σκίτσο του Γιάννη Ιωάννου
Για να καταλάβετε τον υπαινιγμό του σκιτσογράφου θα πρέπει να έχετε υπ' όψην σας το βίντεο-καμπάνια του ΕΟΤ,γυρισμένο εξ' ολοκλήρου στο Λονδίνο,χωρίς ένα Ελληνικό στοιχείο αλλά με την παρουσία της τουρίστριας υπουργού Τουρισμού.
Διαβάστε και το κείμενο που συνοδεύει το βίντεο.
Μια διαφημιστική καμπάνια η οποία κινείται στη λογική μουζάκα-σουβλάκι και ξεγνοιασιά μακριά από την Ελλάδα, προωθεί ο ΕΟΤ, αυτή τη φορά όμως με ολίγη βλαχοπόπ, που περισσότερο παραπέμπει σε Γιουροβίζιον παρά σε διαφημιστική εκστρατεία για την προσέλκυση τουριστών. Πρόκειται για το νέο βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ, με το οποίο θεωρητικά πάντα, οι ξένοι τουρίστες θα πρέπει να πειστούν προκειμένου να επισκεφθούν τη χώρα μας για τουρισμό. Αντί για παραλίες, ήλιο, θάλασσα, πολιτισμό και οτιδήποτε άλλο αποτελεί το σήμα κατατεθέν των ελληνικών νησιών και της χώρας μας, οι υπεύθυνοι του ΕΟΤ σκαρφίστηκαν μια καμπάνια, που παραπέμπει στο Λονδίνο... και όχι στην Ελλάδα.
Στο βίντεο, μια σχολή χορού κάπου στο Λονδίνο χορεύει αρχικά κάποιο ελληνικό τραγούδι και στη συνέχεια επιδίδεται σε breakdance σαν να πρόκειται για κάποιο βιντεοκλίπ σταρ της ποπ μουσικής. Στο βίντεο εμφανίζεται όμως η υπουργός Τουρισμού της Χούντας, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία δείχνει να απολαμβάνει το θέαμα και τραβά φωτογραφίες με το iphone της. Όταν κάνεις διακοπές στο London με τα λεφτά των ιθαγενών, γιατί να μην είσαι κεφάτη;
Τώρα εάν, το breakdance και το iphone της χαμογελαστής υπουργού θα προσελκύσουν τουρίστες, αυτό είναι μια άλλη ιστορία, που μάλλον οι μεγάλοι εγκέφαλοι του ΕΟΤ, θα πρέπει να τη σκεφθούν καλύτερα. Σίγουρα πάντως εάν η χώρα μας θα κληθεί να διοργανώσει ξανά Γιουροβίζιον, ο ΕΟΤ θα διαπρέψει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου