνιαχτό που σηκώθηκε;Ε,όχι κάτι τέτοιο δεν το λες άμα θέλεις να ξαναδείς βουλευτικό έδρανο.

Λες ό,τι μ@λ@κι@ σούρχεται στο κεφάλι κι άμα παραστριμωχτείς λες και το
αμίμητο:"α!μην μου την κάνεις εμένα γυριστή γιατί εγώ είμαι καλύτερη"!!!!

Ετσι μπράβο ρε Σοφούλα να λέμε και καμιά αλήθεια που και που.

Παρεμπιπτόντως,μιας και ξέρεις τόσα πολλά για τα ξένα ΜΜΕ,μπας και ξέρεις τίποτα και για τους ιδιοκτήτες των Ελληνικών ΜΜΕ;

Απολαύστε στο βίντεο τη Σοφούλα που γέρασε και μυαλό δεν έβαλε:


Απορία γράφοντος: Γιατί ρε κοπέλα μου πρέπει σώνει και καλά να βγεις να μιλήσεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom