Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Σφάχτηκαν Στουρνάρας & Τσίπρας στη Βουλή αλλά οι πολίτες... ματώνουν! (βίντεο)

και ο μεν και ο δε και"απασχολούμενοι" είναι και κανονικότατα λαμβάνουν την "αποζημίωσή" τους κάθε τέλος του μήνα γι' αυτά που... δεν προσφέρουν στο λαό!
Τα ευφυολογήματά σας κύριοι δεν εντυπωσιάζουν κανέναν πια,εκείνο που προκαλεί εντύπωση είναι η παντελής έλλειψη  ΤΣΙΠΑΣ,αν γνωρίζετε τι σημαίνει η λέξη.
Ζείδωρον

Με φόντο τις αποκρατικοποιήσεις ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ και ο υπουργός Οικονομικών διασταύρωσαν τα ξίφη τους κατά τη διάρκεια συζήτησης στο κοινοβούλιο.
"Τι ακριβώς κάνουν οι κύριοι του ταμείου και δεν μας δίνουν καν τη δυνατότητα να έχουμε πρόσβαση στην εκτίμηση της περιουσίας του ελληνικού δημοσίου που πάτε να την ξεπουλήσετε, όπως-όπως και όσο-όσο", τόνισε χαρακτηριστικά ο Αλέξης Τσίπρας.
Παίρνοντας το λόγο ο υπουργός Οικονομικών είπε στον κ. Τσίπρα αρχικά: «Παρόλο που μου είστε πολύ συμπαθής δεν αποφύγατε πάλι σήμερα απαξιωτικούς
χαρακτηρισμούς για το πρόσωπό μου. Είπατε ότι αν δεν ήμουν υπουργός θα μπορούσα να ήμουν κάλλιστα εκπρόσωπος της τρόικας. Ξέρετε, αυτό δείχνει τα αδιέξοδά σας τα οποία έχουν έρθει στην επιφάνεια τις τελευταίες ημέρες που μπερδευτήκατε ζητήσατε αναστολή μνημονίου σας εγκάλεσαν στην τάξη ότι είχατε πει παλιά κατάργηση μνημονίου, απλά νομίζω ότι ανήκουμε σε άλλους κόσμους.
Διότι εγώ λέω την αλήθεια, λέω στον κόσμο ποια είναι η πραγματικότητα και ποιες είναι οι λύσεις που μπορούμε να επιδιώξουμε. Ενώ εσείς απευθύνεστε ίσως σε κατώτερα ένστικτα και λέτε στον κόσμο ότι μπορεί να μείνουμε στο ευρώ χωρίς να έχουμε μνημόνιο, με αναστολή μνημονίου, αυτά είναι λαϊκισμοί και ψεύδη».


Πηγή:  real.gr

1 σχόλιο:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Δεν έχουν Δημήτρη μου. Και από ποιον να την μάθουν τι χρώμα έχει, αφού οι προκάτοχοί στις ίδιες έδρες προ πολλού την έχουν απεμπολήσει ....

Το φιλότιμα ,το κληρονιμικό χάρισμα του λαού μας ,είναι μόνο για μας τους πληβείους....

καλό σου βράδυ

Read more: Go to TOP and Bottom