Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

Aνώνυμα blogs,ο πρώην Δήμαρχος Ζωγράφου και η απάντηση του Τσίμα Ζέρβα στον Αλή Πασσά


Η Κυβέρνηση θεωρώντας ότι τακτοποίησε τα πάντα στην Ελλάδα αποφάσισε να βάλει τάξη και στο διαδίκτυο.Ως γνωστόν ο υπουργός δικαιοσύνης διόρισε μια νομοπαρασκευαστική επιτροπή,που στην πλειοψηφία της απαρτίζεται από ανώτατους δικαστικούς,για τον εξορθολογισμό των διατάξεων που αφορούν το ηλεκτρονικό έγκλημα και την αποτελεσματική προστασία των θυμάτων.Πιο ειδικά η επιτροπή θα ασχοληθεί με την ταυτοποίηση των διαχειριστών blogs και τη διεύρυνση του καταλόγου των εγκλημάτων για τα οποία θα επιτρέπεται η άρση του απορρήτου.Σε απλά Ελληνικά ψάχνουν εύσχημους τρόπους για να φιμώσουν τις ενοχλητικές φωνές του διαδικτύου!

Ανοιξε λοιπόν μια τεράστια συζήτηση για την "ανωνυμία" και την "επωνυμία" και το ποιος,πως,τι,που και πότε μπορεί να γράφει.Ενώ άπαντες γνωρίζουν πως όποιος μπαίνει στο διαδίκτυο αυτόματα καταγράφεται το στίγμα του και αν υποπέσει σε αδίκημα τον "τσιμπάει" στο πι και φι η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και παραπέμπεται για τα περαιτέρω!

Ενα σχετικό άρθρο γράφτηκε στη σελίδα της απελθούσας δημοτικής αρχής του Δήμου Ζωγράφου με πολλά υπονοούμενα για bloggers και μια προτροπή προς επώνυμο συντάκτη του διαδικτύου,ο οποίος βέβαια απάντησε επωνύμως και ευθαρσώς.

Εχει ενδιαφέρον να διαβάσετε την απάντηση του Zografou.net και πιστεύουμε πως ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον θα είχε η ανταπάντηση του πρώην Δημάρχου μας.

ΖΩΓΡΑΦΟΥ:
Δεχθήκαμε κριτική απο την παράταξη ΔΑΔΑ του Γιάννη Καζάκου,η οποία είναι και καλοδεχούμενη. Την αναπαράγουμε μαζί με τις απαντήσεις μας (παρότι θα μπορούσαμε να το αποφύγουμε εξαιτίας της μικρής αναγνωρισιμότητας του blog της ΔΑΔΑ) γιατί δεν επιτρέπουμε στον ευατό μας την πνευματική δυσανεξία του να ασκούμε κριτική αλλά να μην δεχόμαστε κριτική.

Ακολουθεί η απάντηση μας...
Γράφει η ΔΑΔΑ προσωπικά για εμένα οτι ο " κ. Δαβαλάς δεν αρκεί να επαίρεται ότι είναι Σουλιώτης, αλλά και να το αποδεικνύει. "

Το αποδεικνύουμε κάθε μέρα οταν το μέσο μας δεν έχει πάρει ΚΑΜΙΑ διαφήμιση απο κανένα ούτε καν αυτές που παίρνουν τα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης στην πόλη μας.
Το αποδεικνύουμε κάθε μέρα στηρίζοντας επιτροπές κατοίκων , την εξωκοινοβουλευτική αριστερά και ομάδες κατοίκων χωρίς ισχύ και χωρίς χρήμα.
Το αποδεικνύουμε κάθε μέρα γιατί είμαστε το ΜΟΝΟ μέσο στην πόλη που θα βρείτε αρνητικά και θετικά σχόλια για τον Καζάκο, τον Καλλίρη, την Καφατσάκη . Δεν θα βρείτε ΜΟΝΟ θετικά ή ΜΟΝΟ αρνητικά σχόλια για κανέναν. Γιατί κάθε παράταξη όπως και κάθε πολιτικός θα έχει αναντίλεκτα και θετικά και αρνητικά σημεία.

Αν αυτό δεν είναι απόδειξη αντικειμενικότητας τότε τι είναι αναρωτιέμαι;
Όσο δε για την αναφορά στο Σούλι επιτρέψτε μου να σας πω κε Καζάκο οτι όπως Ο Τσίμας Ζέρβας είχε στείλει στον Αλή Πασά το παρακάτω γράμμα , ανάλογη απάντηση έχουμε δώσει και εμείς.

«Βεζύρη Αλή Πασσά.
Σευχαριστώ πολύ για την αγάπην που έχεις γιατ’ εμένα μόν τα πουγκιά σου που μου γράφεις με τον Μπέτσο να μου στείλεις, να μη μου τα στείλεις, γιατί δεν ξέρω να τα μετρήσω και δεν ξέρω τι να τα κάνω, μόν και αν ήξερα πάλιν δεν είμαι ευχαριστημένος να σου δίνω ούτε ένα λιθάρι από τους βράχους της πατρίδας μου, και όχι να φύγω από το Σούλι δια τα πουγκιά σου, καθώς όπου φαντάζεσαι. Τιμαίς και δόξαις , που μου υπόσχεσαι να μου δίνης, δεν μου χρειάζονται, γιατί εις εμένα πλούτος, δόξαις και τιμαίς είναι τ’άρματά μου, όπού με εκείνα φυλάω την πατρίδα μου, την ελευθερίαν μου και τα παιδιά μου και τιμώ τ’όνομα του Σουλιώτου και αποθανατίζω και το εδικό μου όνομα.
Τσίμας Ζέρβας.
Σούλι τη 4 Μαϊου 1801
».

Εξάλλου δεν μπορεί να είμαστε όλοι απο τον Πύργο Ηλείας στην Ελλάδα αλλά πρέπει να είμαστε και απο άλλες περιοχές όπως το Σούλι για να έχουμε ποικιλία αν μη τι άλλο.

Με εκτίμηση,
Θανάσης Δαβαλάς

1 σχόλιο:

ΜπαρμπαΝίκος είπε...

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ.
Μίλα μωρή Παραφροσύνη!!! Τώρα που φτιάξαν blogα στα βουνά, Μπότσαρης και Αντρούτσος, εγώ τι να τους κάμω, για να τους αποθαρύνω???

Read more: Go to TOP and Bottom