Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Εύθυμα και σοβαρά κατά την "αλλαγή φρουράς" στα Υπουργεία (βίντεο)

Εχει πλακίτσα το παρακάτω βίντεο από την αλλαγή φρουράς στα υπουργεία!
Οι απερχόμενοι υπουργοί και υφυπουργοί της Δημοκρατικής Αριστεράς παρέδωσαν τα χαρτοφυλάκιά τους με αιχμές αλλά και έντονη κριτική στην κυβέρνηση.
Αλλά και οι ομογάλακτοι πέταξαν τα καρφάκια τους!
Ο απερχόμενος,πατριώτης μας υφυπουργός Υγείας, Μάριος Σαλμάς ανέφερε ότι άσπρισαν τα μαλλιά του σ' ένα χρόνο (Μήπως άσπρισαν σε μια μέρα,όταν έφευγες κυνηγημένος από το Μεσολόγγι;) !!!!: «Σήμερα τα φάρμακα που διατίθενται στην αγορά, έχουν ταινία γνησιότητας υδατογραφημένες που κόβει την σπατάλη στο χώρο αυτό. Πρέπει να ξέρετε ότι θα μπορείτε από το γραφείο σας να έχετε την πορεία του κάθε κουτιού φαρμάκου που βρίσκεται στην Ελλάδα και πάνω από όλα ποτέ δεν θα ασπρίσουν τα μαλλιά σας όπως άσπρισαν τα δικά μας, όπως όταν ήρθαμε δεν μπορούσαμε να βγάλουμε τιμές φαρμάκων γιατί δεν είχε σύστημα τιμολόγησης φαρμάκων το υπουργείο».
Από την πλευρά του ο νέος υφυπουργός Υγείας, Αντώνης Μπέζας του απάντησε:
«Επειδή έχω περάσει από το υπουργείο Οικονομικών και έχω ζήσει εκεί δύσκολες καταστάσεις, πρόλαβαν να ασπρίσουν τα μαλλιά μου, οπότε δεν έχω τίποτα να χάσω. Το πολύ πολύ να πέσουν τα λίγα που μου έχουν μείνει».
Απολαύστε το βίντεο  του ALPHA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom